אאודי e-Tron Sportback: הדגם בעל כמעט 500 כ"ס – סקירה

Audi E Tron

אם חשבנו שבשנה שעברה ראינו הכול, כשחברת AUDI הציגה את ה-E TRON עם הספק של יותר מ-300 כ"ס, הרי שבשנת 2021 אנחנו מבינים שלא ראינו כלום. אם מוזמנים להכיר את אאודי e-Tron Sportback: הדגם בעל כמעט 500 כ"ס, סקירה מלאה לפניכם על המכונה המושלמת הזאת. 

אתם מוזמנים להכיר גרסה שרירית וחדשה של אאודי E TRON, שמגיעה עם כמעט 500 כ"ס מתחת למנועים, מה שמוביל את המרכבה הספורטיבית הזאת מ-0 ל-100 קמ"ש ב- 4.5 שניות, שזה כבר לחלוטין נתון של רכבי-על ולא של מכוניות ספורט. אז אם חיפשתם אחר רכב על מהחלל שמטיס אתכם בבטחה קדימה, אתם מוזמנים לקרוא את הסקירה הבאה על מכונת הספורה הטהורה הזאת:

 

מצוידת ב-3 מנועים: קצת נתונים יבשים על אאודי TRON-E SPORTBACK

עם כמעט 100 קג"מ וכמעט 500 כוחות סוסים אימתניים, אאודי מציגה בפנינו את הגרסה החדשה של E TRON SPORTBACK. שימו לב, הרכב הזה מגיע כשהוא מצויד בלא פחות מאשר 3 מנועים חשמליים, כאשר שניים מהם נמצאים מאחורה והמנוע השלישי נמצא בפרונט של הרכב. 

מבחינת מהירות מרבית, על פי נתוני היצרן ניתן להגיע עם ה-E-TRON למהירות של כ-210 קמ"ש. לא שאנחנו חלילה ממליצים למישהו להגיע למהירויות כאלו במסלולים לא מפוקחים, אבל כדאי בכל זאת להכיר את הנתונים היבשים. 

Audi E Tron
כמעט 100 קג"מ וכמעט 500 כוחות סוסים אימתניים.

 

אאודי ספורט-בק גורמת לכם לרצות ללחוץ על הגז? קבלו טיפ

הערת שוליים וטיפ שיכול להציל את חייכם, אם יש בכם את הדחף והרצון להתנסות בנהיגת ספורט, אתם יכולים לבדוק את האופציה לעשות זאת במסלולי נהיגה שיש בארץ, כמו דוגמת מסלול פצאל וגם מסלול באר שבע. 

בליווי של נהגי ספורט מקצועיים ומדריכים, תוכלו להתנסות עם האאודי הזו ולקחת אותה למקום הספורטיבי והנוח שלה. ושמעו לנו, אתם עומדים לחוות את חוויית חייכם. מדובר ברכב יציב במיוחד שפשוט נדבק לכביש בכל פנייה וסיבוב. 

 

מדוע אאודי SPORTBACK TRON-E כה יציבה על הכביש?

ובכן, אאודי TRON-E SPORTBACK החדשה מגיעה עם מערכת של ניתוב המומנט במהלך הנהיגה. במילים אחרות, האאודי הזו כל כך יציבה בגלל שהיא מסוגלת לנתב את המומנט בעצמה, מה שמסייע למאסה של הרכב להרגיש מאוד קליל בכל פנייה ופנייה. 

כיצד זה עובד? ובכן, במהלך נהיגה עירונית סטנדרטית, מרבית הכוח המועבר אל הגלגלים, יועבר מ-2 המנועים האחוריים החשמליים. כשאתם תחליטו להדביק את דוושת הגז לרצפת הרכב, חלק מהכוח יועבר מהמנוע החזיתי והשלישי של הרכב. 

 

500 כ"ס: העתיד כבר כאן וחברת AUDI מובילה אותו במושכות עוצמתיות 

אין ספק, אם אתם שואלים אותנו, אכן העתיד כבר כאן, וחברת אאודי מובילה אותו. עכשיו, אם אנחנו כבר מדברים על כוח המועבר אל הגלגלים מהמנועים של האאודי, אנחנו מדברים באותה הנשימה על מערכת ההנעה של הרכב. 

ונחשו מה? כמו שכולנו מכירים מחברת אאודי, גם כאן הרכב מגיע עם הנעה כפולה קוואטרו. הנעת ה-קוואטרו של אאודי ידועה ומוכרת לנו מדגמים רבים ואחרים שלהם, סוג הנעה שלא מאכזבת כשאתם רוצים "לגהץ" את הכביש. האוטו כל כך יציב וכל כך דבוק לאספלט, עד שאתם תברכו את הנעת הקוואטרו בכל פנייה וסיבוב. 

Audi E Tron

 

ג'אנט מידה 20 אינץ' וגימור שרק חברת AUDI יודעת להציג בפנינו

מבחינת גלגלי הרכב, אתם מקבלים כאן חישוקי ג'אנט במידה של 20 אינץ', וזה בהחלט מספיק. מבחוץ האאודי נראית קרבית ביותר, וממש אי אפשר לפספס אותה בשום רמזור. מצד אחד היא עשויה להטעות ולהיראות כמו SUV סטנדרטית, אבל מי שמבין עניין ומתעכב עליה לרגע, מיד מבין שמדובר כאן במכונת נהיגה מסוג אחר לגמרי. וממש לא סטנדרטית. 

אם אתם רוצים להרגיש מלכי ומלכות הכבישים והפניות, האאודי הזאת היא בהחלט בשבילכם. מאחר שהיא כל כך יציבה ועוצמתית, חזקה ומהירה, אאודי גם לא חסכו בשום פרט המתכתב עם נושא הבטיחות ברכב. אתם נהנים כאן מכריות אוויר רבות, מאותו מרכב ושלדה שאאודי כל כך ידועים בהם, מבטיחות מושלמת.

 

עד כמה AUDI TRON-E מותאמת לנסיעה עירונית ובינעירונית, או שבילים?

כדאי לדעת, בין אם אתם צריכים את האאודי הזאת לצרכים עירוניים, או שמא אתם מתכננים לרדת איתה לשבילים בשבת, היא תספק לכם חוויית נהיגה מושלמת גם פה וגם שם. אם מכוניות מסוימות מיועדות בעיקר עבור נסיעות עירוניות ומכוניות אחרות בעיקר עבור שטח, הרי שהאאודי הזו כובשת כל שביל וכל כביש עירוני. 

אין ספק, אם אתם רוצים להתבלט ביכולות הנהיגה של הרכב שלכם, אאודי TRON-E SPORTBACK היא הרכב בשבילכם. אנחנו חייבים להדגיש, עם נתונים כמו של האאודי הזאת, אין לה כל כך מתחרות בשוק. נכון, תמיד אפשר לדבר על מכוניות-על כמו פרארי או טסלה, אבל האאודי הזאת לא מתיימרת להשתייך לקטגוריות של מכוניות העל.

 

אאודי אי-טרון ספורטבק: מכונית שמתנהגת כמו רכב-על

בעוד שהאאודי E TRON מציגה נתונים מופלאים וייחודיים כל כך, היא כמעט מתברגשת למעין קטגוריה משל עצמה, קטגוריה ייחודית שאופיינית לקונצרן הזה, שלעולם לא מאכזב אותנו ותמיד ממשיך להפתיע עם דגמים שגורמים לריור על ההגה. 

אם אתם שוקלים לרכוש אאודי E-TRON SPORTBACK, אנחנו ממליצים לכם לעבור דרכנו, חברת קפיטל מוטורס. אנחנו נספק לכם ייעוץ רכב על ידי צוות של מקצוענים בתחום, אבל לא רק.

אנחנו גם מספקים שירותי מימון לרכישת אאודי TRON-E 2021, ואנחנו עובדים אל מול גופי מימון החוץ המוכרים בארץ. מעבר לכך, אנחנו גם עובדים אל מול הבנקים בישראל. בהצלחה, פנו אלינו עוד היום בעבור הצעת מחיר ומימון 100% על רכבים, ליסינג פרטי, טרייד אין אקספרס ועוד. סעו בדרכים בטוחות! 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו