סקודה קאמיק: סקירה מלאה ומקיפה

קאמיק

על בסיס דומה של סיאט ארונה, סקודה מציגים בפנינו את אחד הדגמים האחרונים שהקונצרן שיווק, סקודה קאמיק. המימדים קצת יותר גדולים מהמתחרות בקטגורית, הפרקטיות חוגגת בתא הנוסעים והנתונים המכאניים מפתיעים. בואו נכיר אותה, סקודה קאמיק, סקירה מלאה. 

עם עיצוב יפהפה, עדכני וחד כתער, סקודה קאמיק הגיעה לשוק הישראלי עם המון השראה על ארבעה גלגלים. הגריל לא גדול מאוד, אבל בהחלט משדר נוכחות נכונה, הפנסים הם יחידות תאורה מתקדמות ומעוצבות (עם פנסי איתות דינאמיים מאחורה), תא הנוסעים מפתיע באלגנטיות שלו והנה הסקירה המלאה על היצירה של סקודה, כל מה שצריך לדעת על קאמיק החדשה:

 

סקודה קאמיק לא נשארת מאחור: כל המידע עליה

העיצוב של סקודה קאמיק הוא די עיצוב זוויתי ופשוט, אבל הוא אכן מושך לא מעט תשומת לב בכבישים. כשמסתכלים על סקודה קאמיק מאחור, לא ניתן להתבלבל ומרגישים כי מדובר במתחרה הוגנת למכוניות הדומות לה בקטגוריה. 

מדובר במעין קרוס-אובר עירוני, כאשר גובה הגחון הוא מספק בהחלט ותוכלו גם לטפס על מדרכות בתוך העיר. שבילים בשבת עם המשפחה? זו בהחלט אפשרות, אבל כמובן שאנחנו לא נמליץ לכם לרדת לשטח קשוח עם הרכב הזה, מאחר שזו כלל לא המטרה אתו.

 

צרכי נסיעה מגוונים בסקודה קאמיק ותא נוסעים מפנק 

באופן כללי, סקודה קאמיק החדשה מושלמת עבור נסיעות עירוניות ובין עירוניות, בכבישי עפר וכורכר. בעוד שהיא ממש מגהצת את הכביש ולא מרגישים איתה את המהמורות בכביש, בנתיבי כורכר ועפר התחושה תהיה כמעט זהה וכמעט שלא תרגישו שאתם נוסעים בכביש כורכר. 

תא הנוסעים מפנק במיוחד, הוא כולל מסך מגע בדגמים השונים של סקודה קאמיק, והתפעול של מסך המגע מאוד בטיחותי. חומרי הגלם המצויים בתוך תא הנוסעים של קאמיק החדשה בהחלט איכותיים ביותר, יש כאן תחושה של רכב גרמני לכל דבר.

 

פרטים נוספים לגבי סקודה קאמיק החדשה

ההגה מאוד נעים למגע, וידית ההילוכים מצופים עור (כולל בלם היד). הסקודה הזו כוללת לא מעט פיצ'רים ממש נחמדים, כמו למשל מחזיקי כוסות מובנים בתוך תא הנוסעים. שימו לב, יש כאן אפילו מטרייה מובנית בדלת. מדובר כאן ברמת אבזור גבוהה לחלוטין. 

סקודה קאמיק מציעה לנוסעיה לא פחות מאשר 9 כריות אוויר, היגוי אקטיבי ועוד. כל זה, כמובן מצטרף לכל מיני פריטים אחרים מעולם הטכנולוגיה, כמו למשל מסך מגע של שמונה אינץ' (יש לוודא מראש את גודל מסך המגע והאם אכן הדגם שאתם מזמינים כולל אותו).

סקודה קאמיק

 

תוספות ופיצ'רים ברכישת רכבים חדשים

עצה שלנו? אם אתם רוכשים איזשהו רכב, ולא משנה כרגע אם זו סקודה קאמיק או רכב אחר, תמיד כדאי לבקש הנחות על תוספות לרכב החדש שאתם רוכשים. הרכב שאתם רוכשים מחברת קפיטל מוטורס אינו מגיע עם פיצ'רים שאתם מעוניינים שיגיעו עם הרכב? 

רצוי מאוד להתמקח ולהשיג את שלכם, זה התפקיד שלכם בתור קונים. התפקיד של סוכנות קפיטל מוטורס הוא לספק לכם את השירות הטוב ביותר ובהתאם לנאי המיקוח שאתם מציבים במהלך העסקה. לגבי הסקודה קאמיק, בואו נחזור לדבר ספציפית עליה.

 

פירוט על תא הנוסעים של סקודה קאמיק

בתוך תא הנוסעים יש כניסות USB, ויש לכם גם אופציית הנעה ללא מפתח. שימו לב, לוח המכוונים ברכב הזה הוא דיגיטלי, וממש נראה כמו תא טייס לכל דבר. תחושה באמת עתידנית וטכנולוגית-מתקדמת. המושבים בסקודה משלבים בין אחיזה מעולה לנהג, שתומכת סביב כלוב הצלעות, לנוחות בזמן נהיגה בתוך העיר. 

מאחורה, ייתכן שיהיה לכם מעט צפוף אם אתם מאוד גבוהים, אבל אכן מדובר במושבים מרווחים באופן כללי שמציעים הרבה ספייס לנוסעים. שימו לב, יש בסקודה קאמיק גם פתחי אוורור למזגן עבור הנוסעים מאחור. מבחינת תא הבגאז' של הרכב, מדובר בתא של 400 ליטר.

תא נוסעים סקודה קאמיק
ממש נראה כמו תא טייס לכל דבר. (קרדיט: carandbike.com)

 

האם 400 ליטר בגאז' זה מספק עבור טיולים משפחתיים?

אמנם אצל המתחרות של סקודה קאמיק יש תא בגאז' גדול יותר מ-400 ליטר, אבל מדובר בתא בגאז' בהחלט מספק עבור טיולים משפחתיים גם עם 3-4 ילדים. החלונות בסקודה גדולים מאוד ומספקים לכם אחלה נוף בזמן הנסיעה. 

במקביל, המושבים גבוהים ומספקים לכם את התחושה שאתם נוסעים בג'יפון עירוני לכל דבר. מבחינת היגוי, ההגה כאן באמת מושלם ומספק לכם את האפשרות להרגיש בטוחים בזמן הנהיגה ובזמן שיבושים כאלו ואחרים בזמן הנהיגה.

 

השיבושים בכביש כמעט לא מועברים פנימה לתא הנהג

שימו לב, כשאנחנו אומרים שיבושים, הכוונה היא לכל אותם בורות ומהמורות בכבישים שמורגשים בזמן הנהיגה בכל המכוניות. סקודה קאמיק מציעה נהיגה מאוד רכה ובליווי של בולמי זעזועים מעולים, ככה שהכביש ממש מגוהץ כמו שצריך. 

סקודה קאמיק מגיעה עם מנוע 1,000 סמ"ק מבית פולקסווגן, המייצר 115 כ"ס. מאידך, ניתן גם לקבל דגם של סקודה קאמיק בעל מנוע בנפח 1,500 סמ"ק. הוא מייצר 150 כ"ס, שאלו כבר נתונים ספורטיביים לכל דבר. מדובר במנוע שמגיב לדוושת הגז כמו שאתם מצפים ממנו להגיב. אמנם, כמובן שלא מדובר ברכב ספורט טהור, אבל הנהיגה בו היא אכן בעלת תחושה ספורטיבית.

 

 ייעוץ לפני רכישת רכב חדש או משומש

בין אם אתם מעוניינים לרכוש רכב חדש, או שמא אתם מעוניינים לבצע טרייד אין על רכבכם הישן, תמיד כדאי לקבל לפני כן ייעוץ מקצועי. אתם מוזמנים לפנות עוד היום לצוות המקצוענים של סוכנות קפיטל מוטורס – הוותיקים בארץ בנושא זה של ליסינג פרטי, תנאי מימון 100% על רכישת רכבים חדשים, משומשים ועוד. 

לא בטוחים אם סקודה קאמיק היא המכונית המושלמת עבורכם? קבלו ייעוץ לפני רכישת רכב עוד היום, בהצלחה! 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו