קניית רכב אונליין בישראל בשנת 2024

לינק אנד קו 01 החדשה

בשנת 2024, אפילו על מנת לרכוש רכב חדש – אין צורך לצאת מהבית, לכתת רגליים עד לסוכנות הרכב ולשבת מול נציג באולמות התצוגה. אתרי רכב רבים, כולל משווקים מורשים של יצרניות וסוכנויות רכב המציעות מגוון משתנה של רכבים – מאפשרים לבחור, להתאים, לשלם מקדמה ואפילו להגיש בקשה להלוואת מימון – הישר דרך אתר האינטרנט. טרייד אין? גם את זה אפשר לעשות אונליין! קניית רכב אונליין – איך מתבצע התהליך? כמה זמן ייקח עד לקבלת הרכב והאם אפשר להזמין גם נסיעת היכרות עם הרכב החדש שלכם?

טויוטה ראב 4 החדשה

אתרי האינטרנט של משווקי וסוכנויות הרכב מציגים מגוון עצום של דגמי רכבים שאפשר לרכוש הישר מאתר האינטרנט. האפשרות לבחור את דגם הרכב המתאים לכם, לבחור צבע עבורו, להתאים אותו לצרכים שלכם, לבחור את רמת הגימור והתוספות שלו, לשלם מקדמה ולשלוח הזמנה היישר אל הסוכנות – מקלה על תהליך הרכישה של הרכב הבא שלכם, ומאפשרת למשווקי הרכב להכין את הרכב ולהמתין לכם עם כלל השירותים הנדרשים מבעוד מועד, ללא המתנה וללא כיתות רגליים.
מחיר הרכישה של רכבים אונליין הוא בדרך כלל זהה או נמוך ביחס לזה של אותם הרכבים ברכישה דרך סוכנויות פיזיות. אבל בתהליך של קניית רכב אונליין ניתן, כמובן, לבצע את חקר השוק הנדרש בנוגע לרמות גימור, תוספות, אפשרויות והעדפות, אפשר לקבל מידע מגורמים רבים ולא רק מסוכן הרכב, וניתן לקבל החלטה בנוחות הבית שלכם ובזמן המתאים לכם.

טסלה מודל Y
מחיר הרכישה של רכבים אונליין הוא בדרך כלל זהה או נמוך ביחס לזה של אותם הרכבים ברכישה דרך סוכנויות פיזיות

קניית רכב באינטרנט – טסלה הייתה החלוצה

קניית רכב אונליין היא אפשרות שהתפתחה בעשור האחרון, מי שנחשבת הראשונה לאפשר תהליך מלא של רכישת רכב אונליין (וגם השתמשה בתהליך הזמנה אונליין של רכבים כערוץ היחידי לביצוע רכישה למשך תקופה לא מבוטלת) הייתה טסלה, שגם היום מאפשרת תהליך רכישה של דגמי הרכבים שלה אונליין, עם בחירה מדוקדקת של הצבע החיצוני, העיצוב הפנימי, תוספות (כמו גלגלים שונים, מערכות עזר ואבטחה, אפשרויות AutoPilot לנהיגה עצמאית ברמה בסיסית או מתקדמת, ועוד), ואפשרויות מימון עם הלוואות בריבית שנתית ידועה מראש. דמי המקדמה הנדרשים בעת ביצוע ההזמנה הם 2,000 ₪ ולשם ביצוע תשלום המקדמה יש להזין את פרטי האשראי של הרוכש. ניתן לבקש הלוואה לאחר ביצוע תשלום דמי המקדמה, ההלוואה תעבור לתהליך אישור שיארך עד שבעה ימי עסקים, בסופם אם ההלוואה תידחה – דמי המקדמה יוחזרו במלואם למשלם.
בשיטה דומה ניתן היום לבצע קניית רכב אונליין בישראל באתרי האינטרנט של מגוון יצרניות נרחב, ביניהן: רנו, טויוטה, BYD, MG, אאודי, פיג'ו, פיאט, טסלה כאמור ועוד.

 

מה עם נסיעת מבחן?

קניית רכב אונליין מאפשרת יתרונות רבים – אבל מה עם החסרונות? חיסרון אחד ברור הוא התהליך המקוון, המרוחק, שבמהלכו הרוכש לא יכול לקבל את הרכב לנסיעת מבחן, להרגיש אותו ולקבל החלטה חווייתית יותר בנוגע לרכישתו.
במרבית סוכנויות הרכב המציעות רכישת רכב אונליין, ניתן בהחלט להזמין גם נסיעת מבחן מרחוק ולא רק זאת, אלא שאפשר בחלק מהסוכנויות והמשווקים גם להזמין את נסיעת המבחן היישר לבית הרוכש הפוטנציאלי. הרכב יגיע אליכם, ותוכלו לקבל נסיעת התרשמות עם נציג שיסביר על הרכב, או בחלק מהסוכנויות גם בלעדיו. נציין, כי בחלק מהסוכנויות נסיעת מבחן מתאפשרת בתיאום מראש מהסוכנות הקרובה אליכם ולא מהבית, ולא תמיד יתאפשר לקבל את הרכב לנסיעת התרשמות ללא נציג מטעם החברה.

קניית רכב אונליין
זמני המסירה משתנים מסוכנות לסוכנות – באתר של טסלה, למשל, תוכלו למצוא רשימה של רכבים למסירה מיידית

קניית רכב אונליין – בתוך כמה זמן נקבל את הרכב?

גם כשאתם רוכשים רכב אונליין, הסוכנויות יתאמו מסירת רכב חדש במשרדי הסוכנות. כך, אתם תקבלו רכב 0 ק"מ אמיתי, ותהיו אלה שיחנכו אותו. זמני המסירה משתנים מסוכנות לסוכנות – באתר של טסלה, למשל, תוכלו למצוא רשימה של רכבים למסירה מיידית. במקרה של רכבים שיש להכין למסירה, תאריכי המסירה משתנים מיצרנית ליצרנית. גם כאן נציין את טסלה, שיש מי שהמתינו מעל חצי שנה לתאריך מסירה של הרכב שהזמינו דרכה לאחר קניית רכב אונליין.
ביחד עם זאת, בדרך כלל ייקבע תאריך המסירה לעד 14 ימים מיום ביצוע ההזמנה עבור רכבים שנמצאים במלאי. ברכבים שאינם נמצאים במלאי – סוכנות הרכב תעדכן את הרוכשים בתהליך ההזמנה והייבוא של הרכב המוזמן, התהליך כרוך בדרך כלל בהמתנה של חודשים מפני שרכבים מגיעים לישראל דרך הים, לעיתים במסע של שבועות.

 

קפיטל מוטורס – טרייד אין אונליין, אפשרויות מימון נוחות, וליווי אל הרכב הבא שלכם

לא רק יצרניות ומשווקות רכבים מאפשרות תהליך של קניית רכב אונליין. גם סוכנויות רכב מתמחות, דוגמת קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב הגדולה בישראל, מאפשרות בחירת רכב, טרייד אין, בדיקת אפשרויות מימון וייעוץ מקצועי אונליין עם תמיכה טלפונית. אתר האינטרנט של קפיטל מוטורס, לדוגמה, לא יאפשר לכם ביצוע הזמנה ותשלום מקדמה עבור הרכב שבחרתם – אבל תוכלו למצוא באתר מנוע חכם לבחירת רכבים לפי סוג הרכב וגובה ההחזר החודשי, עם אפשרויות לסינון התוצאות לפי יצרניות רכב ומחירון רכב. עוד, דרך אתר האינטרנט של קפיטל מוטורס ניתן לקבל הצעה מיידית לטרייד אין עבור הרכן הישן, אונליין, בצעדים פשוטים הכוללים מילוי פרטי הרכב, נסועה (קילומטראז'), ומידע נוסף.

תוכלו למצוא באתר מנוע חכם לבחירת רכבים לפי סוג הרכב וגובה ההחזר החודשי, עם אפשרויות לסינון התוצאות

קטלוג הרכבים של קפיטל מוטורס כולל רכבים חדשים, רכבי 0 ק"מ ורכבי יד שנייה, הקטלוג מגוון ועשיר כל כך בזכות שיתוף פעולה עם סוכנויות ויבואני הרכב הגדולים בישראל. אם אתם יודעים איזה רכב יתאים לכם בתהליך של קניית רכב באינטרנט (או רכישה פיזית בסוכנות) – נשמח ללוות אתכם בכל ההיבטים של החלפת הרכב שלכם, כולל טרייד אין על הרכב הישן, איתור הצעת מימון הטובה ביותר עבורכם מבין מגוון נרחב של הצעות ממרבית הגופים הפיננסיים, הבנקים וחברות ההלוואות החוץ בנקאיות בישראל, ורכישת הרכב החדש בתנאים נוחים ובדיוק על פי טעמכם. צרו קשר כבר עכשיו – ובואו נצא לדרך!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך