רכבי 0 ק"מ – רכב חדש במסירה מיידית

רכבי 0 קילומטר

אם בעבר היו רק שתי דרכים להתחדש ברכב מפנק, הן כמובן רכישת רכב חדש או רכישת רכב יד 2 – היום יש דרך נוספת, המאגדת רבים מהיתרונות שבשתי הדרכים הוותיקות. אנחנו מדברים כמובן על רכישת רכבי 0 ק"מ, שהם בעצם רכבי יד 2 שלא נסעו ונמצאים עדיין בדרך כלל תחת אחריות היצרן. ניתן לרכוש רכבים מליסינג 0 ק"מ, במחיר מופחת (בהתאם לכך שמדובר ברכב מיד שניה של חברת הליסינג) אולם ללא בלאי כלל – ואולי להגשים חלום ישן. בנוסף, רכבי 0 ק"מ ממתינים בדרך כלל למסירה מיידית, בתנאי מימון נוחים מטעם חברת הליסינג.

רכבי 0 ק"מ
בתחום הליסינג לקוחות מצפים ליהנות מרכב חדש

איך מגיעים רכבי 0 ק"מ לשוק הרכבים מיד 2?

חברות הליסינג רוכשות מספרים גדולים של רכבים מדגמים פופולאריים, ונהנות מהפחתה משמעותית במחיר הרכב הסופי עבור כל רכב שהן רוכשות. רק שלא את כל הרכבים הנרכשים מצליחות החברות לחכור, ומכיוון שבתחום הליסינג לקוחות מצפים ליהנות מרכב חדש, לאחר זמן המתנה ללא שימוש של רכבים המיועדים לליסינג – הרכבים עוברים היישר ממגרשי היבואן אל מגרשי המכירה של החברה. כך, מציעות חברות הליסינג רכבים שלא נסעו כלל או רכבים בעלי נסועה (קילומטרז') של עשרות קילומטרים בלבד – ממגרש היבואן עד מגרש החברה.

 

היתרונות והחסרונות של רכבי 0 ק"מ

רכבים מליסינג 0 ק"מ מגיעים לאחר שעמדו זמן מה ללא שימוש במגרשי החברה. בדרך כלל, מדובר בחודשים ספורים בלבד – לא מאוד שונה מהמתנת הרכבים החדשים לרכישה במגרשי היבואנים. ביחד עם זאת, רכבי אפס קילומטר מליסינג נמכרים כרכבי יד שניה מחברת ליסינג, עם המחיר המופחת שמגיע לתואר.

רנו קולאוס החדשה
רכבי 0 ק"מ מליסינג מגיעים גם עם אחריות מטעם חברת הליסינג

היתרונות של רכישת רכבי 0 ק"מ:

• מדובר ברכב חדש שעוד לא נסע על הכביש, עוד לא צבר בלאי וללא ספק לא עבר תאונות או תקלות
• הרכב בדרך כלל נמצא עדיין באחריות יצרן. רכבי 0 ק"מ מליסינג מגיעים גם עם אחריות מטעם חברת הליסינג
• מחיר הרכב מופחת, בהתאם למחיר המקובל עבור רכב יד שניה מחברת ליסינג

החסרונות ברכישה:

• מגוון הרכבים הזמינים לרכישה הוא בדרך כלל רחב אך מכיל רכבים פופולאריים שמתאימים לשימוש אישי ומשפחתי. לא תמצאו בדרך כלל במגוון רכבי 0 ק"מ המועמדים למכירה רכבי שטח, ג'יפונים, רכבים מיוחדים או רכבים ברמות גימור ייחודיות.
• רכישת רכב מליסינג תגרור הפחתה בשווי הרכב – גם ברכישה וגם במכירה (ביחד עם זאת, ההפחתה במכירה הופכת זניחה ככל שאתם מתכננים להחזיק ברכב למשך יותר זמן)
• רמות האבזור והגימור של הרכב יהיו בהתאם לאלה של חברת ליסינג – נמוך ביחס לרמות האבזור והגימור המקובלות בשוק הרכבים הפרטיים

קיה נירו פלאג אין החדשה
רכבי 0 ק"מ מהווים הכלאה נהדרת בין איכות של רכב חדש מיד ראשונה לבין מחיר של רכב מיד שניה

רכבי 0 ק"מ 2024 במסירה מיידית

כפי שניתן היה להבין, רכבים שחברות הליסינג רכשו אולם לא הצליחו להחכיר אותם למשתמשים, מוצעים למכירה עוד לפני שנעשה בהם שימוש. רכבים אלה בדרך כלל ממתינים במשך מספר חודשים במגרשי החברה, כך שלמעשה ניתן לרכוש רכבי 0 ק"מ מהשנתון הנוכחי וליהנות ממסירה מיידית של הרכב ומתנאי מימון נוחים מטעם חברת הליסינג. חברות ליסינג רבות מפרסמות את מאגר רכבי 0 ק"מ שלהן המועמדים למכירה, כאשר הרוכש המאושר מוזמן להגיע בתיאום עם חברת הליסינג ולאסוף את הרכב החדש שלו. רכישת רכב מחברת ליסינג בדרך כלל אינו מאפשר ביצוע עסקת טרייד אין, כך שתאלצו להתמודד עם מכירת הרכב הישן שלכם בכוחות עצמכם – אולם הלוואת "בלון" עשויה לסייע בהתמודדות עם רכישת הרכב החדש שלכם גם לפני שהצלחתם למכור את הישן: הלוואת בלון מאפשרת תשלום מקדמה, בדרך כלל של אלפי שקלים בודדים, ולאחר מכן תשלומים חודשיים בגובה שנקבע מראש. רק לאחר תום תקופת הלוואת המימון תתבקשו לשלם סכום גבוה. סכום זה ניתן יהיה לשלם ממכירת הרכב.
נכון לעת כתיבת שורות אלה, רק מעט חברות ליסינג כבר מציעות רכבי 0 ק"מ 2024. נזכיר, כי אחריות היצרן מתחילה מתאריך עליית הרכב על הכביש – תאריך שנקבע עם העברת הבעלות וקבלת הרכב על ידי חברת הליסינג. כדאי לבדוק תאריך זה על מנת לבצע עסקה מושכלת בה אתם יודעים כמה זמן נותר מתקופת אחריות היצרן.

פיג'ו 3008 החדשה
נזכיר, כי אחריות היצרן מתחילה מתאריך עליית הרכב על הכביש

בשורה התחתונה: האם רכבי 0 ק"מ הם עסקה משתלמת?

על פי צוות המומחים של קפיטל מוטורס, התשובה לשאלה היא כן – בתנאי שמחיר הרכב שאתם מתעתדים לרכוש מתאים לתקציב המיועד להחלפת הרכב. רכבי 0 ק"מ מהווים הכלאה נהדרת בין איכות של רכב חדש מיד ראשונה לבין מחיר של רכב מיד שניה, כאשר הבעלות של חברת הליסינג, אף שלא נעשה שימוש ברכב, מפחיתה שיעור ניכר מן המחיר ביחס למחירי היבואן או למחירי המחירון של הרכב בדגם המסוים (ונזכיר: בדרך כלל ברמת אבזור בסיסית) לשנתון הרלוונטי. נזכיר כי מימון רכישת רכב ע"י הלוואה לשלוש שנים, לשם הדוגמה, יוסיף כ – 20% מסך ההלוואה שתיטלו לסכום הסופי לתשלום, ולכן אם אתם מתקשים לגייס את הסכום הנדרש לרכישת רכב 0 ק"מ או אם התשלומים החודשיים יקשו על כלכלת הבית – נמליץ לשקול רכישת רכב יד 2.

צוות קפיטל מוטורס – אנחנו כאן עם כל ההצעות הכי אטרקטיביות עבור הרכב הבא שלכם

קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב הגדולה בישראל מציעה ליווי בדרך אל הרכב החדש שלכם, כולל בחירה מקטלוג רכבי יד ראשונה, מגוון נרחב של רכבי יד 2 ורכבי 0 ק"מ כחדשים במחירי יד 2. לצד ליווי בבחירת הרכב הבא שלכם תקבלו גם סיוע נרחב מצוות הפיננסים בבחירת הצעת המימון שתתאים לכם במיוחד, והצעה אטרקטיבית לטרייד אין עבור הרכב הישן שלכם. צרו עימנו קשר – ותוכלו לאסוף את רכב 0 הק"מ החדש שלכם, כבר מחר!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך