כל מה שאתם חייבים לדעת על רכישת רכב חדש ללא מקדמה

ג'יפ אוונג׳ר

כל סוכנות רכב שתפנו אליה לרכישת רכב חדש תציעה לכם תוכניות מימון וליסינג כדי להקל עליכם בתשלום. אבל מה זה בעצם אומר, האם כדאי לכם לעשות את זה, איך עושים אתה זה ומה זה רכישת רכב ללא מקדמה?
*המאמר אינו מהווה תחליף לייעוץ פיננסי

BYD אטו 3 החדשה

האם כדאי לקנות רכב באמצעות מימון?

מימון לרכב זו למעשה הלוואת צד שלישי. אתם יכולים לפנות לסוכנות רכב, לבחור את הרכב שאתם מעוניינים בו ולפרוס את התשלום עבורו ל-24 עד 100 חודשים. קניית רכב במימון לא משפיעה על מסגרת האובליגו של חשבון הבנק שלכם, לא משפיעה על מסגרת האשראי והיא מהווה יתרון משמעותי עבור מי שכבר יש לו רכב והוא רוצה להחליף אותו לרכב חדש. הבחירה במסלול מימון לקניית רכב גם כוללת את החיסרון שייתכן ותצטרכו לשעבד את הרכב לחברת המימון. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא סכום המקדמה ו/או סכום נוסף שתצטרכו לשלם בסוף התקופה. לכן יש גם את האפשרות לקנות רכב חדש ללא מקדמה ועל כך נרחיב בהמשך.

פורת'ינג פריידיי

למי כדאי להתחדש בעסקת ליסינג פרטי?

רוב הסיכויים שאתם מתלבטים בין בחירת מסלול ליסינג לבין רכישה באמצעות מימון. זה הגיוני בגלל שעל הנייר זה נראה כמו שתי תוכניות דומות אבל יש ביניהן הבדלים מהותיים שאתם חייבים להכיר:

ליסינג פרטי

מימון לרכב

תשלום מקדמה

חובה (כ-20% ממחירון הרכב) לא חובה

החלפה לרכב הבא בסוף התקופה

חובה להחליף או לשלם את היתרה בסוף התקופה ניתן למכור את הרכב לגורם שלישי בכל שלב או לפרוס את היתרה לתשלומים

בחירת רכב

מספר דגמים מצומצם שחברת הליסינג מציעה כמעט כל דגם בכל רמת גימור מההיצע הקיים בישראל

בעלות על הרכב

הרכב רשום על שם חברת הליסינג הרכב רשום ברישיון על שמכם (בעלות פרטית)

החזר חודשי

גבוה יותר בגלל השירותים הנוספים שחברת הליסינג נותנת נמוך משמעותית בגלל שהתשלום הוא רק עבור הרכב

הגבלת קילומטרים

לפי מה שנקבע בחוזה מול סוכנות הליסינג אין מגבלת קילומטרים. הרכב שלכם ובבעלותכם המלאה

אם תבחרו להתקדם לרכב בעסקת ליסינג פרטי דעו שיש מספר מגבלות וסייגים שנועדו להגן על הסוכנות ולהגביל אתכם בשימוש ברכב. כך למשל יש מגבלה על כמות הקילומטרים שמותר לכם לעבור בשנה. חברת הליסינג מעוניינת לקבל את הרכב בחזרה בסוף החוזה מולכם ולמכור אותו במגרש שלה. לכן על קילומטראז' גבוה ונזק משמעותי לרכב יהיו חיובים נוספים. בעסקת ליסינג פרטי אתם לא יכולים לבחור כל רכב שתרצו, רק מהדגמים שחברת הליסינג עובדת איתם. בנוסף לכך גם גובה התשלום החודשי יהיה גבוה יותר בגלל תשלומים נוספים הנוגעים לשירות חברת הליסינג כמו ביטוחים ועמלות. אם לפשט את זה, עסקת ליסינג פרטי היא למעשה השכרה של הרכב לטווח ארוך ללא היכולת למכור אותו והוא לא רשום בתור הרכב שלכם. הוא תמיד נשאר בבעלות חברת הליסינג. ליסינג פרטי כן יכול להיות מתאים למי שמקבל את הרכב מהעבודה על ידי סבסוד חלק מהתשלום החודשי וסבסוד תשלום המקדמה. כמו כן, יש אפשרות לעסקת ליסינג מימוני המתאימה יותר לעצמאים ועסקים כדי לקבל חשבונית חודשית מוכרת להחזרי מס.

גיפ קומפאס החדשה

למי מתאים מימון מלא?

מימון מלא מתאים לכל סוגי הלקוחות. זה אומר שאתם רוכשים רכב חדש ללא מקדמה בהחזר חודשי. שיטת הרכישה הזאת הגיעה לישראל לפני כשני עשורים מארצות הברית שם היא הפכה לדרך הנפוצה ביותר לקנות רכב חדש. המשמעות של רכישת רכב במימון מלא היא שאין צורך לשלם מקדמה ואין סכום נוסף שצריך לשלם בסוף התקופה (לעומת הלוואת בלון). 100% מימון לרכב יכול להתבצע באמצעות עסקת טרייד-אין על הרכב הישן שלכם, פריסת תשלומים רחבה שתכסה את כל עלות הרכב, ולמי שכבר יש לו רכב במימון מלא – על ידי החלפה לרכב חדש בסוף תקופת המימון.

לקסוס UX החדשה

השלבים ברכישת רכב חדש ללא מקדמה

אם אתם בוחרים להתקדם לרכב חדש ללא מקדמה בתוכנית מימון תצטרכו לבצע מספר שלבים שיהפכו את תהליך הרכישה לפשוט, מסודר ומשתלם:

הגדרת סכום הרכישה

קבעו מראש מה הסכום המקסימאלי שלכם לקניית רכב. כדי לדעת מה תהיה עלותו החודשית אתם יכולים לבדוק במחשבון מימון לרכב את מספר התשלומים מול מחיר הרכב. אחרי שתקבעו את המחיר שאתם יכולים לעמוד בו, המחשבון יציעה לכם את כל הדגמים הקיימים בישראל במסגרת התקציב שלכם.

בחירת רכב ורמת גימור

בהתאם לתקציב שלכם אתם יכולים לבחור מהרשימה כל רכב מכל יצרן שתרצו. אחרי בחירת הדגם שאתם מעוניינים בו, בחרו את רמת האבזור והגימור שוב על פי התקציב שלכם אבל גם לפי הצרכים. זה אומר שאם למשל אתם מעוניינים ברכב חשמלי, כדאי לבחור את רמת הגימור עם הסוללה הגדולה כדי לקבל את טווח הנסיעה המרבי שהרכב יוכל לנסוע בין טעינות.

שליחת מסמכים לקבלת אישור עקרוני

לפני הזמנת הרכב החדש ניתן לבדוק מראש האם אתם זכאים למימון מלא ובאילו תנאים. ניתן לעשות זאת על ידי שליחת מסמכים שמצביעים על מצב עדכני של חשבון העו"ש וטופס ריכוז הלוואות. אנחנו נבדוק מול חברות המימון הגדולות בישראל האם אתם זכאים, לאיזה תנאים ונשווה בין ההצעות השונות שנקבל מהן. השירות מוצע לגמרי בחינם וללא כל התחייבות.

טרייד-אין לרכב הישן

כדי לא להתעסק במכירת הרכב הישן שלכם וכדי לשלם סכום המכסה חלק ממחיר הרכב אתם יכולים לקבל כאן הצעת מחיר אונליין. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לצלם אותו מכמה זוויות, לצלם את רישיון הרכב ולשלוח לנו. תוך פחות מיום עסקים אנחנו נחזור אליכם עם הצעת מחיר עבור הרכב הישן שלכם. בלי שתצרכו לצאת מהבית.

הזמנת הרכב החדש

בסיום כל השלבים תוכלו לפנות אל סוכנות הרכב שמאפשרת לכם את התנאים הטובים ביותר ולהזמין את הרכב שאתם רוצים. בשלב זה תצטרכו לחתום על מסמכים הכוללים את תנאי עסקת המימון, הביטוח ורכישת הרכב ולחכות ל-SMS שמזמין אתכם להגיע למגרשי הסוכנות וקבל את הרכב החדש שלכם. סוכנות הרכב קפיטל מוטורס מציעה את השירות הטוב לקביעת יום ושעה לסגירת העסקה. יגיע לביתכם נציג כדי לעבור יחד על כל המסמכים בשקיפות מלאה ולחיתום סופי.

לנד רובר דיפנדר החדשה

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך