700 סוסים דוהרים ביחד – הכירו את פורשה פאנמארה טורבו היברידית

פורש פנמרה טורבו 2021

פורשה היא כבר מזמן שם דבר בכל העולם, בין אם אתם מתגוררים בישראל או בארה"ב. בימינו יש לכם את פורשה פאנמארה טורבו היברידית, שהיא נחשבת כמעט רכב-על. אם אתם מחפשים אחרי סמל סטטוס מובהק ושרירי, עוצמתי ובלתי ניתן לערעור – הנה לכם סקירה מלאה על פורשה פאנאמרה חשמלית.

אין ספק, פורשה מאז ומתמיד ידעו כיצד להציב את הרף מחדש עם כל רכב שהקונצרן ייצר. עם כל רכב שיוצר על ידי קונצרן פורשה, הנהגים זכו להתענג מחדש על יצירות אומנות ויצירות פאר שאין לתאר. בין אם מבחינת חומרי הגלם ואיכות החומרים, או שמא בגלל נתוני המנועים והביצועים – אין ערעור על מלכת הכביש.

מלכת הכביש נכון לימינו, היא פורשה פאנאמרה חשמלית טורבו עם 700 סוסים. כן, כן, שמעתם נכון – 700 כ"ס שדוהרים ביחד בכדי שאתם תחוו את הריגוש של החיים שלכם. וכשמדברים על ריגוש אמיתי, מדברים על מסלולי מרוצים. אנחנו מפצירים בכם, אל תשתוללו עם מכונת הנהיגה הזו בכבישים הציבוריים.

 

סקירה מלאה על מכונת נהיגה ספורטיבית טהורה – פורשה פאנאמרה

פורשה פאנאמרה טורבו חשמלית בישראל, מי חשב שנזכרה אי פעם לדהור במכוניות עם 700 כ"ס? רק שתבינו, מדובר ברכב שאמנם מקוטלג בתור רכב יוקרה, אבל אין ספק שהביצועים שלו הם ספורטיביים טהורים.

אבל עם כל הכבוד לביצועים המדהימים של הרכב הזה, בואו נדחה את הדיבור עליהם ונתרכז בפרקטיות ובסקירה המלאה. הסקירה המלאה כוללת גם פרטים יבשים, אז נתחיל עם נתונים יבשים לגבי תא המטען של הרכב, שגודלו 400-500 ליטרים. תא המטען ענק ומספק, בין אם מדובר במשפחה גדולה, או אחסון עבור מזוודות.

פורש פנמרה טורבו 2021
רק שתבינו, מדובר ברכב שאמנם מקוטלג בתור רכב יוקרה, אבל אין ספק שהביצועים שלו הם ספורטיביים טהורים (קרדיט: netcatshow.com)

 

מה לגבי הביצועים? בכל זאת מדובר בפורשה

זהו לגבי תא המטען, כי בכל זאת מדובר בפורשה, אז בואו נתמקד במה שחשוב – בנסיעה של הרכב הזה. כמו שאמרנו, מדובר במנוע כל כך עוצמתי, עד שבמקרים מסוימים הוא ירגיש לכם פראי מדי.

חשוב לדעת, הנסיעה כאן היא מורגשת.

במילים אחרות, המתלים בפורשה פאנאמרה הם מתלים נוקשים וספורטיביים. מעבר לכך, המתלים בפורשה פאנאמרה טורבו גם מתכווננים באופן אוטומטית.

אלו מתלי אוויר אשר ניתנים לכוונון אוטומטי במהלך הנסיעה, ככה שהם למעשה מתאימים את עצמם לאופי ורוח הנהיגה שלכם.

 

מתלים נוקשים וספורטיביים בפורשה פאנאמרה, אבל ניתנים לכוונון

חשוב לדעת, אם אתם מחפשים אחר נוחות נסיעה בעיר, הנסיעה כאן מעט נוקשה כיאה לרכב ספורט טהור. יחד עם זאת, אין ספק שהאיכות היא עילאית. המושבים ממוזגים, ישנה בקרת אקלים בכל הרכב, המון דיגיטציה והרבה טכנולוגיה מכל עבר. אל-חשש לגבי הנסיעה הנוקשת של הפורשה, אנחנו מיד נדבר על הנושא של המתלים, הם ניתנים לכוונון ונקראים מתלי רוח.

בסופו של דבר, כשיושבים בפורשה פאנאמרה, מרגישים ממש כמו בקוק פיט של מטוס. הרכב הזה אמנם נועד לספק תחושה של יוקרה וסמל סטטוס, אבל אין ספק שהמורשת של פורשה לא נשכחה כאן מאחורה. יש כאן מורשת אמיתית של אגדת רכבי ספורט טהורים.

פורשה פנמרה מבט מאחור 2021
אין ספק שהמורשת של פורשה לא נשכחה כאן מאחורה (קרדיט:netcarshow.com)

 

חוויית נהיגה ספורטיבית טהורה בפורשה פאנאמרה

אתם מוזמנים להנות מחוויית נהיגה ייחודית אך ורק לפורשה, כזו ששומעים עליה בעיקר דרך סרטים בטלוויזיה. הפורשה הזו מזנקת מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך פחות מ-4 שניות, מה שהופך אותה למכונית שמקוטלגת בדיוק על הגבול של מכונית-על.

רכבי-על כמו טסלה הם רכבים ידועים ביכולות שלהם, בין אם מדובר ביכולות האחיזה על הכביש, או ביכולות התאומה.

הרכבים האלו בסופו של דבר נועדו לנסיעות עירוניות, כי נהגים לא נוהגים במסלולי מרוצים בכל יום של השבוע. אנחנו כמובן מדברים על הרכבים שנמצאים בדיוק על הגבול בין רכבי יוקרה לרכבי-על.

 

מתלי רוח מתכווננים ומצבי נהיגה שונים בפורשה פאנאמרה

מאחר שהפורשה הזו מיועדת גם לנסיעות שאינן נסיעות מרוץ, אתם יכולים לברור בין מצבי נהיגה שונים ולהתאים את אופי הנהיגה שלכם לרכב. רוצים מצב ספורט? אין שום בעיה, יש לכם אפשרות משחק של מצבי נהיגה מהרכב ומהאזור של תיבת ההילוכים.

מעדיפים מצב של נהיגת עיר? גם את המצב הזה תוכלו לברור. אגב, מעבר למצב של נהיגת ספורט, יש לכם אפילו מצב של BOOST נוסף למצב הספורט. במילים אחרות, יש לכם מעין סוג של מצב אקסטרה ספורטיבי ברכב הזה. בהחלט מסקרן ובהחלט מובן מדוע אנשים מכורים למורשת הזו של פורשה.

 

איזה דגם פורשה אתה בדיוק?

בימינו ניתן לרכוש כל מיני סוגים של פורשות ובכל מיני דגמים ואבזור. יחד עם פורשה 911 הידועה, הגיעה גם פורשה פאנאמרה טורבו חשמלית, שמציבה לנו רף חדש בקטגוריה של רכבי יוקרה ספורטיביים. שמעו לנו, מדובר כאן במכונת נהיגה מיוחדת במינה שרק פורשה יודעים לייצר.

אמנם מדובר ברכב לא קטן ולא קל (מעל 2 טון ובאורך של 5 מט'), אבל אל תטעו – לא מדובר בלימוזינה. אם כי הממדים והמידות של פורשה פאנאמרה מעט חופפים לנתונים של מכוניות לימוזינה, המצב כאן הוא אחרת לגמרי. הפורשה הזאת מזנקת מהמקום בתאוצה כזו שמרגישה כאילו מישהו בעט לכם בגב. ממש ככה.

 

קפיטל מוטורס רכישת רכבים בליסינג פרטי ומימון רכבים חדשים

אם אתם מחפשים אחר חיית ספורט אמיתית שגם מספקת לכם יוקרה של מנהלים בכירים ביותר, זה הרכב שאתם צריכים להתחמש בו. ואם אתם צריכים סיוע במימון, או בתנאי ליסינג פרטי על פורשה פאנאמרה היברידית – קפיטל מוטורס כאן לשירותכם. חברת קפיטל מוטורס נמנית בין החברות הכי ותיקות בארץ בתחומי ליסינג פרטי, מימון רכבים ועוד.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו