MG 3 בנזין נוחתת בישראל ומתכוונת לשנות את השוק

MG 3 בנזין

מותג MG בישראל מנחית מכה כואבת למתחרות בקטגוריה: בקרוב יחל השיווק של MG3 בהנעת בנזין במחיר שאי אפשר להתחרות בו. זאת לאחר ש-MG3 הושקה בתחילת השנה בגרסה היברידית והפכה את רוב מכוניות הסופר מיני ההיברידיות ללא רלוונטיות. עכשיו היא מתכננת לחזור על אותה פעולה מול המתחרות שאין להן הנעה היברידית ולכבוש את שוק ההשכרה והליסינג.

MG 3 בנזין

מה צריך לדעת עליה?

המידות והעיצוב נשארו זהים לאלו של MG 3 היברידית שהושקה מוקדם יותר השנה. בסיס הגלגלים שלה הינו 2.56 מטר, אורכה הכללי הוא 4.1 מטר, רוחבה 1.8 מטר וגובהה 1.5 מטר. יש הבדל במשקל הרכב בגלל שאין צורך במנוע חשמלי וסוללה עבורו וזה חוסך ל-MG3 בנזין 79 ק"ג. מנוע הבנזין זהה למנוע שבגרסה ההיברידית והוא קיבל מיכל דלק גדול יותר בקיבולת של 45 ליטר לעומת 36. המנוע הינו בנפח 1.5 ליטר והוא מייצר 115 כוח סוס ומומנט של 14.4 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה בעלת פונקציה המדמה העברת הילוכים. תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 10.8 שניות והמהירות המרבית הינה 185 קמ"ש. היצרן טוען שצריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ-15.6 ק"מ לליטר בנהיגה המשלבת כבישים עירוניים ובינעירוניים.

MG 3 בנזין

מחיר MG 3 בנזין

MG 3 בנזין תימכר רק ברמת גימור אחת – קומפורט (Comfort). המחיר שלה צפוי להתחיל ב-120 אלף שקלים (לעומת 130,000 בגרסה ההיברידית). כמו בגרסה ההיברידית, האבזור של רמת הגימור הזאת כולל ג'אנטים בקוטר 16 אינץ', תאורת LED, מסך מולטימדיה מרכזי בגודל 10.25 אינץ' עם קישור לאנרואיד ואפל, לוח מחוונים דיגיטלי, בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי יציאה ליושבים מאחור ועוד. עבור הבטיחות, MG3 בנזין מצוידת במערכת לבלימה אוטונומית, מערכת המתריעה על סטייה מנתיב עם היגוי אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה ועוד. כמו בשאר דגמי MG, גם ה-3 בטוחה בעצמה ולכן מגיעה יחד עם אחריות יצרן למשך 5 שנים או עד 150,000 קילומטרים.

MG3 בנזין

האם MG3 בנזין זאת מכונית טובה?

בעבר, MG3 הייתה בדיחה סינית שלא ברור איך, חצתה את האוקיינוס על אונייה ומצאה את עצמה גם באולמות תצוגה בישראל. כעת, הדגם החדש מנסה לשנות את התדמית הרעה שנשארה עם חבילה שכוללת ביצועים מצוינים, חווית נהיגה נעימה, אבזור עשיר ועיצוב מושך. בדיוק הפוך מפופקורן שנמכר בבתי הקולנוע, MG3 נמכרת במחיר נמוך מאוד ביחס לתמורה שהיא מציעה ולא ברור כל כך ממה MG מרוויחים עם הדגם החדש. כשבתחילת השנה, הגיעה MG3 היברידית לישראל, היה ברור שהיא לא מנסה להתחרות יותר בדגמים הזולים ביותר בקטגוריה כמו דאצ'יה סנדרו או סיטרואן C3. היא הציבה לעצמה, ובעצם לכל הקטגוריה, רף חדש והחליטה להתחרות במלכות הבלתי מעורערות – טויוטה יאריס והונדה ג'אז. רק שבמקרה של MG3, היא נמכרה במחיר נמוך יותר משמעותית והציעה אחריות יצרן מורחבת בהרבה. כעת MG3 בנזין ממשיכה לעשות צרות ליצרניות ודגמים אחרים בקטגורית הרכבים שאין להם הנעה היברידית. ובאשר לשאלה, "האם MG 3 זאת מכונית טובה?", ובכן, היא לא תזכה בפרס המכונית הפרקטית של השנה, למרות שאי אפשר לקרוא לה צפופה אבל היא גם לא בולטת יותר מידי לטובה בתחום הזה. המידות של תא המטען הן איפשהו בין יאריס לבין קליאו, הספסל האחורי סביר ורק למי שיושבים מלפנים, מצפה נסיעה טובה באמת. העיצוב והמרחב בחלק הקדמי של הרכב עברו שדרוגים אסטרונומיים לעומת הדור הקודם. עם זאת, לא מדובר באיכות חומרים ורמת ייצור של רכבים אירופים בגלל שיש המון פלסטיק קשיח במקומות די אסטרטגיים.

MG3 בנזין

איך היא לעומת המתחרות שלה בקטגוריה?

ל-MG 3 בנזין יש כמה וכמה מתחרות בקטגוריה וזה כולל את סוזוקי סוויפט, יונדאי i20, סקודה פאביה וסיאט איביזה. בהשוואה לסוזוקי סוויפט, ה-MG 3 מציעה חווית נהיגה מרשימה עם מנוע חזק יותר, המספק 115 כוח סוס לעומת 90 בלבד בסוויפט. בנוסף, תא הנוסעים שלה מרווח יותר וכולל אבזור מתקדם יותר כמו מסך מולטימדיה גדול יותר וקישוריות מתקדמת לאנדרואיד ואפל. כשתסתכלו על יונדאי i20, תגלו שה-MG 3 מציעה יתרון ברור במחיר. בעוד ה-i20 מציעה אבזור דומה, ה-MG 3 מצליחה לשמור על מחיר נמוך יותר, מה שהופך אותה לאטרקטיבית יותר לצרכנים שמחפשים מחיר תחרותי לצד איכות גבוהה. מול סקודה פאביה, ה-MG 3 מצליחה להתבלט בזכות המנוע החזק שלה והעיצוב המודרני. בנוסף, היא מציעה מערכת בטיחות הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית חכמה ובלימה אוטונומית, תכונות שלא תמיד ניתן למצוא בפאביה באותה רמת מחיר. גם מול סיאט איביזה, ה-MG 3 מצליחה להציע יותר עבור הכסף שלכם. עם עיצוב פנים מרווח ונוח, מערכת מולטימדיה מתקדמת ואבזור בטיחות מלא, ה-MG 3 מצליחה להתחרות בהצלחה באיביזה ולהפוך לבחירה מועדפת בקרב נהגים צעירים ומשפחות קטנות.

MG3 בנזין

אל תקנו אותה

עם כל הכבוד שיש לנו ל-MG 3 החדשה, אנחנו לא יכולים להמליץ לכם לרוץ ולקנות אותה. יש לכך 2 סיבות: האחת, זה מותג שעוד מגבש את זהותו ושמו ולכן אנחנו לא יודעים כיצד היא תשרת אתכם בחיים האמיתיים לאורך זמן ומה רמת האמינות שלה. הדבר השני שיש לקחת בחשבון הוא ירידת הערך. בגלל שזה דגם שלא זכה לפופולאריות בעבר, בלשון המעטה, גם הדגם הזה יכול לצנוח מהר במחירון ואתם תפסידו עליה כסף. אנחנו ממליצים לבדוק את MG3 בעצמכם ואם היא מתאימה לכם, לקחת אותה במסלול ליסינג פרטי או במסלול מימון מלא. ככה לא תצטרכו להתעסק במכירה שלה, ובעצם, במידה ומשהו ישתבש, תוכלו להחליף אותה לרכב אחר. אצלנו בקפיטל מוטורס אתם יכולים לקבל אותה בתשלום חודשי נמוך, ללא תשלום מקדמה וללא התחייבות – הרכב רשום בבעלותכם ועל שמכם. תוכלו למכור, להחזיר או להחליף אותו בכל שלב שתרצו.

MG3 בנזין

רכבים שיכולים לעניין אותך

מחפשים רכב חדש או יד שנייה?

מתלבטים? קבלו ייעוץ חינם מצוות המומחים שלנו.