לאחרונה, פורד פרסמה את התמונות והפרטים הראשונים של הטנדר ה"קומפקטי" מהדור החדש שלה.
בפגישה מקוונת שנערכה בצורה זו בעקבות מגפת קוביד 19, חשפה פורד לנציגי התקשורת את הדגם הנוכחי לאחר אי-אילו שדרוגים. מעוניינים לדעת כיצד הרכב שודרג? המשיכו לקרוא.
חברת פורד מסרה כי, הטנדר הריינג'ר מהדור החדש, שדומה בגודלו לטנדר היפני, ממוקם אפוא מתחת לקטגוריה של ה-F-150.
במובן זה, קורקטי להגיד שהדור החדש מחליף את ה-T6 שהוצג ב-2011. מבחינת היסטוריה על הדגם, כדאי לדעת שיש לו חתיכת שושלת מוטורית ומורשת בשטח.
הריינג'ר המקורי הושק בשנת 1983, עם גרסאות שכוונו לקהלי יעד בצפון אמריקה, דרום אמריקה ועוד.
ההיסטוריה של פורד ריינג'ר – מ-1983 ועד היום
נכון לכתיבת שורות אלו, הדגם לא יובא לישראל בשלב זה באופן מוסדר, אך היבואנית קפיטל מוטורס תשמח לסייע לכם בייבוא מקביל או יבוא אישי של דגם זה בהמשך.
אם זה אכן יקרה והרכב ישווק בישראל בצורה מוסדרת, הריינג'ר יהיה כאן בהמוניו במחצית השנייה של 2022.
פורד גאה במיוחד בעיצוב החיצוני האגרסיבי, המשלב את המאפיינים המוכרים של הריינג'ר.
העיצוב החיצוני החדש יוצר חלקים מתקדמים ואלגנטיים יותר מרכב העבודה ה"קלאסי", כמו למשל הקורה הדקה יחסית (קורה A).
כמו כן, ישנם משטחים שונים בצד הרכב שקיבלו מראה מעודן ועדכני יותר. בחזית הרכב, יש לכם תאורת לד.
מה עוד השתנה ברכב ומה שודרג? פורד ריינג'ר
התמונות הראשונות באינטרנט שפורסמו, הן של רמת הגימור XLT המתוחכמת יותר, ה-Wildtrack המלוטש.
ובנוסף לכך, לאחרונה דלף לתקשורת מידע מעניין מאוד על מערכת ההנעה המחודשת של הדגם המיתולוגי הזה.
לפי ההדלפה, יהיו כנראה ארבעה מערכות הנעה שונות (מי שמכיר את ה-אמארוק כנראה ישמח לראות 2 מערכות הנעה קלאסיות מוכרות).
יש לכם את האפשרות של דיזל 2.0 ליטר טווין טורבו עם 210 כ"ס ו-50 קג"מ.
עוד אפשרות הנעה בפורד ריינג'ר – דיזל 3.0 ליטר ו-250 כ"ס
האפשרות השנייה היא מנוע הדיזל V6 בנפח 3.0 ליטר עם 249 כ"ס ו-60 קג"מ.
האפשרות השלישית תציע לכם מנוע בנזין 2.7 ליטר טורבו V6 המפיק 325 כ"ס ו-54 קג"מ (מנוע זה מותקן גם בפורד ברונקו).
ויחידת ההנעה שכולנו מחכים לה היא כמובן ה-PHEV. זהו השילוב ה"קדוש" של מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים (נפח 2.3 ליטר) ומנוע חשמלי.
ביחד, הם מייצרים הספק משולב של 362 כ"ס ו-68 ל"ג 68 קג"מ. כל המנועים הללו מחוברים לתיבה אוטומטית בעלת 10 הילוכים (שפותחה במשותף עם קונצרן GM).
פרטים טכניים נוספים פורד ריינג'ר 2022
בעוד שהספקולציות מסוימות גורסות כי גרסאות הבסיס יבוססו על קפיצי הרכב האחוריים בטכנולוגיית ה-low-tech, הגרסאות היוקרתיות יותר ייהנו מקפיצי סליל מאחור.
כמו כן, ניתן לצפות שימוש בבלמים של דיסק מאחור (ברוב הטנדרים בימינו עדיין יש בלמי תוף מאחור).
ובתחום המולטימדיה, יש לכם כאן מסך מולטימדיה בגודל 15.5 אינץ' כמו ה-Mustang Mach E שמתממשק למערכת החדשה של פורד.
בסביבת הנהג, תהנו גם מלוח מחוונים מוקרן גדול, צד מולטימדיה אנכי בגודל 10" או 12", בורר הילוכים קטן ומסוגנן ועוד.
מה פורד אומרת על ריינג'ר 2022?
לדברי פורד, הגימור משמעותית יותר גבוה מהדגם הקודם והאבזור שופע יותר וכולל גם מצלמה היקפית לניטור מידע מלא סביב הרכב.
גורמים רשמיים בפורד ציינו שהם מבלים זמן רב בשיחה עם לקוחות ברחבי העולם, תוך שהם לומדים על הדרישות שלהם לטיולים ובילויים עם משפחותיהם.
עם זאת, בהחלט אפשר לתת קרדיט לחברה ולציין כי השימושיות של הרכב השתפרה – גם בזכות בסיס הגלגלים והסרנים, שצמחו ב-5 ס"מ ל-327 ס"מ ו-161 ס"מ בהתאמה.
בנוסף, גם בזכות ההקפדה על מבנים ופתרונות יעילים יותר של החברה.
צרו קשר לקבלת פרטים נוספים – קפיטל מוטורס
קפיטל מוטורס היא סוכנות רכב ותיקה, ואנו מציעים מגוון של מכוניות חדשות ומשומשות ללקוחות ברחבי הארץ.
אנו שואפים להעניק ללקוחות שירות וחוויה מעולים בקניית רכב, במהלך חכירה בליסינג פרטי, מימון רכבים ועוד.
קפיטל מוטורס מחויבות לתת ללקוחותיה את העסקה הטובה ביותר עבור כספם, מבלי להתפשר על האיכות.
צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים על פורד ריינג'ר 2022.