קבלו אותה: טויוטה יאריס קרוס 2022 החדש בארץ החל מ – 120,000 ₪

toyota yaris cross 2022

היא עומדת להגיע אמנם בגרסה היברידית ובגרסת בנזין, אבל טויוטה יאריס קרוס החדשה היא רכב פנאי קטן שעומד להיות משווק ב-6 רמות גימור שונות.

הנה סקירה מלאה מאת קפיטל מוטורס, ליסינג פרטי, מימון וטרייד אין לרכבים. 

יאריס קרוס 2022 החדשה בישראל היא מכונית קרוס אובר קטנה במחיר סביר מאוד, עם הרבה תכונות ומערכות בטיחות מתקדמות.

החל מ-120,000 ₪ וכאשר היא מגיעה כבר עם בקרת אקלים אקטיבית בגרסת הבסיס שלה, מערכת ניווט לוויינית, חיבור בלוטות' ונגן מולטימדיה מתקדם, היא כנראה העסקה הכדאית ביותר בקטגוריה הזו של מכוניות פנאי קטנות.

 

כל הפרטים שצריך על טויוטה יאריס קרוס 2022 

טויוטה יאריס קרוס 2022 החדשה היא המכונית האחרונה שמייצרת טויוטה בישראל ב-2022, כאשר הדגמים שיגיעו לאחר הדגם הזה כנראה יכללו בעיקר דגמים חשמליים (לא היברידיים).

הדגם הנוכחי של יאריס קרוס מגיע עם תכונות רבות כגון מיזוג אוויר אקטיבי ומפוצל למושב האחורי, מערכת ניווט לוויינית, חיבור בלוטות' ונגן מולטימדיה עם צג גדול יותר מאשר בדגמים קודמים של היאריס. 

המחיר ההתחלתי של הרכב הוא 120,000 ₪, והוא זמין עבור קהל היעד הישראלי כבר החל משנת 2022.

לפי נתוני ודיווחי החברה בעת הצגתה לראשונה בשנחאי בשנה שעברה, טויוטה יאריס קרוס היא מכונית שמציעה את אותה איכות ואמינות כמו קודמתה, אך עם הרבה יותר נוחות ובטיחות נסיעה.

 

toyota yaris cross 2022

 

דגם חדש של רכב קרוס אובר קטן במחיר כניסה אטרקטיבי 

הדגם החדש נמצא בתג המחיר הזול במעמד שלו של רכבי פנאי קטנים, ומגיע עם מספר מאפיינים כמו חלונות גדולים יותר, מושבים קדמיים נוחים במיוחד, נורות לד מסביב לרכב ובתא הנוסעים, מושב ספסל אחורי מרווח מאוד וכמובן מנועים יותר מתקדמים וחזקים מהדורות הקודמים של יאריס. 

טויוטה יאריס קרוס 2022 החדשה היא מכונית שעוצבה מתוך מחשבה על הנהג.

הדגם כולל תא מטען גדול, שטח אחסון מוגדל ויכולת תמרון מוגברת, תא נוסעים מאוד מרווח, מושבים איכותיים ועוד.

 

toyota yaris cross 2022

 

מורגש שחברת טויוטה חבה על הנהג כשתכננה את הדגם 

מרגישים שהחברה ראתה לנגד עיניה בעיקר את צרכי הנהג כשהוא ישוב ברכב.

לפי מה שהחברה מפרסמת באינטרנט, כשהיא מגיעה עם המכוניות הללו לשוק הישראלי, היא חושבת מה הלקוח צריך כדי להרגיש בטוח בנהיגה. 

ועושה רושם שחברת טויוטה נותנת להם מכונית שמאפשרת להם לנהוג ביתר ביטחון מבלי לוותר על הסגנון, על הסטייל ועל הפרקטיות של הרכב.

בין אם תנהגו בו בכבישים עירוניים, בינעירוניים או אפילו בשטח-קל, הרכב ירגיש לכם מאוד נוח ולא ממש קופצני, זאת בזכות מתלים משופרים ובולמי זעזועים משודרגים ביאריס קרוס הנוכחית.

 

toyota yaris cross 2022

 

מחיר התחלתי אטרקטיבי של 120,000 ₪ ויש לכם רכב פנאי קטן 

המכונית מתחילה ב-120,000 ש"ח ויוצאת למכירה ושיווק בשנת 2022, כאשר היא מגיעה עם מערכת בטיחות ברמה גבוהה הכוללת בלימת חירום, מערכת התרעה על סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, בלם חניה אוטומטי ותיקון היגוי אקטיבי. 

טויוטה יאריס קרוס החדשה תוכננה לעמוד בתקני הבטיחות הישראליים, וכן לאלו של האיחוד האירופי שכן אלו הם התקנים המקובלים בעולם.

בסופו של דבר, זו מכונית די זולה שמגיעה עם תכונות כמו כניסה ללא מפתח, ניווט ובלימה אוטומטית, שאלו בכלל תכונות של מכוניות בקטגוריות רכישה יקרות יותר.

 

קפיטל מוטורס ליסינג פרטי ומימון רכבים או טרייד אין 

טויוטה יאריס קרוס החדשה בישראל מהווה תוספת מרגשת לשוק הישראלי, מאחר שהיא מציגה דגם חדש בקטגוריית הפנאי שסוף סוף נגיש מבחינת המחיר כמעט לכל כיס.

ומעבר לכך שהרכב נמכר במחירים אטרקטיביים במיוחד ובתנאי מימון לרכב חדש משתלמים במיוחד, חשוב לזכור גם שהתחזוקה של הרכב אינה יקרה. 

אם תרכשו את דגם ההיבריד, תוכלו להנות מרכב שצריכת הדלק שלו נמוכה משמעותית מרכבים אחרים בקטגוריה הזו של רכבי פנאי קטנים.

אמנם המפרט והמאפיינים ברכב אינם מהטובים ביותר בקטגוריה של פנאי קטנים, אך הדגם קטן וספורטיבי עם יעילות דלק מצוינת ואיכות כללית פנטסטית.

צריכים פרטים נוספים? חברת קפיטל מוטורס מזמינה אתכם ליצור קשר ולקבל סיוע נוסף עם מימון טויוטה יאריס קרוס, טרייד אין רכבים, תוכניות ליסינג פרטי בריביות נמוכות ועוד.

אנו זמינים דרך האתר, באמצעות הטלפון וניתן לקבוע גם פגישה בסניף.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו