יבואנית איסוזו החלה בשיווק: איסוזו די מקס החדשה כבר בישראל – סקירה

Isuzu Di Max 2021 מקדימה

אם הולכים 9 שנים אחורה בציר הזמן, נפגשים בדור הראשון של איסוזו DMAX, שנהפכה לשם דבר בישראל.

כבר בדור הראשון של הרכב, הוא מיד הפך לפופולארי ונפוץ על הכבישים בזכות כושר הגרירה וההעמסה שלו.

והנה כיום בשנת 2021, איסוזו די מקס החדשה נוחת בישראל בדור השלישי שלו. 

איסוזו די מקס הוא לא רכב פנאי ושטח, גם לא רכב 4X4 קלאסי. מדובר בקטגוריה הנקראת רכבי פיק-אפ.

רכב PICK UP מוגדר בעברית בתור רכב עבודה. ואין ספק, איסוזו יודעים כיצד לייצר רכבי עבודה.

מעבר לכך שאיסוזו די מקס החדשה מאופיינת בכושר גרירה של 3.5 טון, תוכלו גם להעמיס עליה עד 1.1 טון. בהחלט נתונים מרשימים.

 

עיצוב חדשני ומעוגל יותר של איסוזו די מקס 2021 

עם עיצוב חדשני ומעוגל במקצת, איסוזו די מקס החדשה נוחת בישראל עם מנוע טורבו דיזל.

המנוע של איסוזו די מקס 2021 מייצר 163 כ"ס, מה שירגיש לכם זריז בעיר, אבל גם ירגיש לכם יעיל במהלך העבודה עם הרכב. 

בזכות הנעה כפולה של 4X4, איסוזו די מקס החדשה מאופיינת עם MOBILITY לא רעה בכלל בשבילים ובשטח.

אם אתם מעוניינים לכבוש שטחים סלעיים, זה לא הרכב בשבילכם.

אבל יחד עם זאת, הרכב עשוי להיות מושלם לשבילים ותוואי שטח שאינם הרריים או סלעיים. חולות ודיונות למשל, הם שטחים מעולים עבור איסוזו די מקס 2021.

 

Isuzu Di Max 2021 מקדימה

 

איסוזו די מקס 2021 בדור השלישי שלה בארץ 

מעבר להנעה כפולה, איסוזו ציידו את הדי מקס החדשה בנעילת דיפרנציאל, מה שיכול לשפר משמעותית את הנהיגה בשטח.

עבור מי שפחות מכיר, נעילת דיפרנציאל למעשה מאפשרת לכם לחלק בצורה חכמה את הכוח המועבר אל הגלגלים הקדמיים והאחוריים. 

אם למשל הרכב תקוע בשטח עם גלגל אחד באוויר, הרי שהגלגל הזה מסתובב לשווא וללא כוח תנועה או דחיפה.

במקרים אלו, נעילת הדיפרנציאל תאפשר לכם לחלק את הכוח המועבר אל הגלגלים בצורה טובה יותר.

הכוח יועבר אל הגלגלים שנמצאים על הקרקע, מה שיאפשר חילוץ של הרכב במקרים של היתקעות בשטח. כמו כן, תוכלו למצוא כאן גם מערכות עזר לזינוק בעלייה.

 

Isuzu Di Max 2021 מאחורה

 

לשם מה צריך מערכת עזר לזינוק בעלייה? 

כמו שאמרנו, רכבי איסוזו די מקס הם רכבי עבודה. לעיתים מובילים ברכבים האלו משקלים לא מבוטלים, עד כ-1.1 טון.

במקביל לכושר ההעמסה של 1.1 טון, עם האיסוזו גם לעיתים נדרשים לבצע גרירה. כל המשקל הזה על הרכב מצריך סיוע בעליות, וזה בדיוק התפקיד של מערכת עזר לזינוק בעלייה. 

על פי נתוני היצרן, יש לכם כאן גם את האפשרות של נהיגה בתוך מים עד 80 ס"מ. בהחלט ניכר כי איסוזו די מקס חשבו בדור הנוכחי על הכול.

אגב, ככה גם רלוונטי לגבי מכסה המנוע ומנה שמתחתיו. מתחת למכסה המנוע תוכלו למצוא מנוע אימתני בנפח של 1,900 סמ"ק (1.9 ליטר) אשר מפיק 163 כ"ס ו-36.8 קג"מ.

כמובן, למנוע ה-1.9 ליטרים משודך גם טורבו דיזל, שמסייע לכם לזנק קדימה ולקבל באופן כללי יותר כוח לגלגלים. זאת, תוך חיסכון מסוים בדלק.

 

Isuzu Di Max 2021 בפנים

 

ליסינג פרטי איסוזו די מקס 2021 – קפיטל מוטורס 

לגבי העיצוב של הרכב ותא הנוסעים, גם כאן תוכלו לפגוש בשדרוגים מאשר בעבר. הרכב באופן כללי עגול יותר ומנופח יותר, העיצוב שלו עדכני לימינו.

בארץ איסוזו די מקס מתוכננת להימכר בדגמים בעלי תיבת הילוכים אוטומטית וידנית, יחד עם האופציה של הנעת 4X4. 

בדגמי הפרמיום של איסוזו די מקס תוכלו לקבל 8 כריות אוויר, מערכת התרעה בפני התנגשות, זיהוי הולכי רגל, תמרורי עצור ועוד וכל זה בתנאי ליסינג פרטי משתלמים במיוחד.

כמו כן, איסוזו די מקס 2021 צוידה גם במערכת בלימה עצמאית (אוטונומית). המערכת הזו מסייעת לזהות מצבים בהם מתרחשת התקרבות מהירה בין הרכב שלכם לרכב מלפנים.

כאשר מערכת הבלימה האוטונומית מופעלת, מרגישים למעשה לחיצה על הברקס גם מבלי שלוחצים אותה.

אם אתם צריכים מידע נוסף לגבי איסוזו די מקס החדשה, אנחנו מזמנים אתכם ליצור עמנו קשר.

חברת קפיטל מוטורס תשמח להתאים ביניכם לרכב הבא שלכם. תוכלו ליצור קשר טלפוני וגם לפנות דרך אתר האינטרנט שלנו.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו