הקיצון של הקיצון, מארץ הקיצוניים – הגיע לישראל. גרסת העל של שברולט קאמרו SS ו 1LZ נוחתות בישראל והכנו עבורכם סקירה מלאה.
אם חלמתם על לנהוג במשהו שהוא ספק מטוס סילון וספק רכב, השורות הבאות בשבילכם. קבלו סקירה מלאה על מפלצות התעופה-תחבורה האלו.
רוצים להתנייד בתוך מכונה שמרגישה כאילו עוד שנייה היא ממריאה לאוויר?
אם נהיגה בשבילכם היא משהו שאתם חייבים להרגיש בכל עצם ועצם בגוף שלכם, הכנו עבורכם סקירה מלאה על שברולט קאמרו החדשה.
מדובר במפלצת אמיתית שמגיעה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 4 שניות. זה לגבי גרסת הקיצון מסוג קאמרו SS.
רוצים מהר יותר? בואו נדבר גם על קאמרו 1LZ שמגיעה ב-3.5 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. טירוף חושים על הכביש.
שברולט קאמרו SS מגיעה לארץ
רוצים לחוות טירוף והתענגות בו זמנית מהנהיגה ברכב? אם כך, אנחנו רוצים שתכירו את שברולט קאמרו SS אשר מגיעה עם 455 כ"ס.
יחד עם זאת, תכירו גם את 1LZ שמגיעה עם 650 כ"ס. אין ספק, העתיד כבר כאן והוא נראה טוב במיוחד.
בואו נדבר קודם כל על הלוק החיצוני החריף הזה שהן מקבלות. כבר כשמסתכלים מבחוץ על קאמרו החדשות, רואים שלא מדובר ברכב ספורט.
אל תטעו, זהו לא רכב ספורטיבי, מדובר כאן ברכב-על. רכבי על הם רכבים אשר נחשבים תופעות קיצון לכל דבר, וככה גם הקאמרו החדשה.
למי שברולט קאמרו מומלצת בעיקר?
עם נתונים מרשימים ביותר, אתם תוכלו לחוות כאן חוויית נהיגה ששמורה אך ורק לנהגים מקצועיים.
למעשה, הרכב הזה ממש, אבל ממש לא מומלץ לילדים אשר הוציאו את רישיון הנהיגה שלהם לפני חצי שנה.
בכדי לעלות ולרכב על המכונה הזאת, צריך ידע בנהיגה, ניסיון של קילומטראז' נכבד על הכביש. לאחר שתלינו את שלט האזהרה המתבקש, בואו נדבר באמת על הרכב עצמו.
כמצופה מהאמריקאים, העיצוב החיצוני כאן הוא שרירי במיוחד. אי אפשר לטעות, מדובר כאן במופע שרירים מהשורות הראשונות.
העיצוב הוא ריבועי לחלוטין, אין כאן שום פינה מעוגלת שלא לצורך. העיצוב לוקח אותנו אל מכוניות העבר של ארה"ב, הקאמרו הישנות, פורד מוסטנג ועוד.
מורשת שרירנית במיוחד מארה"ב
מדובר כאן במורשת רבת שנים, כזו שמוכרת טוב מאוד בארה"ב. בסיס הגלגלים הוא מאוד רחב, חישוקי המגנזיום אימתניים ולכם נותר רק ללחוץ גז וליהנות מכל שנייה ברכב הזה.
לא בכדי, האמריקאים העניקו לרכבים האלו את הכינוי MUSCLE CAR. מכונית שרירנית היא מכונית שמיועדת להתמודד עם תנאי קיצון.
בכדי לחוש בעוצמות ההיסטריות של הרכב הזה, ההמלצה הגורפת היא לקחת אותו אל מסלול המרוצים.
בימינו יש לכם אפילו מסלולי מרוצים בישראל, למעשה 3 במספר. יש בדרום, בים המלח ובמרכז הארץ.
בשורה התחתונה, יהיה קשה לנצל את המכונית הזו בכבישים העירוניים למיניהם. מעבר לזה, זה יהיה גם מסוכן.
אם אתם מתכווננים לרכוש את הקאמרו החדשה, ההמלצה שלנו היא לשריין כבר מראש את מסלול המרוצים. אל תתפתו להשתולל עם הרכב הזה בעיר ולא מחוץ לעיר.
עד כמה מתאימה שברולט קאמרו לנהיגה עירונית?
מתאימה. אך יש גם להסתייג קלות. בסופו של יום, מכונית קצה לרוב לא תהיה מהנה בנסיעה בתוך העיר. המתלים בדרך כלל נוקשים, כך גם הקפיצים והבולמים.
אבל כאן קאמרו חשבו קדימה, אתם יכולים לברור בין מצבי נהיגה שונים ובין כוונוני מתלים ובולמים. למעשה, תוכלו אפילו להפוך את הנסיעה לקשיחה הרבה יותר מהסטנדרט שלה.
אמנם היא תהיה פחות נוחה, אבל ספורטיבית יותר. בואו נגיד את זה ככה, מתלים נוקשים בדרך כלל לא יתאמו לנסיעה עירונית.
במיוחד לא אם אתם מתכננים נסיעה רכה ונעימה. מצד שני, נהגים שנוהגים בקאמרו לא בהכרח מחפשים את הנוחות העירונית המרבית.
צריכים מידע נוסף? צוות המקצוענים של קפיטל מוטורס זמינים לספק לכם ייעוץ ללא התחייבות. אנו משווקים מגוון רכבים בתנאי ליסינג פרטי מעולים, כולל ריביות נמוכות במיוחד.
כמו כן, אנו למודי ניסיון רב שנים בתחום הליסינג התפעולי, מימון רכבים 100% ועוד. חברת קפיטל מוטורס היא אחת מחברות הליסינג הוותיקות בישראל.
עם ניסיון של שנים, גם לכם אנחנו נתאים את רכב החלומות בתקציב הרלוונטי לכם ובתנאי מימון לרכב משתלמים במיוחד.