ניסאן סנטרה 2020 החדשה – סקירה

ניסאן סנטרה

ניסאן סנטרה 2020 החדשה כיום מגיעה עם מנוע בנפח גדול יותר ועם 25 כ"ס יותר מאשר הדור הקודם.

למעשה, יש מאחוריה לא פחות מאשר 8 דורות של מכוניות משפחתיות. כיום, ניסאן סנטרה 2020 החדשה מקבלת עיצוב גאוותני במיוחד ואלגנטי.

הנה סקירה מלאה מאת קפיטל מוטורס. 

כל עוד אתם מעוניינים לקבל רכב משפחתי שמיוצר במקסיקו ומיועד לקהל היעד האמריקני, כדאי לקחת בחשבון את ניסאן סנטרה 2020 החדשה.

עם המון יוקרה בעיצובה החדש, היא מגיעה אלינו כיום עם מנוע בנפח 2,000 סמ"ק (2 ליטר), 150 כ"ס ועיצוב מרשים במיוחד שמזכיר מכוניות קופה.

אל תתבלבלו, מדובר ברכב שמיועד לקהל האמריקאי. יש כאן המון מרחב בתא הנוסעים, בדיוק כמו שהאמריקאים אוהבים. מה עוד, שגם יש לכם מנוע אטמוספרי כמו שהאמריקאים אוהבים.

 

מתחת למכסה המנוע: ניסאן סנטרה 2020 מגיעה עם טורבו?

נכון להיום, הרכבים האמריקאיים ממש לא נוטים לתחום של מנועים מוגדשי טורבו. הקהל האמריקאי אוהב רכבים שניתן לשייט בהם במשך שעות בכבישים מאוד ארוכים. מבחינה תפיסתית, קהל היעד האמריקאי עוד לא מוכן לנהוג ברכבים מוגדשים בטורבו.

ניתן לרכוש את ה ניסאן סנטרה 2020 החדשה רק עם מנוע אטמוספרי בנפח של 2.0 ליטר.

כמו כן, כמובן שלא ניתן לרכוש אותה עם תיבת הילוכים ידנית. מאותן סיבות של שיוט נוח למרחקים של מיילים רבים, האמריקאים לא ממש נוטים לייצר משפחתיות עם תיבה ידנית. אוטומט בלבד.

ניסאן סנטרה

מאותן סיבות של שיוט נוח למרחקים של מיילים רבים, האמריקאים לא ממש נוטים לייצר משפחתיות עם תיבה ידנית. אוטומט בלבד (קרדיט: carrnddriver.com).

 

העיצוב החיצוני של ניסאן סנטרה 2020 החדשה

אי אפשר להתבלבל, מדובר בניסאן. אמנן הייצור הוא במקסיקו והרכב מיועד לארה"ב, אבל העיצוב הוא עיצוב שאנחנו מכירים מהקונצרן.

קווים מאוד אלגנטיים מבחוץ, שנמשכים כמו במכחול עד תא המטען. במבט מהצד, הרכב נראה מעט מונמך, אבל זהו לא המצב. פשוט בסיס הגלגלים רחב והרכב נמוך במידותיו, מה שמספק לו יציבות מעולה על הכביש. 

העיצוב החיצוני של ניסאן סנטרה 2020 החדשה הוא אווירודינאמי באופיו. למעשה, העיצוב האווירודינאמי של הרכב הוא אחד מהפרמטרים שמסייעים לו להפגין ביצועי תאוצה מרשימים.

כשלוקחים את 150 כוחות הסוס שיש ברכב ומוסיפים את העיצוב האווירודינאמי, מגיעים לנתוני תאוצה של 8.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. לא רע בכלל יחסית לרכב משפחתי.

נתונים נוספים על ניסאן סנטרה 2020 החדשה

בדור הקודם של ניסאן סנטרה קיבלנו מנועים בנפח 1.8 ליטר. כיום יש לנו מנוע בנפח של 2.0 ליטר בניסאן סנטרה החדשה, מהנה שגם עשוי להגביר את צריכה הדלק. אמנם לא מדובר ברכב בזבזני במיוחד, אבל אין ספק שמורגש כי מדובר במנוע 2,000 סמ"ק.

על פי נתוני היצרן הרשמיים של קונצרן ניסאן, ניסאן סנטרה 2020 החדשה צורכת כ-14 ק"מ לליטר דלק. מדובר בנתון משולב, כלומר נתון על נסיעה עירונית ובינעירונית גם יחד. אם תנהגו ברכב מחוץ לעיר בעיקר, ייתכן שתוכלו להגיע גם לנתונים יותר טובים מליטר דלק ל-14 ק"מ.

 

ניסאן סנטרה 2020 – תא הנוסעים ומפרט בטיחותי 

בתוך תא הנוסעים של ניסאן סנטרה 2020 החדשה, אנחנו רואים דיגיטציה כמעט מלאה ולוח מחוונים מפנק במיוחד. האמת, שבפנים הרכב מרגיש אמריקאי לחלוטין. ה-דשבורד רחב וגדול, לוח המחוונים מלא אינפורמציה דיגיטלית, ההגה גדול ויש הרבה מרחב פנים בתוך תא הנוסעים. 

יש לכם בתא הנוסעים מסך מולטימדיה בגודל של 8 אינץ', כמו כן בקרת אקלים מפוצלת למושב האחורי והקדמי. בעזרת המפתח החכם של ניסאן סנטרה 2020 החדשה, אתם תוכלו להניע את הרכב גם כשתהיו מחוצה לו. ובתחום הבטיחות, ניסאן לא חסכו מהנהג כמעט שום דבר.

 

מערכות בטיחות מובנות ב-ניסאן סנטרה 2020

בתחום הבטיחות, ניסאן סנטרה 2020 החדשה מציעה מערכת של בלימה אוטונומית. מערכת זו מאפשרת בלימת חירום המנוהלת על ידי המחשב של הרכב. היא נכנסת לפעולה רק כאשר הנהג לא מספיק להגיב בבלימה משל עצמו. מעבר למערכת הזו, קיימות כאן גם מערכות בטיחות מובנות כמו בקרת סטייה מנתיב, התרעות בפני הולכי רגל, ניטור שטחים מתים בצדדי הרכב, אורות גבוהים אוטונומיים ועוד. 

מעוניינים לרכוש ניסאן, או כל סוג רכב אחר? סוכנות קפיטל מוטורס תשמח לספק לכם ייעוץ חינמי לפני רכישת רכבים בליסינג פרטי, תפעולי, מסלולי מימון רכבים חדשים ועוד. כל עוד אתם מעוניינים לשלם ריביות נמוכות במיוחד על עסקת ליסינג פרטי, אנחנו כאן בדיוק בשביל זה. מוזמנים לשאול אותנו לגבי גורמי מימון בנקאיים, חוץ בנקאיים ועוד. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו