סוזוקי החלה את פעילותה עוד בתחילת המאה הקודמת אבל בכל אופן החברה החלה בייצור מכוניות רק בשנת 1955 וזאת זמן קצר לאחר שהציגה את האופנוע הראשון שלה.
סוזוקי ייצרה מעט דגמי רכבים קטנים כאשר אלו התמקדו בעיקר בשוק המקומי וזאת התמקדה בעיקר ברכבים בעלי הנעה כפולה וברכבים מסחריים.
במהלך שנות השמונים הפכה סוזוקי למתחרה בשוק הבינלאומי וזאת גם בזכות לשיתוף פעולה מוצלח עם ג'.מ. כאשר סוזוקי הציגה את הסוויפט שהיה לרכב מיני בשנת 2004 (שזכה למכונית השנה בשנת 2006) היה שינוי ניכר במעמדה של החברה.
כיום, מעמדה של סוזוקי הוא לא פחות מבין עשר היצרניות הגדולות ברחבי העולם כאשר מדובר בהיקף המכירות כאשר זו מתמקדת ובשונה מהעבר בעיקר בדגמים קטנים וזאת מייצרת דגמים רבים.
מבין היצרנים היפנים, סוזוקי הייתה השני לייצא למדינת ישראל וזו החלה בכך עוד בשנות השמונים. מאז כניסתה של סוזוקי לישראל הינה מיובאת על ידי מכשירי תנועה.
סוזוקי איגניס
הדור השני של סוזוקי איגניס הוצג על ידי סוזוקי לקראת סוף 2015 וזאת לאחר עשר שנים מאז סיום הייצור של הדור הראשון של דגם זה.
הדור השני של האיגניס נחשב למיני קרוסאובר בעל סממני שטח. מבחינת גודלה של האיגניס, היא נחשבת לרכב מיני גדול.
בישראל ניתן למצוא את הרכב עם מנוע בנזין בעל נפח של 1.2 ליטר, 4 צילינדרים ותיבת 5 הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה. בעולם ניתן להשיג גם גרסאות של הרכב עם הנעה כפולה. בישראל חסרות גם מערכות בטיחות אקטיביות.
סוזוקי ויטארה
כיום משווק דורו הרביעי של הסוזוקי ויטארה כאשר בדור זה הפך הדגם מרכב פנאי עם יכולות שטח לרכב פנאי רך.
החל משנת 2015 משווק הדור הרביעי של הויטארה בישראל מוצע פה עם מנוע בנזין אטמוספרי בעל נפח של 1.6 ליטר עם הספק של 120 כ"ס ותיבת 6 הילוכים פלנטרית ובחירה בין הנעה קדמית לכפולה.
החל משנת 2019 משווקת בישראל גם גרסה מעודכנת של הויטארה כאשר זו מאפשרת בחירה בין מנועי טורבו בעלי נפח של 1.0 ליטר או 1.4 ליטר ובין הספק של 112 כ"ס לבין 140 כ"ס וכמו כן אפשרות להנעה כפולה בגרסת ה1.0 ליטר בלבד.
כמו כן עדיין חסרות בישראל מערכות בטיחות מתקדמות.
סוזוקי סלריו
הסוזוקי סלריו הוצג בשנת 2014 כמחליף של האלטו וגם של הספלאש. הסלריו הינה מכונית חדשה לגמרי המבוססת כמו כן על רצפה חדשה אך הרעיון סביב מכונית זו דומה לאלטו אותה היא מחליפה כשייעודה הינו כמכונית עירונית זולה ככל האפשר המספקת את מטרתה בצורה פשוטה ותכליתית.
עיצוב הפנים של הסלריו הינו בעל מראה עדכני ונעים מזה של האלטו. בסלריו החליפו את התיבה האוטומטית לתיבה רובוטית חד מצמדית בעלת 5 הילוכים המשודכת לאותו מנוע כמו של האלטו עם 3 צילינדרים ובעל נפח של 1.0 ליטר.
אמנם תיבת הילוכים זו איננה נחשבת לנוחה לשימוש אך כאשר מדובר באחת ממטרותיו העיקריות של הרכב, לשמש כרכב זול וחסכוני הרי שתיבה זו תורמת לצריכת דלק פחותה. תא המטען של הסלריו הינו בעל נפח של 254 ליטר.
אחד מהחסרונות הבולטין של הרכב הינו דווקא בתחום הבטיחות שכאשר במבחן הריסוק דורגה הסלריו ב-3 כוכבים בלבד.
לקוחות ממליצים
Amar Nahla
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה רבה על השירות המקצועי והמהיר…ממליצה בחום ❤
חברת נוי השדה
⭐⭐⭐⭐⭐
לאחר בדיקה מקיפה של שוק הרכב קיבלנו עסקה מעולה מקפיטל מוטורס שן השירות ללא תחרות! מענה מיידי לכל דבר וכמובן ליווי חם במשך תהליך הרכישה, אין עליכם!
Yosi Moshe
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה מכל הלב על שירות מקצועי ומשפחתי לכל הצוות שליווה אותי במשך כל תהליך הקניה, בטוח שניפגש בעוד כ-3 שנים לקנית רכב חדש ❤, תודה מיוחדת למור שיר וזוהר ❤❤❤
עצמון שייך
⭐⭐⭐⭐⭐
אין על משה מקפיטל מוטורוס אחלה של אדם הגון ישר ומצחיק אין עליכם, תודה על הכל !!!
Maxim Pishanskiy
⭐⭐⭐⭐⭐
למשפחת קפיטל מוטורס! רציתי להודות לכם על השרות על האמינות ועל היחס האישי במיוחד למשה התותח!!!! שנתן לי תחושה של אוירה ביתית ותודה גדולה לנדב, שיר ויונית על הסובלנות ועל היחס האישי!
Ariel Nizan
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה לכם חברה מדהימה על חווית שירות ברמה שלא נתקלתי בה בחיים והלוואי וכל נותני השירות היו כמוכם.
אני עוד אחזור בסבב השני שלי, השלישי, והרביעי בעזרת השם. ❤️🙏
עמראן עויסאת
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה ענקית לצוות הכי מהמם והכי אחראי שראיתי עד היום ,נתנו שירות מכל הלב ותמכו בכל דבר שרציתי עד הסוף!אז לכל מי שרואה את הפוסט הזה לא לחשוב פעמיים קפיטל מוטורס זאת הכתובת שלכם כדי להתקדם ולצאת עם רכב חדש
עם מספר דורות מאחוריה, הונדה ג’אז 2020 החדשה מגיעה לארץ והיא לבושה היטב בעיצוב עגול וסקסי. מדובר במכונית סופר מיני בעלת יחידת הנעה היברידית חדשה לגמרי (לא אותה יחידת הנעה מהג’אז הקודמת). בואו נכיר אותה
נהגים שאוהבים רכבים צרפתיים בדרך לא מוכנים להחליף את הצרפתייה שלהם בעד יפנית, אמריקאית או כל סוג רכב אחר. ומי שעד היום מקיד לנהוג על רנו מגאן סדאן, ישמח לדעת שבשנת 2021 היא מקבלת מתיחת
פולקסווגן גולף GTI 2021 החדשה מגיעה אלינו לארץ הקודש והיא לבושה במיטב הטכנולוגיה, הדיגיטציה והספורטיביות. אנחנו מדברים על רכב שמגיע מ-0 ל-100 קמ”ש במעט יותר מ-6 שניות, 6.2 שניות עבור המדייקים. קבלו אותה עם 245
ניסאן סנטרה 2020 החדשה כיום מגיעה עם מנוע בנפח גדול יותר ועם 25 כ”ס יותר מאשר הדור הקודם. למעשה, יש מאחוריה לא פחות מאשר 8 דורות של מכוניות משפחתיות. כיום, ניסאן סנטרה 2020 החדשה מקבלת