הונגצ'י

מציג 1 דגמים

המחיר המוצג הינו על פי מחירון היבואן בלבד ואינו כולל: אגרת רישוי, מערכת מיגון (בהתאם לדרישת הביטוח) ועמלה המשולמת לקפיטל מוטורס.

סקירה קצרה להונגצ'י

בסין לבדה יש מעל 100 חברות המייצרות רכבים חשמליים – רבות מהן "נולדו" בעשור האחרון. אבל הונגצ'י (בתרגום מסינית – "דגל אדום") היא לא אחת מחברות הסטארט אפ הצעירות בסין. מדובר למעשה בחברה מקבוצת FAW מגדולות וותיקות יצרניות הרכב הגדולות בסין, שפיתחה את הרכב הסיני העצמאי הראשון – בשנת 1958. הונגצ'י נחשבת ממותגי היוקרה הייחודיים בשוק הרכבים של סין, והיא היתה היצרנית הבלעדית של כל רכבי היוקרה והשרד של ממשלת סין בעבר.  

הייחודיות של הונגצ'י

היום, הונגצ'י מייצרת בסין רכבים מארבע קטגוריות שונות: קטגוריית Q, הם דגמי הרכבים המסחריים והגדולים יותר של החברה; קטגוריית H של דמי הרכבים המשפחתיים ורכבי הסדאן, קטגוריית S עבור דגמי הספורט של החברה, וקטגוריית L עבור רכבי השרד דמויי הלימוזינה. בשנתיים האחרונות הונגצ'י שמה דגש על ייצוא רכבים לשווקים באירופה, והיא מתעתדת לעשות כן עם שני דגמים עיקריים: הראשון הוא רכב קרוסאובר חשמלי שיזכיר את היונדאי טוסון והצפוי להימכר במחירים עממיים, והשני, שכבר אפשר למצוא בארץ, הוא רכב פנאי שטח פרימיום חשמלי. הונגצ'י היא אולי מאושיות התרבות של שוק הרכב בסין, כך שאפילו רמז לצבע האדום של דגל סין ניתן למצוא בפס התאורה המופיע בחזית הרכב בחלק מהדגמים, אולם היא בהחלט לא מאפשרת למעמד המכובד שלה לעצור אותה מהתפתחות טכנולוגית. דווקא בחטיבת כלי הרכב החשמליים, היא ייחודית בנוף הבין לאומי בכך שהביאה את היוקרה הבוטיקית לדגמים שמשלבים טכנולוגיה עילית ואבזור שופע.  

קדמה טכנולוגית

כבר בעיצוב הפנימי ניתן לראות שמדובר ברכבי הייטק עתירי טכנולוגיה, עם מיעוט כפתורים ושלושה מסכי מגע. צמד מנועים חשמליים עם הספקים של עד 551 כ"ס ועד 76.5 קג"מ, מאפשרים לרכבים מבית הונגצ'י להציע האצה מפתיעה, כוח ושליטה גבוהים, והתאמה מרבית של סגנון הנהיגה לתוואי הדרך. האבזור של הונגצ'י הוא נרחב ומגוון, בין השאר תמצאו בדגמי הונגצ'י גג פנורמי נפתח, תאורת מטריקס לד חכמה שמתאימה את עצמה באופן אוטומטי לתנאי הנהיגה, מתלי אוויר, חימום אוורור ועיסוי במושבים הקדמיים, בידוד תלת שכבתי ליצירת תא נוסעים שקט, מערכת בטיחות הכוללת 24 חיישנים היקפיים, מערכות בטיחות מקיפות, ועוד.

הונגצ'י E-HS9

הדגם הראשון מבית הונגצ'י שמגיע לשוק הישראלי הוא ה – E-HS9, רכב פרימיום מקטגוריית הפנאי שטח, שנהנה מהכינוי "רולס רויס הסיני" בשל איכות הגימורים, העיצוב הסופר יוקרתי והאבזור המפנק. הוא נמכר בישראל בתצורת שישה מושבים או שבעה מושבים, כאשר תצורת 6 מקומות מגיעה בחלוקה פנימית המכונה "קפטן", עם שני מושבים בשורה השניה. בגרסה הבסיסית (גרסת 7 מקומות) הוא מגיע עם שתי יחידות הנעה בהספק של 435 כ"ס וסוללת 84 קוט"ש, עם טווח נסיעה של 380 ק"מ בנסיעה משולבת; הגרסה הבכירה מגיעה עם 6 מקומות והספק משותף של 551 כ"ס עם סוללת 99 קוט"ש וטווח נסיעה של 441 ק"מ.

מאמרים על דגמי הונגצ'י