קנייה רכב בתקופה הקורונה – אלה הרכבים הזולים ביותר שקיימים בשוק

קורונה וירוס

התפרצות נגיף הקורונה לא פוסחת כמעט על אף תחום ותעשייה במשק הישראלי והעולמי, ונדמה שהצרכנים עשויים להנות ממבצעים והנחות לא מבוטלות על קניית רכבים חדשים. מחפשים אחר רכישת רכב חדש? קניית רכב חדש ב-2020: אילו מכוניות הכי מומלצות וזולות?

במקביל לתחומים וענפים תעשייתיים רבים, גם ענף הרכב עובר תקופה לא פשוטה בעליל. בעוד שרבים מהאנשים בארץ ובעולם נותרים מחוסרי עבודה והכנסה חודשית, יצרניות הרכב העולמיות גם הן נותנות את אותותיהן וגורמות לנו להבין שנגיף הקורונה יצר כאן משבר עולמי לא פשוט בכלל. יחד עם זאת, לא הכול שחור. בואו נדבר על החדשות המעודדות, מבצעים על רכישת רכבים חדשים ב-2020. מה הולך להשתנות בתקופה הקרובה בעולם הרכב? ואיזה רכב כדאי לרכוש כיום?

 

יצרניות הרכבים בעולם מקיאות ייצור: יש מבצעים ב-2020 על רכבים?

בעוד שמפעלי יצרניות רכבים רבים בעולם הושבתו או הקפיאו את מלאכתם היצרנית, עדיין ניתן להנות ממחירים לא רעים בכלל על קניית רכבים חדשים. חשוב להבין, זה שיצרניות הרכבים הפסיקו את עבודתם וחלקן האטו את עבודת הייצור שלהן, לא בהכרח אומר שהצרכן יסבול מכך. 

במקרים רבים, דווקא להיפך. אם מסתכלים על הרבעון הראשון של שנת 2020, הרי שזה ברור – ענף הרכב בארץ ובעולם עבר ממצב של שגשוג וצמיחה למצב של ניהול משברים תחת נגיף עולמי שהתפרץ ועושה רושם שהולך להישאר כאן תקופה. 

 

אילו מכוניות הכי כדאי לרכוש בתקופת הקורונה?

נתוני המכירות בשנים האחרונות מצביעים לנו על מספר מכוניות אשר מככבות בכבישי ארץ ישראל, נתון שכנראה לא עומד להשתנות גם בתקופת הקורונה. בעוד שיונדאי איוניק היא אחת מהמכוניות הנמכרות ביותר בארץ, טויוטה היא ממש כמעט אחריה ומצמצמת פערים בשנתיים האחרונות. 

אם רוצים לדייק את הנונים שאנחנו מביאים לכם כאן במספרים, זהו הולך ככה: בסך הכול הכללי, נמסרו בשנת 2020 (בחלק הראשון של שנת 2020) כ-85,160 מכוניות חדשות לצרכנים ברחבי הארץ. אם הנתון הזה נראה לכם מרשים, אנחנו מצטערים לדווח שמדובר בכלל בירידה משמעותית בהיקף המכירות של מכניות חדשות בישראל.

יונדאי איוניק החדשה

אחת מהמכוניות הנמכרות ביותר בארץ. (קרדיט: קפיטל מוטורס).

 

עד כמה הירידה בהיקף המכירות משמעותית?

אנחנו בעצם מדברים על ירידה בהיקף של 8%. נכון ל-2020, יונדאי עדיין ממשיכה להוביל את טבלאות המכירות בארץ ומשווקת לנו את דגם איוניק המוכר והמומלץ של הקונצרן. 

בכל מקרה, אם אתם מעוניינים לרכוש רכב חדש בסוכנויות הרכבים עצמן, אלו הרכבים המומלצים לרכישה בתקופת הקורונה: יונדאי במקום הראשון עם דגם האיוניק ההיברידי, טויוטה נמצאת במקום השני עם כ-2,000 מסירות רכבים חדשים בממוצע ברבעון הראשון של 2020. לידיעתכם, יונדאי מסרה ברבעון הראשון של 2020 כ-2,500 רכבים חדשים. 

 

מכוניות זולות לרכישה בתקופת נגיף הקורונה בישראל

באפשרותכם גם לרכוש רכבים אחרים, דוגמת רכבי מיצובישי, שברבעון הראשון של שנת 2020 מסרו כ-1,300 רכבים חדשים ללקוחות. באופן כללי, אם ברצונכם לרכוש רכב חדש, תמיד תוכלו לעשות זאת דרך סוכנויות הרכבים בארץ, דוגמת סוכנות קפיטל מוטורס – סוכנות הרכבים הכי גדולה בארץ. 

אבל העניין הוא כזה, בעוד שרבים מהאנשים נותרו ללא עבודה, כרגע אף אחד לא בטוח איך ייראה הרבעון השני של שנת 2020 בבחינה של מכירת הרכבים החדשים. אין ספק, סוכנויות הרכבים כנראה עומדות להפתיע אותנו עם מבצעים על מכוניות חדשות, אבל נותרת השאלה: האם למישהו יהיה כסף לרכוש את הרכבים האלו?

מיצובישי אקליפס קרוס החדשה

דוגמת רכבי מיצובישי, שברבעון הראשון של שנת 2020 מסרו כ-1,300 רכבים חדשים ללקוחות. (קרדיט: קפיטל מוטורס).

 

רכישת רכב ב-2020: יתרונות על רכישת רכב משומש

אז כנראה שאנשים רבים יעדיפו לפנות לשוק הרכבים המשומשים, שם לפעמים יהיה ניתן למצוא "מציאות" כאלו ואחרות. אבל האם זה יהיה כדאי? טוב, לא ניכנס לאף אחד לכיס, אבל בהחלט חשוב לציין שלפעמים הזול דווקא יוצא יקר. 

למה אנחנו מתכוונים?

אנחנו מתכוונים לזה שבמקרים שבהם אנשים רוכשים רכבים משומשים, הם תמיד יהיו חייבים לקחת בחשבון את העובדה שרכבים ישנים גם נוטים להתקלקל. במילים אחרות, מה שתחסכו על רכישת רכב משומש, יש סיכוי שתוציאו במוסך. וכמו שידוע לכולנו, אחד מאיתנו לא אוהב לבקר במוסך כל שני וחמשי. אם כך, ההמלצה הכי גורפת עבורכם היא רכישת רכב חדש בצל הקורונה, במיוחד לנוכח המבצעים האטרקטיביים.

 

קניית רכב חדש בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוחה

אתם מוזמנים להנות ממבצעים לוהטים של 2020 על רכישת רכב חדש, בין אם אתם מעוניינים לרכוש רכב SUV, משפחתי, מיני או סופר מיני. כל מקרה, אל תעשו צעד לפני שאתם בודקים את סוכנויות הרכבים ואת המבצעים שהן מציעות לכם. 

אתם יכולים להיות ממש מופתעים מהעובדה שמחירים צנחו בתקופה האחרונה, כן, בגלל נגיף הקורונה. מה לעשות, אלו החיים ולפעמים יש גם מקרי בלת"מ, ככה שכנראה שאף אחד לא יהיה באמת חסין בתקופה כזאת.

 

מבצעים על רכבים ב-2020: קשור לקורונה?

בעוד שחלק מיצרניות הרכבים הקפיאו ייצור או הפסיקו אותו עד להודעה חדשה, סוכנויות הרכבים בעולם בכל זאת נשארו עם מלאי של מכוניות ודגמים שהיו אמורים להיות משווקים בשוק. מה התוצאה? נכון, מבצעים על רכישת רכב חדש. 

אנחנו מאחלים לכם למצוא בדיוק את הרכב שאתם מחפשים, ואתם בהחלט מוזמנים להתייעץ עם צוות המומחים של סוכנות קפיטל מוטורס – סוכנות הרכבים הכי גדולה בישראל. סוכנות קפיטל מוטורס מעמידה לרשות לקוחותיה לא פחות מאשר צוות שלם שנכון לייעץ לכם בכל שעת פעילות של החברה. אתם מוזמנים להרים טלפון כבר היום! בסופו של דבר, ניתן להתאים תוכניות מימון לרכישת רכבים חדשים עבור כל לקוח ולקוחה, אז למה שתישארו בלי רכב? התאימו לעצמכם רכב חדש עוד היום, זכו לתוכנית מימון בהתאמה אישית. בהצלחה! 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך