פיג'ו 3008 1.2 אקטיב בדרך להשוואה...

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

פילטרים סנן

סמארט

מי שהכין את שעוני סווץ’, ניקולה האייק הגה את הרעיון לתכנון שונה למכוניות עירוניות קטנות ביותר בסוף שנות השמונים של המאה הקודמת. הרעיון הוצע במקור לפולקסווגן אך בסוף שנות התשעים מרצדס לקחה על עצמה את הרעיון ונחשף דגם מקורי לחלוטין שלמעשה היה מיקרו מכונית.

העיקרון של הרכב היה להכין רכב עם הנעה אחורית עם מרכב גבוה יחסית ובעל אורך קצר כאשר זה היה באורך של 2.5 מטר בלבד. בהתחלה הרכב ראה הצלחה כאשר נמכרו למעלה ממיליון יחידות מהדגם והדבר הוביל להרחבת היצע הדגמים כאשר בהמשך היה ניתן להשיג דגמים פתוחים, סופרמיני בעל ארבע 4 דלתות וכמו כן היו תכניות רבות לדגמים נוספים. בהמשך, מכירות הרכב קפאו ופס הייצור למעשה כמעט הופסק לגמרי כאשר מרצדס השאירה רק את הפורטו.

בשנת 2015 הוצג הדור השלישי של הרכב כאשר זה מתבסס על רנו טווינגו מבחינת המבנה, בסיס הגלגלים וכמו כן האורך ומערכת ההנעה ההצרפתית. לאחר כמה זמן הושקה גם פורפור שהיא סופר מיני אשר מבוססת גם כן על הרנו טווינגו. כמו כן סמארט הציגה גם דגמי בראבוס לפורטו וגרסאות חשמליות נוספות.

בישראל שווקה הפורטו בדורה הראשון כאשר בהמשך בעת הצגת הדור השלישי הגיעה לכאן המיקרו החדשה וגם הפורפור. ייבואה של סמארט כמותג של מרצדס מיובאת לישראל על ידי כלמוביל.

סמארט פורטו

הדור השלישי של הסמארט פורטו הוצג בשנת 2014 כאשר זו כידוע מכונית מיקרו המיועדת להסעת שני אנשים בלבד. הדור השלישי של הרכב שונה לחלוטין מהדור היוצא כאשר ממדי המכונית נשארו דומים ברובם בין היתר בסיס הגלגלים והגובה גדלו במעט והאורך נותר זהה לחלוטין.

כמו כן מבנה המכונית נותר זהה. כמו כן הדור השלישי של הפורטו נשאר עם מנוע והנעה אחוריים כאשר ניתן להשיגם עם מנועי בנזין בעל 3 צילינדרים בנפח של 1.0 ליטר אטמוספרי עם 71 כ”ס או מנוע מוגד בנפח של 0.9 ליטר עם הספק של 90 כ”ס.

עוד חידוש מרענן של הדור החדש הינו שהוא מוצע עם תיבת 5 הילוכים ידנית או רובוטית 6 הילוכים כפולת מצמד כאשר זו כמו המנוע השני שמוצע מבית רנו. כאשר נכנסים לתא הנוסעים של הרכב, ניתן לראות דמיון לטווינגו ויחד עם זאת שמים לב שעיצובו הפנימי של הרכב מקורי של סמארט.

סמארט פורפור

כמו ששמה מרמז, סמארט פורפור מיועדת להסעת ארבעה נוסעים והושקה במקביל להשקת דורו השלישי הפורטו שבסיס שמו זהה המרמז על ייעודו להסעת שני נוסעים בלבד.

הדור הראשון של הפורפור יוצר עוד בשנת 2004 אך ייצורו הפסיק בשנת 2006 ולא הוצע במדינת ישראל. כאשר מדובר בדור השני של הפורפור, הרי שמדובר ברכב חדש לחלוטין אשר פותח בשיתוף עם רנו ויש בינו לבין הפורטו דמיון רב כאשר לזה מנוע והנעה אחוריים ומציע את אותן יחידות הנעה שהפורטו מציע עם מנוע בנפח של 1.0 ליטר אטמוספרי ואפשרות לבחור במנוע בנפח של 0.9 ליטר טורבו עם הספק של 90 כ”ס.

כמו כן בפן העיצובי הרכב מזכיר מאוד את הפורטו גם כן מבפנים כמו מבחוץ. בישראל ניתן להשיג את הפורפור עם מנוע 1.0 ליטר ותיבה רובוטית החל משנת 2015.

לשיחת ייעוץ חינם עם נציגי השירות של קפיטל מוטורס חייגו עכשיו

3580*

עפולה

החשמל 10, עפולה
טלפון: 04-857-7732
פקס: 04-852-0032

בני ברק

מצדה 7, בני ברק
טלפון: 03-648-5880
פקס: 03-648-5887

פתח תקווה

גזית 2, פתח תקווה
טלפון: 077-604-9199
פקס: 03-614-9559

כניסה למערכת

על מנת להכנס לאזור האישי עליכם להזין את מספר הטלפון הנייד שלכם,
לאחר הזנת המספר תקבלו קוד אימות לצורך אימות זהותכם.
הקלד את הקוד שנשלח אלייך מקפיטל מוטורס
אם לא קיבלת כזה, נסה לשלוח סמס שוב
ברוכים הבאים לקפיטל מוטורס!
עכשיו רק נשאר לנו להכיר טוב יותר :)