מאזדה החלה בפעילותה עוד בשנות העשרים של המאה העשרים.
מאזדה החלה לייצר מכוניות תחת השם מאזדה בשנות השישים של המאה הקודמת ואילו שינתה את שמה הרשמי בשנת 1984.
מאזדה הינה יצרנית רכבים יפנית ואמנם איננה מהגדולות שבהן אך הצליחה לחדור לשוק העולמי ולהשפיע עליו רבות.
הפריצה של מאזדה אל השוק העולמי הגיע בעקבות קניית הזכויות של מנועי NSU הלא הם מנועי הוואנקל.
לאחר רכישת זכויות אלו התחילה מאזדה לייצר דגמים בעלי מנועים אלו. זה היה בשנות השמונים של המאה הקודמת כאשר מאזדה הוציאה כמה דגמים שהצליחו מאוד ביפן.
ממש במעט לאחר הצלחתה בשנות השמונים, החלה מאזדה לחוות משברים בשנות התשעים עד כדי כך שנאלצה להימכר.
באותה העת נרכשה מאזדה על ידי פורד. בשנים 2002 ו- 2003 מאזדה הציגה לעולם את המאזדה 6 ואת המאזדה 3.
דגמים שנחשבים עד היום לרכבים בעלי עיצוב מודרני, מושך וחרטה על דגלם של דגמים אלו נהיגה מהנה.
בשנים האחרונות מאזדה החלה לצאת עם דגמים חדשים בעלי עיצוב חדש הנקראים "קודו".
למעשה, הדגמים החדשים הינם בעלי מערך טכנולוגי חדש אשר מכונה Skyactive הפועל על מנת ליצור חיסכון מרבי בדלק ויכולות דינמיות.
מאזדה בישראל
בשנות התשעים הייתה מאזדה בין הרכבים חדשים הנמכרים בישראל. עד היום ניתן לראות רכבי מאזדה רבים בכבישים בישראל כאשר עיקר שוק הרכבים של המאזדה הינו השוק הפרטי.
מאזדה 6
בשנת 2013 התחיל שיווק הדור השלישי של המאזדה שש.
מאזדה 6 הינה רכב בעל הטכנולוגיה החדשה של מאזדה המכונה SKYACTIVE המיועד להפחית את צריכת הדלק ולשפר את הביצועים.
דבר זה הינו בונוס גדול ובמיוחד עבור מכונית המוגדרת כמכונית משפחתית. יחד עם זאת, על פי היצרן צריכת הדלק הינה כ15 קילומטרים של נסיעה לכל ליטר.
נתון זה איננו מרשים במיוחד לעומת דגמים אחרים. בעת רכישת רכב מאזדה 6 חדש יש אפשרות לבחור בין שני מנועים.
מנוע אחד 2.0 ליטר בעל 155 כ"ס ומנוע 2.5 בעל 188 כ"ס.
ההבדל בין המנועים ניכר ביכולת בחירת רמות הגימור כאשר למנוע הקטן מוצעת רמת גימור אחת לעומת שלוש לגדול.
כמו כן המאזדה 6 מהדור השלישי מגיעה עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית.
הרכב נחשב לנוח לנהיגה בכבישים הראשיים ובעיר כאחד.
למעשה, המאזדה 6 מסתדרת טוב בנהיגה גם על פני כבישים פנים עירוניים משובשים במעט מבלי לפגוע בנהיגת הנהג באופן משמעותי.
יש לציין שלחובבי הרכבים העוצמתיים מומלץ לבחור במאזדה 6 עם מנוע 2.5 אך יש לקחת בחשבון שדגם זה מגיב בצורה פחות טובה אל מול שיבושים בכבישים ונחשב לדגם שהנסיעה בו נוקשה יותר.
מאזדה 2
מאזדה 2 משווקת בישראל מזה שנים רבות אך בשנת 2014 וביציאת הדור החדש של המאזדה שתיים נוסף לה מערכת הסקיי אקטיב בדומה למאזדה 6 המחודשת על מנת להגביר ביצועים ולהוריד את צריכת הדלק.
המאזדה שתיים הינה מכונית המיני של המותג ויש האומרים שנראית מבחוץ מעט קטנה יותר מכפי שהיא באמת.
יתרונותיה הבולטים הינם תיבה ומנועים בעלי ביצועים טובים, המכונית נחשבת לבטיחותית והמכונית הינה בעלת יכולות דימניות טובות.
לקוחות ממליצים
Amar Nahla
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה רבה על השירות המקצועי והמהיר…ממליצה בחום ❤
חברת נוי השדה
⭐⭐⭐⭐⭐
לאחר בדיקה מקיפה של שוק הרכב קיבלנו עסקה מעולה מקפיטל מוטורס שן השירות ללא תחרות! מענה מיידי לכל דבר וכמובן ליווי חם במשך תהליך הרכישה, אין עליכם!
Yosi Moshe
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה מכל הלב על שירות מקצועי ומשפחתי לכל הצוות שליווה אותי במשך כל תהליך הקניה, בטוח שניפגש בעוד כ-3 שנים לקנית רכב חדש ❤, תודה מיוחדת למור שיר וזוהר ❤❤❤
עצמון שייך
⭐⭐⭐⭐⭐
אין על משה מקפיטל מוטורוס אחלה של אדם הגון ישר ומצחיק אין עליכם, תודה על הכל !!!
Maxim Pishanskiy
⭐⭐⭐⭐⭐
למשפחת קפיטל מוטורס! רציתי להודות לכם על השרות על האמינות ועל היחס האישי במיוחד למשה התותח!!!! שנתן לי תחושה של אוירה ביתית ותודה גדולה לנדב, שיר ויונית על הסובלנות ועל היחס האישי!
Ariel Nizan
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה לכם חברה מדהימה על חווית שירות ברמה שלא נתקלתי בה בחיים והלוואי וכל נותני השירות היו כמוכם.
אני עוד אחזור בסבב השני שלי, השלישי, והרביעי בעזרת השם. ❤️🙏
עמראן עויסאת
⭐⭐⭐⭐⭐
תודה ענקית לצוות הכי מהמם והכי אחראי שראיתי עד היום ,נתנו שירות מכל הלב ותמכו בכל דבר שרציתי עד הסוף!אז לכל מי שרואה את הפוסט הזה לא לחשוב פעמיים קפיטל מוטורס זאת הכתובת שלכם כדי להתקדם ולצאת עם רכב חדש
אפשר להגיד שהמיני קופר עוברת מתיחת פנים, אבל בסופו של דבר מדובר בחידוש רכב רטרו והנאמנות למקור כאן היא בהתאם. הקווים העיצוביים של “פעם” נשמרו, למרות שהמיני עברת מתיחת פנים ב-2021. הנה סקירה מלאה על
הקיצון של הקיצון, מארץ הקיצוניים – הגיע לישראל. גרסת העל של שברולט קאמרו SS ו 1LZ נוחתות בישראל והכנו עבורכם סקירה מלאה. אם חלמתם על לנהוג במשהו שהוא ספק מטוס סילון וספק רכב, השורות הבאות
אם משווים אותה לדור הראשון שיוצר בשנת 1994, יונדאי אקסנט 2021 ממש לא מזכירה אותה. לא מבחינה חיצונית, לא מכאנית, לא עיצובית, לא מבחינת דיגיטציה ועוד. בסופו של דבר, מדובר ברכב חדש לגמרי, לא מדובר
בגרסאות היברידיות ובנזין, נוחתת בישראל יונדאי קונה החדשה 2021. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את היונדאי שאמנם נראית כמו רכב פנאי ושטח, אבל מספקת לכם את המוביליות האידיאלית בתוך העיר ומחוצה לה. הנה סקירה מלאה מאת