רכב חדש או משומש?

רכב חדש או משומש

מדובר באחת מדילמות הצרכנות העתיקות – האם עדיף לרכוש רכב חדש או רכב משומש? כמו דילמות קשות אחרות, גם לשאלה הזו יש כמה תשובות והרבה נקודות מבט. במאמר קצר זה, ננסה לעשות סדר בבלגן ולהתייחס למה שחשוב באמת.

 

רכב חדש או משומש: חיסכון בכסף או חיסכון בחיי אדם?

נגיד את האמת בלי לסבן – מבחינה כלכלית טהורה רכישה של רכב חדש היא החלטה רעה. מדובר במוצר שערכו יורד בחדות בכל שנה ובתוך עשור יגיע לפרומיל מערכו הממשי. תוכלו לקרוא בהרחבה על המדריך המלא לרכישת רכב חדש.

לכאורה, המסקנה המתבקשת היא שממש לא מומלץ לרכוש רכב חדש, אבל כאן העניינים מסתבכים, כי יש דברים שאי אפשר לכמת בכסף. למשל, החיים של הילדים שלכם.

כן, יש עוד אמיתות שצריך להטיח בפרצוף. שני רכבים של אותו יצרן, אחד נמצא שנה על הכביש והשני סוגר כבר עשור, יהיו מעורבים בתאונת חזית זהה: הסיכויים של הנהג והנוסעים ברכב החדש לשרוד את התאונת דרכים בשלום גבוהים פי כמה מסיכויי הנוסעים במכונית המשומשת. עובדה. כמה שווים החיים שלכם?

טוב, אחרי שזה נאמר, ברור שהחלפת רכב בכל שנתיים, שלוש ואפילו חמש, זה לא משהו שהישראלי הממוצע יכול להרשות לעצמו. מדובר בהרבה מאוד כסף. רכב איכותי חדש ואמין יכול להגיע בקלות לסכום של מאה וחמישים אלף ש"ח ויותר, ואנחנו לא מדברים על רכבי יוקרה. על פניו זה נראה כמו משימה בלתי אפשרית ובלתי סבירה.

אם היינו צריכים לשלוף בכל שנתיים או שלוש את פנקס הצ'קים ולשפוך במכה סכום כזה, סביר להניח שהיינו מתרוששים. האם זה אומר שעדיף לגנוז את החלומות המוטוריים ופשוט להשקיע בכרטיס 'רב-קו'?

האמת, תחבורה ציבורית זה דבר מבורך ואם אתם גרים במרכז תל אביב ולא צריכים לצאת הרבה מהעיר אולי שווה לכם לשקול את הרעיון ברצינות, אבל עבור מרבית הישראלים הפתרון הזה לא ריאלי. עבורם 'קפיטל מוטורס' גיבשה פתרון אחר.

רכב חדש או משומש: 36 תשלומים נוחים

אאודי Q3: רכב חדש קפיטל מוטורס
Audi Q3

'קפיטל מוטורס' שנחשבת לקבוצת הרכב המובילה בישראל פיתחה מסלולי מימון לרכב שהופכים את חלום הרכב החדש לנגיש מתמיד. 'קפיטל מוטורס' היא הגורם היחיד בישראל שמציע לכם מימון מלא לרכב חדש בלי התחייבויות, בלי 'אותיות קטנות', בריבית נמוכה, קבועה ושקופה וב-36 תשלומים נוחים.

במילים אחרות, בשום שלב בתהליך הקנייה לא תצטרכו לרשום צ'ק על סכום שעולה על 4,000 ש"ח, וזה כבר הופך את כל העניין להרבה יותר סביר ומשתלם. כשלוקחים בחשבון ש'קפיטל מוטורס' גם מציעה לכם לבצע עסקת טרייד אין במחיר מחירון ללא הגבלת קילומטר, פתרונות המימון שהחברה מציעה הופכים להיות אפילו יותר אטרקטיביים.

עם מסלולי המימון של 'קפיטל מוטורס' באמת שאין סיבה שתסכנו את החיים בנהיגה במכונית משומשת. גם אתם יכולים לנהוג על רכב חדש. תמיד.

 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך