טויוטה היילנדר 2021 – סקירה

toyota-highlander

השם "טויוטה" הוא מותג, שאין ממש צורך לשבח אותו ולפרגן. השם של המותג הזה הולך לפניו. ולהיכן המותג הזה בדרך כלל לא הולך? למוסך.

אין ספק, אם פלוני או פלונית מעוניינים לרכוש רכב אמין, הם פונים לטויוטה היפנית.

אם כך, בואו נכיר את טויוטה היילנדר 2021 החדש, שממוקם בקטגוריית הפנאי והשטח. 

מעוניינים לרכוש טויוטה היילנדר 2021? כנראה שאתם נמנים בין האנשים שמכורים לטויוטה. למה יש להתמכר כאן? לנוחות ולאמינות, לאיכויות חומרים ברמות גבוהות ואפילו ליכולות בשטח.

הכנו עבורכם סקירה מלאה על טויוטה היילנדר החדשה, איכות ואמינות בכביש ובשטח. צוות המומחים של קפיטל מוטורס בחן ובדק אותה גם בכביש וגם בכורכר. הנה המסקנות.

 

טויוטה היילנד 2021 – כל המידע אצל היבואנים המקבילים 

עם דיגיטציה מלאה כמעט לגמרי בתא הנוסעים, ממדים מרשימים במיוחד ועיצוב כובש, טויוטה היילנדר 2021 מגיעה לארץ.

מדובר ברכב פנאי ושטח עוצמתי במיוחד וגדול ממדים, למעשה כמעט באורך של 5 מטרים. לא מבוטל. 

מדובר ברכב ענק אשר בעצם הגיע מהשוק האמריקאי. וזו הסיבה לגודל העצום שלו. אבל רגע קטן לפני שצוללים לעובי הקורה של טויוטה זו, כדאי לדבר לרגע על אפשרויות הייבוא שלו.

למעשה, חברת טויוטה בישראל לא מייבאת באופן רשמי את הדגם הזה של טויוטה היילנדר 2021.

toyota-highlander

מדובר ברכב ענק אשר בעצם הגיע מהשוק האמריקאי. וזו הסיבה לגודל העצום שלו (קרדיט:caranddriver.com).

 

היכן ניתן לרכוש טויוטה היילנדר 2021? 

אם אתם מעוניינים להתחדש ברכב זה, אתם תצטרכו לאתר ייבואן מקביל של רכבים, או יבואן בייבוא אישי. קפיטל מוטורס עוסקת בתחום של ייבוא מקביל וייבוא אישי של רכבים מזה שנים רבות, כך שאתם בידיים הכי מקצועיות שיש. 

מאחר שטויוטה לא מייבאים את הרכב הזה באופן רשמי, אתם יכולים לבחור באיזו גרסה אתם מעוניינים. כדאי לדעת, טויוטה היילנדר החדשה מיוצרת עם מנועי בנזין. מנועי V6 ומנועים היברידיים. ההמלצה באירופה היא מנוע היברידי כמובן, אבל זה נתון לשיקולכם.

 

מדוע מומלץ לרכוש דווקא טויוטה היילנדר היברידית 2021

ההמלצה למנועים היברידיים היא מטעמים אקולוגיים, וזו הסיבה לכך שחלק ענק מאירופה כבר נוסע ברכבים היברידיים. בסופו של דבר, בימינו כבר כולנו צרכנים חכמים יותר, שמבינים עד כמה הנושא האקולוגי חשוב. אבל יחד עם זאת, עדיין לא מעט אנשים מעדיפים לרכוש רכבים עם מנועי דיזל ובנזין. 

אם תחליטו לרכוש את ההיילנדר עם המנוע ההיברידי, יוצמד למנוע זה גם מגדש טורבו למטרת חיסכון בדלק ושיפור ביצועים.

מבחינת עיצוב החוץ של הרכב, אי אפשר לפספס אותו. גריל ענקי מקדימה, פנסי לד ותאורה חכמה מקדימה. תאורה חכמה, הכוונה שהיא יודעת להחליף מתאורה נמוכה לתאורה גבוהה בהתאם לתנאי הדרך. מבחינת רמת הבטיחות של הרכב, הוא קיבל את הציון הכי גבוה שניתן לקבל – 8. 

 

טויוטה היילנדר 2021 קיבלה את הציון הגבוה ביותר במבחני בטיחות 

יש לכם כאן מערכות בטיחות מובנות רבות, לרבות בקרת סטייה מנתיב, מצלמות מובנות בשמשה הקדמית והאחורית, מצלמות רברס, התרעות בפני הולכי רגל, תמרורי עצור ועוד. גם בקרת שיוט אדפטיבית יש לכם כאן, 8 כריות אוויר ו-8 מקומות ישיבה. מדובר ברכב שמותאם באופן מושלם לטיולים משפחתיים בשבת. פשוט תענוג. 

אמנם טויוטה היילנדר מגיעה עם הנעה של ALL WHEEL DRIVE (4X4), אבל אתם גם יכולים לנתק את ההנעה הזאת. אם אתם מנתקים את ההנעה הכפולה ונוסעים רק בעזרת ההנעה הקדמית, אתם יכולים לחסוך לא מעט דלק. כידוע, ככל שיותר כוח מועבר אל הגלגלים, ככה הרכב יזלול יותר דלק.

toyota-highlander

גם בקרת שיוט אדפטיבית יש לכם כאן, 8 כריות אוויר ו-8 מקומות ישיבה (קרדיט: caranddriver.com).

 

החלפה ממצב של 4X4 למצב של הנעה קדמית בלבד (2X4) 

כשהרכב נמצא על מצב של 4X4, מועבר כוח מהמנוע אל ארבע הגלגלים, מה שמצריך יותר דלק מהרכב בשביל לנוע. החלפה להנעה של 2X4 מתאימה בעיקר לעיר, אבל אפשר גם לנהוג עם הנעה קדמית בשבילי כורכר ושטח קל. שימו לב, דגש על שטח קל. אם אתם מעוניינים לכבוש שטחים רציניים יותר, תצטרכו להחליף להנעה הכפולה.  

בין אם אתם מעוניינים לרכוש רכב 4X4 או רכב בהנעה רגילה, אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר דרך אתר האינטרנט. חברת קפיטל מוטורס תבין מה הצרכים שלכם לאחר שיחה קצרה, מה שיאפשר לה להתאים לכם את רכב החלומות שלכם בתנאים אטרקטיביים. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו