קרוסאובר החל מ-2,014 ₪ בחודש: סוזוקי ויטרה

סוזוקי ויטרה החדשה

חברת סוזוקי משווקת בישראל 3 קרוסאוברים: סוזוקי S-cross, סוזוקי ג'ימני וסוזוקי ויטרה. האחרונה היא הותיקה ביותר מבין ה-3 ועברה מהפכות רבות במהלך הדורות. כעת היא משווקת ב-2 רמות גימור ואפשרות להנעה 4X4 כאשר זה סימן ההיכר המרכזי של הדגם – יכולות שטח.

סוזוקי ויטרה מ-1989 ועד 2024

הדור הראשון של הויטרה הגיע לישראל בשנת 1989. באותה תקופה הוא היה רכב קטן שמיועד לשטח אשר עבר התאמה גם לנהיגה בכביש ולא ההיפך כמו בדור הנוכחי. הוא הגיע בתצורת 2 דלתות. מנוע הקרבורטור בנפח 1.6 ליטר הצליח לספק 73 כוח סוס והוא היה משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית. היא הייתה דומה יותר לסוזוקי ג'ימני החדשה בצורה ובמידות מאשר לרכב המשפחתי שהיא היום. הדגם הנוכחי של הויטרה נחשף לעולם בשנת 2014 ומאז עבר מספר מתיחות פנים. הדור החדש נבנה כרכב משפחתי תוך ויתור על יכולות שטח. הסיבה העיקרית לכך היא נוחות נסיעה גבוהה יותר בכביש ועבור הבטיחות. מדובר ברכב בעל ממדים נדיבים עם בסיס גלגלים של 2.5 מטר, רוחב 1.77 מטר ואורך של 4.17 מטר. תא המטען של סוזוקי ויטרה הוא בנפח 375 ליטרים – ממוצע לקטגוריה.

סוזוקי ויטרה
סוזוקי ויטרה 2006

מתחרות בקטגוריה

המתחרות העיקריות שלה בקטגוריה הן רנו ארקנה, שברולט טראקס וצ'רי FX. המחיר של שלושתן מתחיל סביב ה-150 אלף שקלים והן מציעות תמורה דומה. את צריכת הדלק הטובה ביותר מספקת ויטרה עם 17.5 ק"מ לליטר. נפח תא המטען של רנו ארקנה הוא הגדול ביותר עם קיבולת של 513 ליטר והמנוע החזק ביותר הוא של ה-FX בהספק של 186 כוח סוס. במקרה הזה שברולט טראקס נשארת מאחור במרבית הנתונים על הנייר אם להסתכל על רמת הגימור הבסיסית שלה.

סוזוקי ויטרה החדשה

הנעות ומנועים

בגלל, ואולי בזכות, שלסוזוקי ויטרה יש שם של רכב אמין, הוא מצויד במנוע בנזין ותיק יחסית של המותג. אך במקרה זה הוא מקבל תוספת כוח וחיסכון בדלק ממנוע חשמלי קטן בהספק של 48V שמסייע לו מעט בזינוק מהמקום וכאשר הרכב אינו נמצא בתנועה ומערכת דימום המנוע האוטומטית נכנסת לפעולה. מנוע הבנזין הוא בעל הגדשת טורבו בנפח 1.4 ליטר והוא מייצר הספק של 129 כוח סוס. תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת כ-9.4 שניות והמהירות המרבית הינה 190 קמ"ש. המנוע משודך לתיבה אוטומטית מסוג טיפטרוניק בעלת 6 הילוכים. כושר הגרירה של הויטרה הוא 600 ק"ג ללא בלמים ו-1.5 טון במידה ולנגרר יש בלמים.

סוזוקי ויטרה החדשה

יכולות שטח של סוזוקי ויטרה 4X4

מרווח הגחון של ויטרה הוא 18.5 ס"מ. יש לה מצבי נהיגה לבחירה לפי תנאי השטח. את סוזוקי ויטרה 4 על 4 ניתן לקבל רק ברמת גימור אחת, מאובזרת, שכוללת מושבים בריפוד דמוי עור, חיישני חנייה היקפיים ומראות בקיפול חשמלי. מלבד אלה, שאר האבזור מגיע גם בגרסה הבסיסית של הדגם. כפי שכבר ציינו בהתחלה, הויטרה החלה את דרכה כרכב שטח קשוח. הדור החדש עבר שינוי ניכר והוא לא מיועד לכך. כדי להתאים אותו לנהיגת שטח קשה יש צורך בשדרוג המתלים ולהוסיף מגן גחון. אם אתם מתעניינים ברכב שטח של סוזוקי אולי כדאי לבחון את הדגם הקטן שעדיין מתאים לכך והפך לשם דבר בסצנת הג'יפאים בישראל – סוזוקי ג'ימני.

סוזוקי ויטרה החדשה

גרסאות נוספות

הגרסה הבסיסית של סוזוקי ויטרה גם היא מאובזרת למדי וניתן לראות עליה במבט מבחוץ חישוקי גלגלים במידה 17", תאורת לד, פנסי ערפל, כניסה ללא מפתח, חיישני חנייה אחוריים ומצלמת רוורס. בתוך תא הנוסעים נפגוש מסך מולטימדיה בגודל 10 אינץ', בקרת אקלים דיגיטלית, כפתור התנעה ומתגים להחלפת הילוכים מאחורי ההגה.

סוזוקי ויטרה החדשה

חוות דעת

קטגוריית רכבי הקרוסאובר המשפחתיים בישראל גדלה משנה לשנה והתחרות בין הדגמים מתעצמת. קשה להגיד איזה מהרכבים הוא הטוב ביותר בעינינו בגלל שכל אחד מציע יתרונות שונים על פני האחר. היתרונות המרכזיים של סוזוקי ויטרה הם האמינות הידועה של מותג סוזוקי, גיר אוטומטי, מערכת הנעה מיקרו היברידית חסכונית מאוד, גרסת 4X4 לנהיגה בשטח מתון ואבזור בטיחותי מלא שכולל בקרת שיוט אדפטיבית עם היגוי אקטיבי בסטייה מנתיב. הויטרה מתאימה בצורה כמעט מושלמת למשפחות שמעוניינות להתקדם מרכב סדאן מסורתי לרכב קרוסאובר גבוה שיודע לספק את אותה התמורה ואת אותה חווית נהיגה במחיר כמעט זהה. מבין הדגמים בקטגוריה אין ספק שהבחירה בויטרה היא הבטוחה ביותר וכן סוזוקי שומרת על ערך שוק גבוה בתחום של רכבי יד שנייה בזכות העניין הזה.

סוזוקי ויטרה החדשה

תנאי רכישה

רכישת רכב חדש היא בחירה מועדפת על ידי 1 מכל 3 ישראלים מכיוון שאין תחליף לקבלת רכב מהניילונים עם 0 קילומטר על לוח השעונים ואחריות ל-3 שנים. בקפיטל מוטורס ניתן לרכוש את הויטרה בהחזר חודשי נמוך החל מ-2,014 שקלים לחודש. היתרון בקפיטל מוטורס הוא שאין צורך למכור את הרכב הישן מכיוון שניתן להגיע ביום קבלת הרכב החדש ולהחליף ביניהם בעסקת טרייד-אין משתלמת. אנחנו כבר נדאג לעשות "יישור קו" לרכב ולמכור אותו בעצמנו. בנוסף לכך, בקפיטל מוטורס אתם יכולים להתחדש ברכב שאתם רוצים בלי לשלם מקדמה ובלי לשלם בסוף התקופה. אנחנו יודעים שלקוחות רבים מפחדים מההתחייבות שכרוכה בפריסה לתשלומים ולכן ניתן למכור את הרכב בכל שלב ולהחזיר את הכסף לחברת המימון. רכישת רכב בעסקת בלון מותאמת למי שמעוניין להחליף את רכבו כל 2-5 שנים כך שלא יצטרך לשלם בסוף התקופה. מי שמעוניין ברכב לטווח ארוך יכול לעשות זאת בפריסת תשלומים רחבה יותר. אנחנו מתמחים בהתאמת רכבים ותוכניות מימון ללקוחותינו לפי דרישותיהם והצרכים שלהם. כל מה שצריך לעשות כדי לקבל את השירות הטוב ביותר שלנו הוא לחייג 3580* כבר עכשיו ולהתייעץ עם נציג לפני קבלת ההחלטה הסופית.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו