אודי Q5 2021 המחודש בארץ – סקירה

Audi-Q5

אם אתם מעוניינים לרכוש אודי Q5 2021 חדשה, כנראה שאיכות הנסיעה שלכם חשובה לכם יותר מכל דבר אחר. יחד עם זאת, רוב הסיכויים שאתם לא נכונים להתפשר על האיכות הגרמנית שחברת AUDI מציעה לנהג. אם כך, קבלו סקירה מלאה על היפהפייה הזו, אודי Q5 2021. 

עם הנעה כפולה, כוחות סוס רבים ומנועים עוצמתיים יותר שמוגדשים בטורבו, AUDI Q5 המחודשת נוחתת על כבישי ארץ הקודש.

מי שמכור לקונצרן אודי, לא יחליף את הרכב שלו בשום חברת רכבים אחרת. מדובר כאן באיכות גרמנית לכל דבר, שהולכת יד ביד עם ביצועים ספורטיביים של הדור הבא של המכוניות המושתתות על מערכות מיקרו-היברידיות.

 

מספר שינויים שכדאי לציין ב-אודי Q5 2021 החדשה 

עם מנוע המפיק כ-262 כ"ס ומנוע בנפח של 2.0 ליטר טורבו, אנחנו גאים להציג בפניכם את מלכת הקרוס-אובר הבינוניים.

ישנן לא מעט מתחרות בקטגוריה הזו של קרוס אובר בינוני, מה שגורם לנו לשאול: מדוע לבחור דווקא אודי Q5 2021? 

אם תשאלו את צוות המומחים של קפיטל מוטורס, הם יגידו לכם שאין לה באמת תחרות בקטגוריה. זה בדיוק העניין. אודי תמיד ידעו לייצר את התחרות, לא לנסות להדביק אותה.

אודי מאז ומתמיד ידעו כיצד להיות ראש לאריות ולא זנב לשועלים, מה שהוביל את הקונצרן בימינו לייצר רכב ייחודי ביותר.

Q5 2021

אודי מאז ומתמיד ידעו כיצד להיות ראש לאריות ולא זנב לשועלים, מה שהוביל את הקונצרן בימינו לייצר רכב ייחודי ביותר (קרדיט: avtocar2020.com).

 

מערכות בטיחות מובנות משופרות באודי Q5 החדשה 2021 

עם מערכות בטיחות מובנות ברמותיהן הגבוהות ביותר, עיצוב קרבי מהסרטים ומתיחת פנים, אודי Q5 תביא אתכם בערך ב-6 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. נתון ספורטיבי, או לא נתון ספורטיבי? להזכירכם, בשנות ה-2000 לערך, אודי A3 טורבו הייתה נחשבת ספורטיבית במיוחד וגם היא לא הגיעה לנתונים האלו. 

לאחר שיפורי רכב כנראה שכן, אבל אנחנו מדברים על מצבים שבהם הרכב יוצא מהמפעל, לא משופר. נחזור למסלול, תרתי משמע, ונדבר על עיצוב החוץ לאחר מתיחת הפנים של אודי Q5.

האודי הזו מגיעה בעיצוב קרבי במיוחד הכולל את הגדלת הגריל הקדמי, הוספת פנסי לד, במנוע TFSI, מערכת מולטימדיה שהתחדשה ועוד.

 

מכונית פנאי ושטח בינונית שנראית כמו אוטו ספורט גדול 

אם מדברים על מכוניות פנאי ושטח שנראות ספורטיביות, מתכוונים למכוניות מהסוגים האלו. העיצוב כאן אמנם קרבי ומושך את העין, אבל הוא מעוגל וספורטיבי גם יחד. העיצוב כאן מוגדר כעיצוב קופה, משהו שכיום כבר די נפוץ במכוניות פנאי ושטח אחרות גם. 

אמנם האודי הזו לא נכללת בקטגוריה של מכוניות פנאי ושטח גדולות, אבל יחד עם הגודל הבינוני שלה היא מציעה לנהג סביבת נהיגה תומכת ואיכותית במיוחד. אתם לא תרגישו שאתם יושבים בתוך רכב בינוני, אנחנו מבטיחים לכם.

Q5 2021

אמנם האודי הזו לא נכללת בקטגוריה של מכוניות פנאי ושטח גדולות, אבל יחד עם הגודל הבינוני שלה היא מציעה לנהג סביבת נהיגה תומכת ואיכותית במיוחד (קרדיט: avtocar2020.com).

 

התחושה בתא הנהג ב-אודי Q5 – מידע על מתיחת הפנים ב-2021 

התחושה בפנים היא תחושה של רכב פנאי ושטח בקטגוריה של גדולים. עם המון מרחב פנים ומושבים תומכים במיוחד, אתם תוכלו להרגיש כאן מלכי הכביש העירוני ומלכי כבישי הכורכר. אם תרכשו אודי Q5 בהנעה כפולה של ALL WHEEL DRIVE, אתם תוכלו גם לכבוש דיונות וחולות. 

אנחנו לא בהכרח ממליצים על כך, אבל כל נהג והשיקולים שלו, או שלה. עוד כדאי לדעת, השינויים באודי Q5 מוסיפים להפציע גם בתוך תא הרכב, לא רק בעיצוב החיצוני.

השינויים כאן מורגשים למשל גם במערכת המולטימדיה אשר גדלה לגודל של 10.1. להזכירכם, בדגם הקודם של אודי Q5 מסך המולטימדיה היה בגודל של 7 אינץ' ולא יותר.

 

האם מערכת המולטימדיה באודי Q5 תומכת אנדרואיד? 

כמובן, יש לכם כאן תמיכה לאנדרואיד, כמו כן יכולת לגלוש באינטרנט בעמידה. לא בנסיעה, זאת מטעמי בטיחות.

בין אם אתם מעוניינים לרכוש אודי או רכב מסוג אחר, אנחנו מזמינים אתכם באהבה לפנות אלינו למטרת ייעוץ חינם.

אתם מוזמנים ליצור קשר עם אחד מנציגינו בחברת קפיטל מוטורס, לקבל ייעוץ ולהחליט מה שתחליטו. 

בסופו של דבר, לכל אחד מאיתנו יש רכב חלומות מסוג אחר בדמיונו. אם אתם חולמים ספציפית על אודי Q5 2021, אנחנו נסייע לגרום לזה לקרות באמצעות ליסינג פרטי וריביות נמוכות.

אם קיבלתם הצעת מחיר אטרקטיבית יותר משלנו, אנחנו נשמח לעשות מה שניתן בכדי לנסות ולהשוות אותה. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו