טויוטה היילקס 2021 'סהרה' – סקירה

toyota hilux

אם מדברים על רכבי עבודה וטנדרים, אי אפשר שלא להזכיר את טויוטה היילקס 2021 'סהרה'. מדובר בטנדר עבודה שניתן להוביל אתו משקלים לא מבוטלים, כמו כן הוא גם מפגין יכולות בלתי מבוטלות בשטח. הנה סקירה מלאה מאת קפיטל מוטורס. 

אם מדברים על רכבי פיק-אפ (PICK UP TRUCK), טויוטה היילקס 2021 מגיעה עם חדשות מסעירות.

יש כאן כמה שינויים אשר מתאימים את המכונית למנוע גדול יותר, שצויד כאן ברכב העבודה הזה. מעבר לכך שמדובר ברכב עבודה, מדובר כאן בטנדר מעולה גם עבור טיולים בשבת עם המשפחה. יש לכם כאן גם נוחות יפנית, גם אמינות יפנית וגם יכולות עבודה ושטח. בואו נכיר את טויוטה היילקס 2021 'סהרה' לעומק יותר. הנה סקירה מלאה, נתחיל עם ההגה דווקא. בואו גם נבין מדוע חשוב לדבר על ההגה ברכבי פיק אפ.

 

רכבי פיק אפ וטנדרים בשטח – טויוטה היילקס 2021 

מאחר שרכבי פיק אפ (טנדרים של עבודה) נועדו לעבודה מאומצת, הם בדרך כלל מצוידים בהגה נוקשה בהתאם. בדגם של טויוטה היילקס 2021 'סהרה', יש לכם הגה הידראולי שמרגיש רך לחלוטין. בדיוק בנקודה הזו, חשוב להדגיש שמדובר ברכב המשדר לנהג הזמנה לנהוג בעיר וגם בשטח. 

במילים אחרות, ההגה ההידראולי למעשה מאפשר לנהג לסובב את ההגה כאילו היה מדובר ברכב משפחתי. ההגה ההידראולי לא מרגיש כאילו הוא מסובב גלגלים של רכב קשיח או רכב שטח. למעשה, ההגה כאן רך ומותאם גם לשטח וגם לעיר. ומבחינת כושר ויכולת ההעמסה ברכב זה, מדובר במכונה קשוחה למדי שמסוגלת לשנע סחורות וציוד גם בשטח וגם בעיר.

toyota hilux

יש כאן כמה שינויים אשר מתאימים את המכונית למנוע גדול יותר, שצויד כאן ברכב העבודה הזה (קרדיט: motor1.com).

 

האם ניתן להוביל שיש ובטון עם טויוטה היילקס 2021 סהרה?

אם אתם מעוניינים לרכוש טויוטה היילקס 2021 'סהרה' עבור צרכי העמסה ועבודה, חשוב לדעת שלא מדובר כאן ברכב המסוגל לשנע ולנייד שיש, או בטון מאוד כבד. אם אתם מעוניינים להוביל שיש ובטון, יש לכם למשל את שברולט סילברדו, שהיא כבר למעשה משאית. 

אמנם הסילרדו נראית כמו טנדר פיק אפ, אבל צריך רישיון ג' בשביל לנהוג עליה ולהוביל איתה שיש.

אם כך, בואו נחזור להתמקד במה שהגענו לכאן כדי לבר עליו, טויוטה היילקס 2021 'סהרה'. טויוטה היילקס 2021 'סהרה' מאפשרת נהיגת 4X4, כמו כן נהיגה רגילה של 2X4. יש לכם בתא הנוסעים כפתור של נעילת דיפרנציאל, מה שמאפשר לכם לשפר משמעותית את יכולות נהיגת השטח עם רכב זה.

 

מה כושר ההעמסה בטויוטה הייקלס סהרה 2021? 

מבחינת כושר ויכולת העמסה ברכב זה, כמו שאמרנו – זהו לא טנדר הובלת שיש ובטון. ניתן להוביל כאן עד כ-חצי טון. זהו כושר ההעמסה של טויוטה היילקס 2021 'סהרה', לא יותר מכך. בדגם זה של טויוטה היילקס 2021 'סהרה', יש לכם מתלים משופרים מאחורה, כמו כן קפיצים מחודשים מקדימה. 

המתלים כאן אמנם לא מעט רכים, אולי אפילו קשיחים. אבל בשטח צריך את סוג המתלים האלו. אם אתם אוהבים נהיגה שהיק מעט קשיחה ויחד עם זאת גם רכה בעיר, אתם זוכים לקבל כאן מכונה קשוחה שהיא גם מעודנת לנסיעות עירוניות.

toyota hilux

מבחינת כושר ויכולת העמסה ברכב זה, כמו שאמרנו – זהו לא טנדר הובלת שיש ובטון. ניתן להוביל כאן עד כ-חצי טון (קרדיט: motor1.com).

 

איכויות גימור בטויוטה סהרה היילקס 2021 

מבפנים יש לכם גימור באיכויות גבוהות, תא הנוסעים הוא בחלקו דיגיטלי ובחלקו אנלוגי. מעבר לכך, יש לכם אפשרות לשלוט באופן ידני על תיבת ההילוכים. אמנם לא קיימת גרסה אשר מגיעה עם תיבת הילוכים ידנית, אבל יש לכם אפשרות דיגיטלית לשליטה על תיבת ההילוכים האוטומטית. 

זה מעין מצב ספורט שניתן להשתמש בו גם בעיר וגם בשטח. בסך הכול הכללי, מדובר כאן ברכב שטח וברכב עבודה, שמפנק גם בתוך העיר ובנסיעות בינעירוניות. טויוטה יודעים לעשות את זה מעולה, הם מייצרים רכבים שבקושי נכנסים למוסך ובעיקר מצריכים תחזוקה שוטפת.

והנה הם עשו את זה גם עם טויוטה היילקס 2021 'סהרה'. אם אתם מעוניינים לרכוש את ההיילקס בעסקת ליסינג פרטי עם ריביות נמוכות במיוחד, אתם מוזמנים לפנות אלינו.

חברת קפיטל מוטורס בעלת ניסיון רב שנים בתחום של שיווק ומכירת רכבים מכל הסוגים. צרו עמנו קשר, אנו נוודא שתשבו ברכב החלומות שלכם ובתנאים אטרקטיביים במיוחד. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו