שברולט ספארק 2021 – סקירה

2021 Chevrolet Spark Colors Configurations Exterior Concept

יחד עם חידושים מסוימים שנעשו בה, שברולט ספארק 2021 נראית די זהה לשברולט ספארק שהכרנו עד כה. מבחוץ היא נראית מעט מתוחת פנים ביחס לדור הקודם, מבפנים גם כן חלו שינויים מסוימים באיכויות החומרים ובעיצוב תא הנוסעים. בואו נכיר אותה יותר לעומק. 

שברולט ספארק היא מכונית בקטגוריית במיני, אותה כבר הכרנו לפני לא מעט שנים.

עם מורשת לא מעטה בערים הגדולות, היא נהפכה ליותר ויותר פופולארית בקרב נהגים צעירים ונהגים מבוגרים גם יחד.

אנחנו רואים אותה בהמוניה בערים כמו תל אביב, רמת גן, חיפה וכדומה. מאחר שניתן למצוא איתה חניה בקלות, היא פופולארית מאוד בקרב נהגים רבים.

 

הכול מהכול על שברולט ספארק 2021 

שברולט ספארק עד כה צוידה במנוע בנפח קטן יחסית, לרוב מנועים המפיקים כ-98 כ"ס. ב-2021 שברולט ספארק מגיעה עם מנועים די דומים באופיים למנועים בדורות הקודמים של הספארק. לא מדובר כאן ברכב מרוץ, בטח שלא בג'יפון קטן. מי שמחפש רכב מיני שישרת אותו נאמנות ויצרוך גם מעט דלק על הדרך, זהו הרכב. 

איכויות החומרים בתא הנוסעים הן גבוהות למדי, יותר ממה שהיה מצופה מרכב בקטגוריית המיני.

בחלק מהגרסאות תקבלו אפילו מושבים דמויי עור, שזהו פיצ'ר די נדיר בקטגוריית מכוניות המיני. אגב, עוד בחלק מהגרסאות, יש לכם הנעה ללא מפתח. זהו גם כן פיצ'ר שלא ממש קיים בהרבה מכוניות מיני.

 

2021 Chevrolet Spark Colors Configurations Exterior Concept

מי שמחפש רכב מיני שישרת אותו נאמנות ויצרוך גם מעט דלק על הדרך, זהו הרכב (קרדיט: newscars2021.com).

 

מכונית בקטגוריית המיני שמרגישה בקטגוריה משפחתית 

בסופו של דבר, תא הנוסעים ממש נעים ומורגש שהוא בנוי מחומרי גלם איכותיים. אין הרבה פלסטיקה בתוך הרכב, יש בעיקר חלקי פלסטיק מכוסים בבדים ובחומרים דמויי עור.

אין ספק שבפנים זה ממש לא מרגיש כמו רכב מיני. יש לכם כמובן, גם מערכת מולטימדיה אשר יש בה תמיכה מלאה באנדרואיד. תאי אחסון גם לא חסר כאן, כמו כן יש לכם שקעים של טעינה עבור 12 וולט. 

שימו לב, בחלק מהגרסאות של שברולט ספארק 2021 , אתם תמצאו לא פחות מאשר 10 כריות אויר. בהחלט נתון בטיחותי מרשים למדי.

לא ברור היכן מצאו מקום למקם כאן 10 כריות אויר, אבל מדהים שככה החליטו במפעל שברולט.

 

פיצ'רים בשברולט ספארק 2021, שאין במכוניות מיני אחרות 

יש לכם כאן גם בקרת שיוט אגב, שזה משהו שדי נדיר במכוניות מיני. כנראה שזה בגלל שמדובר בחברת שברולט. האמריקאיים רגילים לשייט בכבישים ארוכים ומפותלים. אם מסתכלים על לוח המכוונים, מגלים שהוא בחלקו גם דיגיטלי. יש לכם שילוב אנלוגי ודיגיטלי בלוח המכוונים, הפתעה לטובה בקטגוריית המיני. 

תוכלו לרכוש אותה באחת מגרסאותיה השונות, בין אם במנוע 1.2 ליטר, או במנוע 1.4 ליטרים. בין אם כך או כך, יש לזכור כי לא מדובר ברכב ספורטיבי במיוחד. אמנם הרכב זריז, אך בקטגוריה שלו יש לכם רכבים זריזים יותר (למשל פיאט 500).

 

עבור מי מומלצת מכונית שברולט ספארק בעיקר? 

בין אם אתם מעוניינים לרכוש רכב מסוג כזה או אחר בקטגוריית המיני, שברולט ספארק 2021 היא מומלצת עבור נהגים צעירים ומבוגרים גם יחד. בשורה התחתונה, הרכב הזה מספק אמינות לנהג, כמו כן נוחות מרבית בקטגוריית המיני, צריכת דלק נמוכה ועוד. 

כל עוד אתם מעוניינים לחסוך כסף על צריכת הדלק וגם להנות מנוחות נסיעה במקביל, שברולט ספארק 2021 זה הרכב בשבילכם. בסופו של דבר, הרכב משרת נאמנות את הנהגים שנוהגים עליו. במבחן הזמן, אנחנו מסתכלים אחורנית על הדורות הקודמים של שברולט ספארק ומגלים רכבים אמינים במיוחד.

2021-Chevrolet-Spark-Cayenne-Orange-GFQ-004

כל עוד אתם מעוניינים לחסוך כסף על צריכת הדלק וגם להנות מנוחות נסיעה במקביל, שברולט ספארק 2021 זה הרכב בשבילכם (קרדיט: newscars2021.com).

 

אמינות ונוחות תחת קורת גג אמריקאית אחת – ספארק 2021 

עם השנים, אנחנו עדים לכך שהרכבים האלו מבקרים במוסך פחות מאשר מכוניות אחרות בקטגוריית המיני. לא שאנחנו חלילה רוצים להשמיץ אף קונצרן רכבים, אבל מכוניות אחרות בקטגוריית המיני לא פעם מבקרות במוסך בעקבות בעיות אמינות כאלו ואחרות.

אם אתם מעוניינים לרכוש שברולט ספארק 2021, בחברת קפיטל מוטורס תוכלו להנות מתנאים אטרקטיביים במיוחד של ליסינג פרטי

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עמנו, להתייעץ ולקבל החלטה.

בין אם תחליטו על ספארק או על רכב אחר, אנחנו נדאג שתקבלו את תנאי הריביות הנמוכות ביותר שיש בשוק הליסינג הפרטי. אם קיבלתם הצעה יותר אטרקטיבית משלנו, אנחנו מזמינים אתכם לעדכן אותנו. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו