אופל קורסה החשמלית בישראל – החל מ-148,000 שקלים – סקירה

אופל קורסה 2021

עם 6 דורות של דגמים, אופל קורסה בימינו משווקת את הדגם החשמלי שנוחת בישראל. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את מכונית הסופר מיני החשמלית מבית קונצרן אופל הגרמניים, שכיום נמצאים תחת הניהול של CSA (פיג'ו סיטרואן).

אופל קורסה כאן כבר לא פחות מאשר 37 שנים ו-6 דורות מאחוריה. המכונית הזאת מגיעה עם מורשת מכובדת למדי, אם כי בארץ ישראל היא חוותה בשנים עברו הצלחה פחות חזקה מאשר באירופה.

בימינו הנוכחיים, אופל קורסה מגיעים עם אחד הדגמים האטרקטיביים בקטגוריה של הסופר מיני. החל ממחיר של 148,000 ₪, אתם תוכלו לרכוש אופל קורסה חשמלית חדשה ובתנאי ליסינג פרטי.

הנה סקירה מלאה על אופל קורסה חשמלית בישראל, המידע בחסות קפיטל מוטורס – ליסינג פרטי ומימון רכבים חדשים בריביות נמוכות.

 

סקירה מלאה על אופל קורסה חשמלית מבית קונצרן CSA

אם אתם מסתכלים על האופל קורסה החשמלית החדשה ורואים דמיון לפיג'ו 208, זה לא בכדי ואתם לא מדמיינים. למעשה, לאחרונה בוצע השילוב בין קונצרן אופל, ג'נרל מוטורס ו-CSA, מה שהוליד דור חדש של עיצוב מכוניות תחת השם אופל.

במילים אחרות, בימינו ניתן לקבל את האיכות הגרמנית שכולנו כל כך אוהבים מאופל, יחד עם השילוב של עיצוב צרפתי מהמם. עד שנת 2020, אופל קורסה מכרו מעל 13 מיליון מכוניות בעולם, שזה נתון באמת מרשים. יחד עם זאת, בארץ תמיד הייתה העדפה מסוימת למכוניות קוריאניות.

אופל קורסה 2021
בימינו ניתן לקבל את האיכות הגרמנית שכולנו כל כך אוהבים מאופל, יחד עם השילוב של עיצוב צרפתי מהמם (lastcarreviews.com)

 

אוהדי מכוניות קוריאניות מעדיפים בימינו לרכוש אופל קורסה חשמלית

אם אתם אוהדים של מכוניות קוריאניות, אנחנו ממליצים לכם בחום לב לשקול לחיוב את האופל החשמלית הזאת. יש לכם כאן תאורת מטריקה עם שילוב של המון פיקסלים, והתאורה כאן היא אדפטיבית. אם נניח רוכב אופניים מגיע מולכם, התאורה האדפטיבית יודעת כיצד להנמיך את ווליום התאורה בכדי לא לסנוור את רוכב האופניים, או עצם אחר כמו רכב.

זאת ועוד, יש לכם גם תאורת לד סטנדרטית ברכבי אופל קורסה חשמלית. כדאי לדעת, הפיצ'ר הזה של בקרת שיוט אדפטיבית ותאורה אדפטיבית – זהו פיצ'ר שקיים בדרך כלל ברכבי מנהלים. אופל החליטו שהם משווקים את הקורסה החשמלית החדשה עם הפיצ'ר הזה, ואנחנו אומרים תודה רבה.

 

עוד על אופל קורסה חשמלית חדשה החל מ-148,000 ₪

אתם תהנו מחישוקי מגנזיום שמגיעים עם הקורסה החשמלית, כמו כן גם מהגה קטן וספורטיבי למדי. כמובן שהאופל קורסה היא לא רכב ספורט, אבל בהחלט אפשר להגדיר אותה בתור מכונית סופר מיני זריזה ובעלת נתונים ספורטיביים במידה מסוימת.

בדגמים המאובזרים של אופל קורסה חשמלית יש לכם ספוילר מאחורה, מעין כנפון קטן שנועד לייעל את הזרימה האווירודינאמית סביב הרכב בזמן נסיעה. כמובן, יש לכם גם מערכות בטיחות מובנות אשר קיימות באופל הזו, בדיוק כמו שהנהג האירופאי מצפה לקבל.

 

מערכות בטיחות מובנות באופל קורסה חשמלית

למעשה, בימינו כבר לא ממש ניתן לייצר מכוניות ללא מערכות בטיחות מתקדמות שמגיעות מובנות ברכב. זה לא שלא ניתן, פשוט הנהגים מצפים לקבל את המערכות האלו שאמורות לשמור על חייהם. בדגמים המאובזרים של אופל קורסה ומכוניות בימינו, יש לכם אפילו בקרת סטייה מנתיב מובנית ברכב.

בכל רכב בימינו כמעט יש מערכת מולטימדיה מובנית, והאופל קורסה היא לא שונה. אתם מקבלים כאן מערכת מולטימדיה שניתן לשלוט בעזרתה אפילו במזגן. לוח המכוונים הוא דיגיטלי ברובו, מה שמאפשר לכם קבלת נתונים רבים עליו.

אופל קורסה 2021 פנים
לוח המכוונים הוא דיגיטלי ברובו, מה שמאפשר לכם קבלת נתונים רבים עליו (קרדיט:lastcarreviews.com).

 

להיכן מגיעים כל הנתונים ממערכות הבטיחות המקדמות באופל?

נתונים שמגיעים ממערכות הבטיחות – מגיעים ללוח המכוונים הדיגיטלי. נתונים כמו בקרת סטייה מנתיב, סנוור עצמים, שטח מת במראה ועוד, כל אלו יופיעו לכם על הלוח של המכוונים ברכב. עם האופל קורסה החשמלית אתם תקבלו תא מטען בנפח אחסון מכובד, מעל 300 ליטר.

וכשיש לכם מעל 300 ליטר, אתם יכולים לאחסן 3-4 מזוודות עמוסות ביגוד וציוד. עוד כדאי לדעת, חומרי הגלם בתא הנוסעים באופל הזו הם גרמניים-צרפתיים. אתם זוכים להנות מאיכויות גבוהות ביותר של חומרי גלם פנימיים, בדיוק כמו שהגרמנים יודעים לייצר.

אופל קורסה 2021 מבט מאחור
אתם זוכים להנות מאיכויות גבוהות ביותר של חומרי גלם פנימיים, בדיוק כמו שהגרמנים יודעים לייצר (קרדיט:lastcarreviews.com).

 

בורר מצבים ספורטיבי ונסיעה עירונית באופל קורסה חשמלית

מעבר למה שציינו עד כה, יש לכם גם בתוך הרכב כפתורים אשר בעזרתם ניתן לברור בין מצבי נהיגה שונים. באופל קורסה הזו יש אפילו מצב נהיגה ספורטיבי, ככה שכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לברור את מצב הנהיגה הנ"ל ולהנות מנהיגה איכותית.

אם אתם מעוניינים לרכוש רכב חשמלי שיגמע המון קילומטרים בתמורה למעט דלק, זה הרכב שלכם. ואם אתם מחפשים אחר רכב לנסיעות עירוניות שניתן לנהוג אתו בכיף מחוץ לעיר, אופל קורסה חשמלית ממתינה לכם במגרשי קפיטל מוטורס.

 

רכישת אופל קורסה חשמלית בליסינג פרטי ומימון רכבים

חברת קפיטל מוטורס מספקת שירותי מימון רכבים, ליסינג פרטי לאופל קורסה חשמלית ועוד. כל עוד אתם מעוניינים לרכוש רכב או לחכור רכב, צוות המומחים שלנו יידע כיצד להתאים לכם את רכב החלומות שלכם.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בהקדם ולהתחיל להניע תהליכים לקראת רכישת רכב חדש. בסופו של דבר, עם תנאי ליסינג פרטי לאופל קורסה כל כך אטרקטיביים, אין שום סיבה שתמצאו את עצמכם מחטטים בלוחות הרכבים המשומשים באינטרנט.

במקום לקנות רכב שיצריך ממכם ביקורים במוסך אחת לחודשיים, יהיה כדאי להתקדם קדימה ולכבד את עצמכם עם אופל קורסה חשמלית חדשה בתנאי ליסינג פרטי אטרקטיביים. צריכים סיוע נוסף? צוות המקצוענים של חברת קפיטל מוטורס יעמוד לרשותכם בעבור ייעוץ מקצועי. נשמח לשמוע ממכם, צרו עמנו קשר בהקדם.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו