כמה הנחה תוכלו להשיג בקניית רכב בסוף שנה?

קניית רכב בסוף שנה

יש אמונה בקרב חלקים בציבור שלקראת סוף השנה האזרחית החדשה ניתן להשיג הנחות משמעותיות על מחירי הרכב. החלטנו לבדוק אם יש בסיס לאמונה הזו וחזרנו עם תשובה מורכבת, או כמו שייחסו פעם לשמעון פרס: "כן ולא".

היבואנים רוצים להיפטר מהמלאי של שנה שעברה

זה נכון שיבואני הרכב אוהבים לסיים את מלאי הרכבים ממודל השנה הקודמת לפני שנכנסת השנה החדשה. מכונית במודל הישן יוצרת ליבואן בעיות בירוקרטיות וסוגיות של תוקף האחריות, והנטייה הטבעית היא למכור את הרכב ולפנות את האולמות לקולקציה של השנה הבאה.

קניית רכב בסוף שנה: מרצדס

השאיפה הזו אצל היבואן עשויה לייצר הזדמנות עבור הצרכן. אבל זה לא אומר שתקבלו את האוטו בחצי מחיר. אפילו לא קרוב. יבואנים לא אוהבים לעשות הנחות, זה פוגע במכירות ההמשך של לקוחות קודמים ומעביר מסר לא נכון לשוק.

תמיד התעניינתם כמה מורידים על רכב ליסינג במכירה? לחץ כאן >>

לכן יבואני רכב יעדיפו ללכת לקראת הצרכן לא בהנחה ממשית אלא בתוספות שוות ערך כמו אבזור יוקרתי או מערכות בטיחות משודרגות. כך, בשנים האחרונות, רוב מבצעי סוף השנה אכן נעים סביב תוספות אבזור ופחות בהנחות ממשיות.

אם יבואן כן מציע לכם הנחה משמעותית, תחשדו ותקראו את האותיות הקטנות. ייתכן שזו מכונית שהיתה בתצוגה ונפגמה. ייתכן והיא היתה הרבה זמן במחסן ותוקף האחריות שלה התקצר. זכרו, בענף הרכב בדרך כלל לא תקבלו מתנות חינם.

לקנות משתלם לאורך כל השנה

סוף השנה עשוי פה ושם להציע הזדמנויות ומבצעים אטרקטיביים, אך ככלל לרוב לא תפגשו הנחות שומטות לסתות. מי שיתמהמה ויעכב את רכישת הרכב החדש רק בשביל ליפול על 'מבצע סוף שנה' מוצלח עלול להתאכזב מרות. גם אם התפיסה הזו היתה משמעותית בעבר, הגיע הזמן להבין שענף הרכב השתנה.

קניית רכב בסוף שנה

בעבר, עיקר הכוח בענף הרכב היה מרוכז בידי היבואנים שהתנהלו באופן חצי מונופולי. מאז שנות התשעים התחילה ישראל לעבור מהפכת ליסינג פרטי וליסינג מימוני, וברגע שהדרישה לציי רכב גדולים בליסינג תפעולי גברה נכנסו למגרש שחקנים חדשים בדמות קבוצות רכב, שבמקור פעלו בעיקר בתחום הליסינג. קבוצות רכב אלו שינו את מאזן הכוח בענף הרכב ובסיכומו של דבר התחרות גברה והלקוחות מרוויחים.

אחת מאותן חברות חלוצות שהכניסו סטנדרטים חדשים בענף הרכב היא 'קפיטל מוטורס'. המוטו של 'קפיטל מוטורס' פשוט – להנגיש את רכישת רכב חדש עבור כולם ולאורך כל השנה.

למכור במחיר יותר אטרקטיבי מהיבואן הרשמי

תודות לניסיון האדיר, המקצוענות, האיתנות הכלכלית ובעיקר בזכות כוח המיקוח הגדול שיש ל'קפיטל מוטורס' מול היבואנים היא יכולה להציע לציבור הצרכנים רכבים חדשים במחירים יותר אטרקטיביים מהמחירים שמציעים היבואנים הרשמיים.

בנוסף, 'קפיטל מוטורס' מציעה תכניות מימון מהפכניות הכוללות מימון מלא לרכישת רכב ללא מקדמה, בפריסה שיכולה להגיע עד למאה תשלומים חודשיים שווים (!).

'קפיטל מוטורס' גם מחזיקה בקטלוג רכבים מרשים שלא תמצאו באף סוכנות רכב אחרת בישראל. בגלל קשריה הטובים עם כל היבואנים, הקטלוג שלה כולל דגמים חדשים של היצרנים ובכל הקטגוריות.

אז למה אתם מחכים? עזבו אתכם ממבצעי סוף שנה, היכנסו לקטלוג הרכבים החדשים של 'קפיטל מוטורס' ובחרו מכונית חדשה.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך