קיה סלטוס – סקירה

קיה סלטוס

אין סיכוי שלא תאהבו את הרכב הבא שאנחנו ממליצים עליו. בימינו, קיה סלטוס היא אינה היחידה שמככבת בטבלאות מכירת רכבי הפנאי בישראל.

בשנים האחרונות כולנו אוהבים רכבי פנאי ושטח, וקיה סלטוס בהחלט עולה בקנה אחד עם הציפיות שלנו מרכבים אלו. בואו נקבל סקירה מלאה עליה:

רכבי קיה הם מהרכבים היותר נפוצים בארץ ישראל, כמובן, כולל את קיה פיקנטו שנראית כמעט בכל נתיב ובכל פנייה בישראל. לא בכדי, רכבי קיה הפכו לכל כך נפוצים בשנים האחרונות ומבוקשים.

מדובר ברכבים אמינים, מפנקים, נוחים, לא רואים מוסך כמעט מלבד טיפולים שוטפים, זריזים ובסך הכול – אחלה עלות מול תועלת. מה שנקרא – הרבה רכב במעט כסף.

והנה, הגיעה לה קיה סלטוס שמציגה בפנינו חוויית פנאי ושטח מסוג קצת אחר. בואו נכיר אותה יותר לעומק, הנה סקירה מלאה בחסות קפיטל מוטורס, כל מה שצריך לדעת על רכב הפנאי והשטח של קיה: 

 

רכב פנאי בינוני שמרגיש גדול – קיה סלטוס

אם קיה סורנטו היא רכב הפנאי הגדול ביותר של חברת קיה, אז קיה סלטוס לא נחשבת קטנה, אלא בקטגוריה הבינונית.

למעשה, ההבדלים בין אורך קיה סלטוס לקיה סורנטו הם הבדלים של בערך חצי מטר. אבל כשנכנסים לתוך הקיה הזאת, ממש לא מרגישים שהיא מוגדרת רכב פנאי בינוני. 

אתם מקבלים כאן מרווח כיפי במיוחד בפנים, וקיה סלטוס בהחלט מציגים לנו חוויית נסיעה נעימה ונוחה במיוחד. העיצוב מבחוץ חד וחותך, סקסי וגם שרירי יחד.

קיה יודעים כיצד לעצב מכוניות, אין ספק. אם אתם הולכים על הגרסה היוקרתית של קיה סלטוס, אתם מקבלים מנוע בנפח 2.0 ליטר, אבל המנוע הזה גם מוגדש עם טורבו.

קיה סלטוס
מקבלים כאן מרווח כיפי במיוחד בפנים, וקיה סלטוס בהחלט מציגים לנו חוויית נסיעה נעימה ונוחה במיוחד. (קרדיט: CarsGuide).

 

עוד פרטים על קיה סלטוס החדשה

מבחינת הספקים, לא מדובר כאן ברכב ספורט. אבל אין ספק שהביצועים האלו מרשימים. אתם תגיעו מ-0 ל-100 קמ"ש בפחות מ-10 שניות, ככה שהרוח הספורטיבית אכן קיימת כאן. נכון, לא רכב ספורט טהור, אבל ספורטיבי בהחלט. 

למעשה, אפשר אפילו להגדיר את הרכב הזה בתור ג'יפון ספורטיבי משפחתי. הנוכחות כאן מאוד אלגנטית והיא נראית קלאסית לחלוטין. בואו נסתכל עליה מקדימה. יש כאן סריל גדול במיוחד ושרירי, כאשר העיצוב של הפנסים לא יכול לחמוק לכם מן העין.

 

מבט מבחוץ על הדגם החדש של קיה

הגימור מקדימה הוא דמוי יהלום, מרווחה הגחון הוא קצת יותר מ-18 ס"מ. יש לכם מקדימה תאורת לד, ויחידות התאורה הן גדולות במיוחד. כשמסתכלים על העיצוב של קיה סלטוס מאחור, מבחינים ברמת גימור יפהפייה עם זוג מפלטי דמה. 

אמנם 2 האגזוזים מאחור הם דמה, אבל הם תורמים רבות לעיצוב של הרכב. כשמתיישבים בתא הנוסעים של סלטוס, ישר מבחינים ברמת גימור לא רעה בכלל. אין ספק, קיה סלטוס ידעו מה הם עשו כאן, אבל יש לציין שרמת הגימור היא לא ברמה האירופאית.

קיה סלטוס מאחורה
אמנם 2 האגזוזים מאחור הם דמה, אבל הם תורמים רבות לעיצוב של הרכב. (קרדיט: CarsGuide).

 

רמות גימור באיכויות גבוהות ופלסטיקה פנימית ברמה גבוהה

אמנם רמות הגימור כאן מעולות וחומרי הגלם הם איכותיים, אבל האמת שאי אפשר להשוות את זה לרמות הגימור הצרפתיות.

מאידך, יש כאן הרבה יתרונות אחרים שאין במכוניות צרפתיות, כמו למשל הנושא של אמינות. 

לא שאנחנו חלילה משמיצים את הצרפתיות, אנחנו רק מציינים שיש להן מוניטין מעט בעייתי בארץ.

בכל מקרה, המוניטין של קיה סלטוס עומד איתן וגם יאפשר לכם להנות ממחירון ששומר על עצמו במשך הזמן.

יש לכם בתא הנוסעים מערכת מולטימדיה עדכנית, גימורי פלסטיק יפהפיים מבפנים, תאורת לד פנימית והגה חד ומדויק.

 

מושבים משולבי בד ועור בקיה סלטוס החדשה

המושבים הם משלבים בבד ועור, והם די עוטפים אתכם. התמיכה לירכיים למשל, היא מעולה. יש המון מרווח פנים בתוך תא הרכב, כיאה לרכב פנאי שצריך להרגיש בו נינוחים. לוח המכוונים שלכם בקיה הזו הוא קלאסי לחלוטין, אנלוגי. 

יש לכם גם מערכת בקרת אקלים.

בנוסף, תהנו גם ממפתח רכב חכם שניתן להניע אותו מרחוק. בואו נגיד ככה, אם בחודשי יולי אוגוסט אתם תרצו להניע את הרכב מרחוק ולהפעיל את המזגן כבר מראש, זה אחלה פתרון לקיץ.

מעבר לכך, יש לכם גם בלם יד חשמלי ברכב הזה, תאורה פנימית חכמה, חימום מושבים קדמיים, מערכת בקרת שיוט ועוד.

קיה סלטוס בפנים
בנוסף, תהנו גם ממפתח רכב חכם שניתן להניע אותו מרחוק. 

 

תא המטען של קיה סלטוס מציג טריק נחמד לנהג

כשפותחים את תא המטען של קיה סלטוס, מיד מבחינים שקיה ידעו מה הם עושים כאן בדגם הזה שלהם.

תא המטען אמנם בנפח של 440 ליטרים, אבל קבלו טריק נחמד – ניתן להנמיך את תא המטען בכדי לקבל יותר מרווח פנים בבגאז'. 

כמובן, ההנמכה של תא המטען מתבצעת באמצעות כפתור-מתג.

אם אתם מקפלים את המושבים האחוריים, אתם מקבלים נפח בגאז' של יותר מ-1,000 ליטרים. מרשים. יש לכם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה בכל הגרסאות של קיה סלטוס.

 

תיבת הילוכים רציפה והנעה קדמית בכל הגרסאות

התיבה משודכת למנוע יחסית זריז, כמו שאמרנו קודם – 2.0 ליטר עם טורבו. ההנעה היא הנעה קדמית בלבד, וזאת בכל הדגמים שמגיעים לישראל עבור קיה סלטוס.

ברוב השיבושים במהלך הדרך, הקיה מטפלת לא רע בכלל. 

המתלים מעולים והבולמים עושים עבודה טובה, ככה שאתם יכולים לנסוע ולגהץ לכם שבילים בארץ ישראל.

נכון, זוהי לא מכונית שטח טהורה, אבל אין ספק ששבילים אתם יכולים לכבוש בכיף.

אם אתם צריכים סיוע נוסף, בחברת קפיטל מוטורס אנו נספק לכם את כל הפרטים שאתם צריכים.

מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום בעבור פרטים על עסקאות ליסינג פרטי ב-100% מימון. בהצלחה, סעו בדרכים בטוחות וישרות בלבד! 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו