ניסאן פאת'פיינדר החדש חוזר למראה המחוספס שלו, מציע יותר יכולת שטח מהדור האחרון, וכולל מנוע V6 קלאסי המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בת 9 הילוכים.
כל אלה ועוד, משלבים את כל המדדים המודרניים שניתן לצפות מ-מכונית חדשה בעידן הטכנולוגי הזה.
לפני שנדבר על הדגם החדש, נזכיר כי ניסאן פאת'פיינדר היה זמין בעבר בישראל בדור השלישי שלו בין השנים 2005-2015, כאשר היה זה כביש שטח קשוח המבוסס על שלדה שונה.
דגם הדור הרביעי הפך לקרוסאובר רך רגיל, שמתחרה עם שברולט טראוורס וטויוטה היילנדר.
הדור הרביעי של הפאת'פיינדר בישראל כבר לא נמכר, ואת מקומו מחליף ניסאן מוראנו, שהיה בזמנו גרסה קטנה וזולה יותר של הפאת'פיינדר.
ניסאן פאת'פיינדר 2022 – כל המידע והפרטים
הגענו לנקודה שבה הגענו לדגמי הדור החמישי והחדש החדשים שהושקו.
הדור הרביעי של הפאת'פיינדר בישראל כבר לא נמכר, את מקומו מחליף ניסאן מוראנו, שהיה בזמנו גרסה קטנה וזולה יותר של הפאת'פיינדר.
אם חושבים על זה, ה-Pathfader החדש מציע עיצוב המסתמך על אותה שפת עיצוב כמו ה-Extrail החדש, ובניגוד לדגם הקודם שנראה כמו ה-Extrail XXL, חזרתו של הדגם החדש לא פונה רק לחובבי השטח עם מראה קשוח.
אבל יחד עם זאת, הדגם גם חסר את היכולות של הדור הקודם. בניסאן אומרים כי עיצוב הגריל הקדמי עם צלעות רוחביות נוצר בהשראת הדגם מהדור הראשון.
עיצובו של ניסאן פאת'פיינדר 2022
העיצוב שמציע ה-Pathfader החדש מסתמך על אותה שפת עיצוב של ה-Extrail החדש.
ובניגוד לדגם הקודם שנראה כמו ה-Extrail XXL, הדגם החדש לא רק זקוף וקשוח במראהו, אלא גם ניחן ביכולות שהדור הקודם חסר בהן.
לדברי ניסאן, עיצוב הגריל הקדמי עם צלעות רוחביות נוצר בהשראת דגם הדור הראשון.
בחזית הדגם יש כיום מנוע אחד בלבד, מנוע V6 אטמוספרי בנפח 3.5 ליטר בהספק מרבי של 284 כוחות סוס ומומנט מרבי של 35.8 קג"מ.
המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בת 9 הילוכים, המחליפה את תיבת ההילוכים הרציפה CVT ששירתה את הדגם היוצא.
סוג ההנעה של ניסאן פאת'פיינדר 2022
רוכשי הדגם יוכלו לבחור בין הנעה קדמית בלבד או מערכת ההנעה הכפולה החדשה של ניסאן, המעניקה לנהג בחירה בין שבעה מצבי הנעה/שטח.
לדגם זה כושר גרירה של עד 2,720 ק"ג. על העיצוב החיצוני המודרני, אך החזק, ניסאן צירפה תא נוסעים עם אווירה דומה.
בדומה לשאר דגמי ניסאן העדכניים, כאן אנו מוצאים גם פאנל מכשירים דיגיטלי 12 אינץ', מערכת מולטימדיה מתקדמת בגודל 9 אינץ' עם הפעלה קולית ועדכוני OTA, תפעול אלקטרוני של תיבת ההילוכים, שקעי USB שונים לכל הנוסעים ועוד.
כמו כן, תמצאו גם חלונות גג פנורמיים כפולים, מיזוג מפוצל 3 אזורים ופתיחת מיזוג תקרה למושבים מאחור, משטח טעינה אלחוטי, מערכת סאונד BOSE עם 13 רמקולים ועוד.
תא נוסעים שקט יותר ב-ניסאן פאת'פיינדר 2022
בניסאן מציינים כי תא הנוסעים החדש שקט בהרבה מהדגם היוצא, גם הודות לזיגוג כפול, שימוש רחב יותר בלוחות בידוד ועוד.
לקוחות דגם זה יוכלו לבחור בדגם 7 מושבים עם שני מושבי קפטן בודדים בשורה האמצעית.
זאת, כאשר ברמת הגימור הגבוהה יותר נמצאת מערכת ה-ProPILOT הסטנדרטית, המספקת בקרת שיוט אדפטיבית מתקדמת תוך שמירה על מרכז נתיב הנסיעה.
המערכת משתמשת במידע ממערכת הניווט ומהמצלמה הקדמית כדי להתאים את מהירות הנסיעה.
אנו מוצאים גם ניטור בנקודות מתות עם תכונות כמו היגוי אקטיבי, ניטור תנועה צולבת מאחור, בלימה אוטומטית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אורות גבוהים אוטומטיים ועוד.
לבסוף, אפשר להגיד שניסאן פאת'פיינדר החדש חוזר למראה המחוספס שלו.
הדגם מציע יכולת שטח גבוהה יותר, עם מנוע V6 קלאסי ותיבת 9 הילוכים אוטומטית חדשה, כל זה וכל האבזור המודרני שאפשר לצפות מרכב חדש.
נזכיר לכם כי ניסאן פאת'פיינדר היה זמין בעבר בישראל בדגם הדור השלישי שלו בין השנים 2005-2015, כאשר היה זה רכב שטח קשוח המבוסס על שלדה שונה לחלוטין.
נכון להיום, הרכב מתחרה ביושרה עם שאר הדגמים בקטגוריה של רכבי פנאי.
אם אתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים, חברת קפיטל מימון לרכב תשמח לסייע לכם נרחבות.