סקירה של פרארי F8 ספיידר (2020) 

פרארי 8F ספיידר

כשרוצים באמת להרשים, אבל על אמת, אומרים את המילה "פרארי". וכשרוצים לגרום לאנשים להיות בהלם אמיתי, אומרים את שלושת המילים הבאות – פרארי 8F ספיידר.

מדובר בדגם הקבריולט לפרארי 8F, כאשר כוחות הסוס מתחת למנוע ייקחו אתכם מ-0 ל-100 בפחות מ-3 שניות. במילה אחת – אמאל'ה. 

אם עדיין נשאר לכם שיער על הראש, אתם מוזמנים לתת לו להתנופף ולהשתגע ברוחות העזות שתרגישו בכבישים הפתוחים, בעודכם ישובים בתוך מכונית העל הנקראת פרארי 8F ספיידר. נכון, הרבה מאיתנו אוהבים מכוניות ספורטיביות, חלקנו אפילו נוהגים על מכוניות ספורט טהורות.

אבל להבדיל אלפי הבדלות, כאן לא מדובר ברכב ספורט. מדובר כאן ברכב-על. עם נתונים של 720 כ"ס מתחת למנוע, אתם יכולים להיות בטוחים שתהיו מלכי הכביש.

 

סקירה מלאה על פרארי 8F ספיידר החדשה: קצת נתונים יבשים

אם אתם מחפשים מספרים ונתונים, בואו נדבר על העובדה שמאחורי הנהג תמצאו מנוע (המנוע בפרארי, כידוע, נמצא מאחורה ולא מקדימה) בנפח של כמעט 4,000 סמ"ק. אתם תמצאו כאן לא פחות מאשר 8 בוכנות, מנוע בצורת V. 

עוד תקבלו מתחת למכסה המנוע האחורי, גם טווין-טורבו (טורבו כפול – צמד מגדשים). אנחנו מזמינים אתכם להנות מהספק מטורף ומרבי של 720 כ"ס, אשר מורגשים ומתקבלים במלואם ב-8,000 סל״ד.

מבחינת המומנט של הרכב, מדובר במומנט מרבי של 78.5 קג״מ, והחל מ-3,250 סל״ד, שזהו למעשה שדרוג של 50 כ״ס ו-1 קג״מ ( ביחס ל-488 ספיידר הקודמת). 

 

בואו נדבר מספרים – פרארי 8F החדשה 2020 

ולבסוף, בואו נדבר מספרים – אתם מקבלים כאן תאוצה מ-0 ל-200 בתוך קצת יותר מ-8 שניות! (8.2 למדקדקים בינינו). בעוד שהמהירות המרבית של הפרארי הזאת עומדת על כ-340 קמ"ש, ספק אם תוכלו אכן למצות את הרכב ואת נתוניו הסופיים בכבישי ישראל. 

יחד עם זאת, אם אתם רוכשים אותה, אתם למעשה מקבלים מכונת נהיגה עוצמתית במיוחד שניתן להנות ממנה גם מבלי להשתולל בפראות ובמהירויות גבוהות. שמעו לנו, מספיק שאתם לוקחים פנייה אחת עם רכב העל הזה, ואתם מרגישים את תכונותיו הייחודיות. פשוט תכונות של מטוס קרב.

פרארי 8F ספיידר אחורה
תכונות של מטוס קרב. (קרדיט: ferrari.com).

 

איך נוחות הנסיעה בפרארי F8 ספיידר 2020?

עכשיו, לגבי נוחות הנסיעה בפרארי 8F ספיידר החדשה 2020, אנחנו מרגישים צורך להדגיש את זה – אתם לא תהנו כאן מנוחות נסיעה של רכב פרטי. ואפילו אם להדגיש את זה עוד יותר, סביר להניח שטויוטה שנת 2014 תהיה לכם אפילו נוחה יותר מאשר הפרארי הזאת. 

אין מה לעשות, זה הטבע של מכוניות העל – הן מאוד נוקשות והמתלים שלהם, הבלמים והקפיצים מאוד נוקשים גם הם. אתם מוזמנים להנות מחוויית הנהיגה הכי טובה ומטורפת בעולם, אבל פחות תהיו מוזמנים לחוות כאן נוחות מקסימלית.

 

פרארי: בסופו של דבר, אל תצפו לנוחות של רכב צרפתי

הנסיעה בפרארי היא קופצנית, קשיחה ומיועדת עבור אנשים מסוימים בלבד. זהו הטבע של רכבי נישה כאלו, שכן הם אינם מתאימים לכל נהג ונהג. ואגב, אנחנו לא מדברים אך ורק על ההיבט הכלכלי, שגם הוא חשוב כמובן. 

מעבר לכך שמכונית העל הזו מאוד יקרה, היא גם אינה מיועדת לכל סוג של נהג ונהגת. מאחר שמדובר בכלי עוצמתי ביותר, ממש לא מומלץ לעלות על הפרארי הזאת ללא ניסיון נהיגה.

אם אתם נהגים חדשים, אנחנו ממש לא ממליצים לרכוש את הרכב הזה. חכו מספר שנים, תתמקצעו על הכביש, תרכשו ניסיון ותחזרו אלינו בכדי לרכוש פראירי 8F ספיידר (או דגם אחר שיגיע).

פרארי 8F ספיידר צד

אם אתם נהגים חדשים, אנחנו ממש לא ממליצים לרכוש את הרכב הזה. (קרדיט: ferrari.com).

 

האם ניתן ומומלץ לסגור את גג הקבריולט בזמן נסיעה בפרארי?

מבחינת גג הקבריולט של הרכב הזה, אתם יכולים לסגור את הגג תוך כדי נסיעה, אבל עד מהירות של 45 קמ"ש. אם אתם תנסו לסגור את הגג תוך כדי מהירות נסיעה גבוהה יותר מ-25 קמ"ש, הרכב פשוט לא יאפשר לכם לעשות זאת. 

זאת, בכדי למנוע נזקים לגג שמנסים לסגור תוך כדי נסיעה. לידיעתכם, התנגדות הרוח יכולה להרוס את הגג במהלך הפתיחה והסגירה, ככה שמומלץ לעשות זאת אך ורק בזמן עצירה. לטעמנו האישי, אל תנסו לסגור את הגג גם במהירות של 45 קמ"ש, אבל זו כבר חבירה שלכם לחלוטין.

 

מבחינה אווירודינאמית – מה שונה בפרארי החדשה?

מבחינה אווירודינמית, אין ספק שיהיה עדיף לסגור את הגג אך ורק בעצירה מוחלטת, למרות שהיצרן מעיד על כך שאין סיבה לחשוב ואפשר לסגור את הגג במהירות של 45 קמ"ש. ואם כבר דיברנו על עניינים אווירודינאמיים, אם תרכשו את הפרארי הזאת, אתם תקבלו שלל שדרוגים אווירודינמיים (לעומת הדגם של 488 ספיידר הקודם). 

באופן כללי, שיפורים בנושאי אווירודינאמיקה יכולים להגדיל ולשפר באופן מאוד משמעותי את כל נושא כוח ההצמדה במהירויות גבוהות. למה אנחנו מתכוונים? ובכן, ככל שהרכב יהיה אווירודינאמי יותר, ככה בעצם הוא יהיה צמוד יותר לכביש. וכידוע לכולנו, הפרארי מגיעה למהירויות לא מבוטלות. בנודף, יש כאן גם לא מעט מערכות בקרה אלקטרוניות שנועדו לשפר את האחיזה שלכם בכביש בזמן נהיגה.

 

קפיטל מוטורס – ייעוץ לפני רכישת פרארי

אנחנו מזמינים אתכם אלינו, לסוכנות קפיטל מוטורס – סוכנות הרכבים הכי גדולה בארץ. תוכלו לדבר איתנו, להתייעץ עמנו ולשאול כל מה שתרצו לגבי הפרארי החדשה 8F ספיידר 2020. 

אנחנו מספקים ללקוחותינו תנאי מימון מעולים, שירותים פיננסיים, מחירי ביטוחים אטרקטיביים ועוד. כנסו לסוכנות שלנו עוד היום, התאימו לעצמכם בסיוע שלנו את תוכנית התשלומים המשתלמת ביותר על פרארי 2020. שיהיה לכם הרבה בהצלחה, סעו בזהירות! 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך