פורד ריינג'ר רמה 3 – סקירה

פורד ריינג'ר רמה 3

אם אתם מחפשים אחר חיית שטח אמיתית שניתן גם להעמיס עליה חומרי עבודה, אתם מחפשים אחר פורד ריינג'ר רמה 3. אז הנה הסקירה המלאה על היצור המופלא הזה לפניכם, ככה תנהגו בשטח ב-2020, מידע מעודכן:

אין ספק, חברת פורד מאז ומתמיד ידעה כיצד לגרום לנו להיות בהלם מעיצובים מנופחים ושריריים, ולא פחות חשוב, מרכבים SUPER עוצמתיים.

עם מנועים אימתניים אמריקנים של אלפי סמ"ק, חברת פורד מאז ומתמיד הובילה את הקטגוריות של הרכבים האלו.

אנחנו מדברים על פורד ריינג'ר רמה 3, שנכון להיום נחשב אחד הטנדרים הכי מומלצים לבעלי מקצוע רבים, אבל גם לנהגים ולקוחות פרטיים. חברת קפיטל מוטורס גאה להציג סקירה מלאה של הרכב המופלא הזה.

 

פורד ריינג'ר רמה 3 כל מה שרציתם לדעת על רכב הפיק אפ הזה

פורד תמיד מייצרים עבורנו את הדגמים השריריים והאמריקנים שאנחנו אוהבים, כולל טנדרים שהם למעשה PICK UP TRUCKS.

רכבי פיק אפ מאופיינים בארגז גדול מאחור, ביכולות שטח אימתניות, בגובה גחון מכובד ובצמיגי שטח מכובדים גם כן. 

פורד ריינג'ר רמה 3 לא נשארת מאחור, וגם היא מביאה בפנינו את כל הנתונים האלו שנדרשים מרכב פיק אפ מסורתי. מדובר כאן ברכב עם נפח מנוע של 4,000 סמ"ק, כאשר גובה הגחון בהחלט מספק עבור חצייה של שטחים בתנאים די קיצוניים.

Ford Ranger Level 3
מביאה בפנינו את כל הנתונים האלו שנדרשים מרכב פיק אפ מסורתי. (קרדיט: businessinsider.com).

 

עד כמה פורד ריינג'ר רמה 3 יכולה לשאת תנאי שטח קיצוניים?

כמובן, לא מדובר בשטחים סלעיים באופן קיצוני מאוד. בואו נגיד ככה, אתם יכולים לצלוח עם הטנדר הזה את רוב סוגי השטחים, אבל אל שטחים סלעיים אנחנו נמליץ לכם לקחת רכב שמיועד להתמודד עם סוג תוואי השטח הנ"ל. 

לרוב, טנדרים לא אמורים לנסוע בין סלעים, לא מדנה אם מדובר במדבר יהודה או בכל מקום אחר. רכב ייעודי אשר עבר הסבה לנסיעה בשטח סלעי, בדרך כלל יגיע עם גובה גחון גבוה יותר ועם צמיגים אחרים, עם הגנות וסוגי אבטחות לחלקים כאלו ואחרים ברכב.

עוד כדאי לדעת לגבי פורד ריינג'ר רמה 3, הוא הנושא של בטיחות.

 

בטיחות הנסיעה בפורד מאז ומעולם הייתה ברמה גבוהה

מדובר ברכב בטיחותי ביותר אשר מאבטח אתכם באיכות חומרים אמריקנית לכל דבר. הרכבים הללו חזקים במיוחד בשטח אמנם, אבל הם גם חזקים במקרה של חלילה תאונה.

חישוקי המגנזיום הם גדולים ובהחלט מרשימים, העיצוב הוא חותך וקרבי, ובקיצור, פורד ריינג'ר מרביצה חתיכת נוכחות על הכביש. 

כמובן, כיאה לקונצרן פורד, הרכבים האלו מגיעים אך ורק עם מנועי דיזל של 4,000 סמ"ק. מנועים מאוד עוצמתיים, וכמובן שהרכבים האלו מגיעים אך ורק עם תיבת הילוכים ידנית. הנסיעה בפורד הזו היא חלקה וגמישה באופן ממש מפתיע.

פורד ריינג'ר רמה 3

 

היינו מצפים מרכב פיק אפ לספק תחושת נסיעה קשיחה – אבל לא בפורד

מרכבי פיק אפ אנחנו בדרך כלל מצפים להפגין נסיעה קשיחה ולא נעימה, לפעמים עד כדי כאבים בעצמות ובגב לאחר נסיעה ממושכת.

ובכן, תרגישו חופשי לקחת את פורד ריינג'ר רמה 3 לכל טיול ארוך לצפון, או לדרום, לירושלים ולכל מקום אחר בארץ. 

מדובר ברכב אשר מספק לכם את האפשרות להנות מנסיעה מאוד חלקה ונעימה. הנסיעה בתוך פורד ריינג'ר רמה 3 מרגישה כמו נסיעה בתוך רכב פרייבט, או משפחתי לכל דבר.

כמובן שיש לכם איכות חומרי גלם פנימיים ברמות הכי גבוהות, כולל פלסטיקה שלא מקרקשת בזמן הנסיעה (כמו שאנחנו מכירים מרכבי פיק אב לפעמים).

 

כיצד קשיחות הנסיעה משפיעה ומשליכה על איכות חומרי הגלם ברכב?

הערת שוליים שחשוב להכיר, בדרך כלל פלסטיקה תתחיל לקרקש ברכב כאשר הנסיעה היא מאוד קשיחה. אם המתלים ובולמי הזעזועים לא יעשו עבודה טובה, מכות רבות וזעזועים יעברו לפנים הרכב, מה שיוביל במשך הזמן לקרקושים וצלילים מעצבנים בתוך הרכב. 

בדרך כלל זה קורה כאשר הפלסטיקה בתוך הרכב סופגת זעזועים ומכות. כלל אצבע – כמה שפחות זעזועים שעוברים לתוך תא הנוסעים, ככה יותר טוב.

גם מבחינת התחושה שלכם וגם מבחינת חומרי הגלם בתא הנוסעים והפלסטיקה. ואין ספק, קונצרן פורד בהחלט השכילו והפנימו את הכללים האלו לפני שנים כבר.

 

איכות חומרי הגלם בתא הנוסעים של פורד ריינג'ר רמה 3

אם עד היום חברת פורד הייתה מייצרת לנו רכבי פיק אפ באיכויות גבוהות, הרי שהם הצליחו להפתיע אפילו עוד יותר עם פורד ריינג'ר רמה 3. הרכב מעולה בכבישים העירוניים, הבין עירוניים, בשבילים ובעפר, בכורכר ובמדבר. 

אין ספק, מדובר כאן באיכות חוויה מהשורות הראשונות. אם אתם מעוניינים לרכוש פורד ריינג'ר רמה 3, או שמא אתם מעוניינים לרכוש רכב פיק אפ מסוג אחר, צרו עמנו קשר עוד היום. חברת קפיטל מוטורס זמינה לפנייתכם, בין אם אתם לקוחות פרטיים או עסקיים.

 

צרו קשר עם חברת קפיטל מוטורס עבור ייעוץ

החברה מספקת שירותי ייעוץ לפני רכישת רכבים, אך לא רק. אתם מוזמנים לשאול אותנו על אפשרויות הליסינג הפרטי שאנחנו מייעדים ללקוחותינו. מעבר לכך, חברת קפיטל מוטורס גם עובדת אל מול גופי מימון רכישת רכבים, הן בנקאיים והן חוץ בנקאיים. 

אם אתם כבר מרגישים שהרכב הישן שלכם לא עושה את העבודה, אנחנו מזמינים אתכם לדבר עמנו עוד היום. בסופו של דבר, עם כל כך הרבה אפשרויות מימון שונות, אין סיבה שאתם לא תיכנסו לרכב החלומות שלכם עוד השבוע.

אם אתם צריכים מימון של 100% על רכישת רכב חדש ב-2020, כדאי לדעת שזה בהחלט אפשרי דרכנו. סעו בדרכים בטוחות, והכי חשוב, אל תרכשו רכב בלוחות המשומשים לפני שבדקתם ליסינג פרטי אצל קפיטל מוטורס. בהצלחה! 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו