אודי

מציג 31 דגמים

קטנות
2022
אודי A1
2 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 2,037
ג'יפונים ושטח
2022
אודי Q2
3 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 2,373
משפחתי
2022
אודי A3 סדאן
2 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 2,601
משפחתי
2022
אודי A3
3 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 2,436
ג'יפונים ושטח
2022
אודי Q3
2 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 3,274
ג'יפונים ושטח
2022
אודי Q4 e-tron
2 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 3,522
ג'יפונים ושטח
2022
אודי Q3 ספורטבק
4 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 3,350
מנהלים
2022
אודי A4
3 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 3,175
ספורט
2022
אודי TT
3 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 3,739
ג'יפונים ושטח
2022
אודי Q4 e-tron ספורטבק
2 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 3,817
ספורט
2022
אודי A5 קופה
2 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 4,589
מנהלים
2022
אודי A5 ספורטבק
4 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 4,123
ג'יפונים ושטח
2022
אודי Q5
4 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 4,411
ספורט
2022
אודי Q3 RS
2 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 5,602
ספורט
2022
אודי S3
2 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 4,448
ג'יפונים ושטח
2022
אודי Q5 ספורטבק
5 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 4,735
ג'יפונים ושטח
2022
אודי e-tron
רמת גימור אחת
החזר חודשי החל מ- 6,297
יוקרה
2022
אודי A6
3 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 5,917
יוקרה
2022
אודי A7
3 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 6,448
ג'יפונים ושטח
2022
אודי e-tron ספורטבק
רמת גימור אחת
החזר חודשי החל מ- 6,548
ספורט
2022
אודי TTS
רמת גימור אחת
החזר חודשי החל מ- 6,719
ג'יפונים ושטח
2022
אודי Q7
2 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 7,652
ג'יפונים ושטח
2022
אודי Q8
רמת גימור אחת
החזר חודשי החל מ- 7,884
חשמלי
2022
אודי e-tron S
רמת גימור אחת
החזר חודשי החל מ- 7,947
ספורט
2022
אודי S4
רמת גימור אחת
החזר חודשי החל מ- 8,348
ספורט
2022
אודי S5
2 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 8,979
יוקרה
2022
אודי A8
2 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 10,425
ספורט
2022
אודי RS6
רמת גימור אחת
החזר חודשי החל מ- 12,171
יוקרה
2022
אודי RS7
רמת גימור אחת
החזר חודשי החל מ- 12,891
יוקרה
2022
אודי e-tron GT
2 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 9,127
ספורט
2022
אודי R8
2 רמות גימור
החזר חודשי החל מ- 18,130

סקירה קצרה לאודי

אודי

מותג היוקרה של קונצרן פולקסווגן, אודי מתחרה במכוניות יוקרה תוצרת גרמניה כמו BMW ומרצדס. מקורה של אודי היה עוד בשנים הראשונות של המאה הקודמת וזו הפכה לחלק מאוטו יוניון בשנות השלושים. כאשר אוטו יוניון נרכשה על ידי פולקסווגן בשנת 1964 ובשנת 1965 הוצגה המכונית הראשונה תחת אודי בעידן החדש. כאשר נרכשה NSU על ידי פולקסווגן, זו מיזגה אותה עם אוטו יוניון כאשר החברה החדשה נקראה אודי-NSU-אוטו יוניון אך במשך הזמן נותרה רק אודי מכיוון שייצור שאר הרכבים הופסק. חלק ניכר מתהילתה של אודי במרוצי ראלי בזכות הקוואטרו אשר הציגה את ההנעה הכפולה במרוצי הראלי וגם הייתה מחלוצות ההנעה הכפולה במכוניות הכביש. אודי לא שיחקה רק במגרש הספורטיבי ולמעשה אודי קנתה לעצמה תדמית טכנולוגית ואלגנטית.  

אודי Q7

הדור השני של האודי Q7 הוצג בתחילת שנת 2015 לאחר עשור מאז הצגת הדור הראשון. הרכב נחשב מרשים ואלגנטי אך יש לציין שהעיצוב פחות גרנדיוזי מהדור הראשון. רצפת הדגם הינה חדשה וקלה יותר וכמו כן בעזרת שימוש באלומיניום ובתרכובות נוספות התאפשר לאודי לצמצם את היקפים ומשקל הרכבים מדור זה נמוך ביותר משלוש מעות קילוגרם. הדגמים ניתנים למציאה עם שלל מנועים הכוללים מנועי דיזל בנפח שלוש ליטר המספקים עד 272 כוח סוס וכמו כן ניתן להשיג גרסת בנזין בנפח 3 ליטר המציעה 333 כוח סוס. כמו הדור הראשון, גם הדור השי של ה- Q7 מציע גרסאות בעלות חמישה או שבעה מושבים וכמו כן ישנם מגוון אביזרי נוחות אפשריים. הרכב זה לציונים גבוהים במבחני הריסוק אך במפרט המוצע בישראל, מערכות הבטיחות האקטיביות לא מוצעות ומסיבה זו הציון הגבוה במבחני הריסוק לא תקף לשוק הישראלי.  

אודי A4

הדור החמישי של ה- אודי A4 נחשף באמצע שנת 2015 כאשר הדור הרביעי לסדרה זו הוצג שמונה שנים קודם לכן. רצפת הרכב חדשה לגמרי ויחידות ההנעה חדשות לדגם זה אך מופיעות בדגמי פולקסווגן ואודי אחרים. בארץ ניתן להשיג דגמים אלו עם שלושה מנועי טורבו בנזין החל מ- 1.4 ליטר ועד ל2.0 ליטר עם 252 כ"ס. הרכב פועל על בסיס הנעה קדמית כאשר הכוח מועבר לגלגלים הקדמיים או לכל הגלגלים בגרסת הרכב החזקה באמצעות תיבה דו מצמדית בעלת שבעה הילוכים. משקל הדגם ירד במעל למאה קילוגרם (משתנה מגרסה אחת לאחרת). הרכב ניחן במערכת בלימה אוטומטית אשר מוצעת גם בישראל וכמו כן קיבל הדגם דירוג של חמישה כוכבים במבחני בטיחות.  

אודי S1

בשנת 2013 הוצגה ה- אודי S1 כאשר זו נחשבת לגרסת הסופר מיני היוקרתית של המותג. לדגם זה יש הנעה כפולה קבועה כראוי למותג. הרכב מציע מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר כאשר זה מפיק 231 כוח סוס ומשודך לתיבה ידנית בעלת שישה הילוכים. מהירות התאוצה של הרכב מאפס למאה קמ"ש הינה 5.8 בתנאי כביש נוחים. הרכב ניחן בשלל מאפיינים ספורטיביים וניתן להשיג את רכב זה בגרסת שלוש דלתות או חמישה (ספורטבק). החסרונות של הרכב הינם בעיקר צפיפות במושבים האחוריים ושאבזור בטיחותי עדכני לשנים האלו חסר. הופעת הרכב נאה וביצועי הרכב נחשבים למשובחים לכל הדעות.  

מאמרים על דגמי אודי