סרס 3 EV החשמלי בישראל – החל מ – 139,900 ₪

seres ev 3 מקדימה

במחיר כניסה אטרקטיבי מאוד של 139,900 ₪, מותג הרכב הסיני, SERES, מקווה לדרוס רגל בישראל בצורה הכי מוצלחת שיש.

והאמת, שיש למה לצפות ויש למה להמתין. אמנם בארץ אנחנו עדיין לא מכירים מקרוב את המותג הנ"ל, אבל חברת SERES היא יצרנית הרכב השנייה בגודלה בכל סין.

הנה סקירה מלאה על סרס 3 EV החשמלי הראשון בישראל. 

סרס 3 EV, החשמלי הראשון של ענקית היצרניות הסינית, הוא למעשה הרכב הראשון שמגיע אלינו תחת המותג.

בעוד שמדובר באחד מיצרני הרכבים הגדולים ביותר בסין, עד היום חברת SERES היא שיווקה רכבים בישראל, מה שעתיד להשתנות עם הדגם הראשון שמגיע אלינו, סרס 3 EV החשמלי הראשון.

בהמשך, אנחנו עתידים לראות כאן כנראה גם דגמים כמו סרס 5SF.

בעוד שסרס 3 EV הוא רכב קרוס אובר קומפקטי, דגם ה-סרס 5SF הוא למעשה הדגם הבכיר יותר של סרס 3 EV.

אז עד שיגיע הדגם הבכיר יותר, קבלו בינתיים את סרס 3 EV החשמלי הראשון, שמגיע עם מערכת הנעה חשמלית והספק של 163 כ"ס.

 

סרס 3 EV החשמלי כבר אוטוטו בארץ ובמהדורה מוגבלת 

טווח הנסיעה החשמלי של סרס 3 EV החשמלי הוא כ-301 ק"מ ומציע יכולת טעינה יחסית מהירה.

לדגם הנ"ל יש מנוע חשמלי שמפיק 163 כ"ס ומייצר מומנט של 30.6 קג"מ. הסוללה ששוכנת מתחת למכסה המנוע היא סוללות ליתיום-יון. 

על פי הנתונים שחברת סרס שחררה לציבור, כנראה שיהיה מדובר בסוללה שמציעה קיבולת של 53.6 kWh.

בפועל, הטכנולוגיה הזו מאפשרת להנות מטווח נסיעה של 300 ק"מ, שזה נתון בהחלט מכובד ביחס לרכבי פנאי קומפקטיים אחרים.

בעוד שיחידת הכוח היא חשמלית בלבד, ההנעה היא קדמית בלבד וכרגע לא נראה שעומדת להגיע גרסה עם הנעה כפולה.

 

seres ev 3 מקדימה

 

נתונים של סרס 3 EV החשמלי הראשון של החברה בישראל 

עם הנעה קדמית, יחידת כוח חשמלית ו-163 כ"ס, הסרס הזו תיקח אתכם מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 9 שניות, שזה נתון לא רע בכלל.

מבחינת המהירות הסופית, היא מוגבלת כאן ל-155 קמ"ש בלבד.

יכול להיות שחברת סרס נרתמת למאמצים הגלובליים לצמצום תאונות הדרכים (כמו חברת וולוו שמגבילה את רכביה החדשים ל-160 קמ"ש).

וייתכן גם שחברת סרס פשוט דוגלת בטכנולוגיה החשמלית הספציפית הזו שכרוכה גם בהגבלת המהירות ל-155 קמ"ש. 

ככה או ככה, לטכנולוגיה הזו של חברת סרס יש גם את היכולת לבצע טעינה מהירה במיוחד של הסוללה של הרכב.

תוך 30 דקות בלבד, יהיה אפשרי לטעון את הסוללה עד כדי 30 – 80 אחוזים מהקיבולת הכללית של הסוללה.

אמנם ישנם רכבים חשמליים שמציעים יכולות טעינה מהירות יותר, אבל גם הנתון הזה של חברת סרס נחשב מכובד בהחלט.

מבחינת טעינה מהירה של הסוללה, זמן הטעינה כאן דומה לזמן הטעינה ברכבים חשמליים אחרים – כ-8 שעות בערך לטעינה מלאה. 

 

seres ev 3 מאחורה

 

יכולת העמסה של סרס 3 EV החשמלי בתא המטען 

מאחר שמדובר ברכב פנאי קומפקטי, כנראה שגם תהיו מעוניינים לדעת עד כמה אפשר להעמיס ברכב כשנוסעים לטייל בשבתות.

ובכן, יכולת ההעמסה כאן היא 320 ליטר בלבד בתא המטען.

יחד עם זאת, קיפול המושבים האחוריים יאפשר לכם להנות מכושר העמסה מוגדל של כ-1,500 ליטרים, מכובד למדי. 

על פי הצפי הנוכחי, כנראה שחברת סרס תשווק את סרס 3 ברמת גימור אחת בלבד.

רמת הגימור אמורה להיות עשירה ומפנקת, והיא אמורה לכלול דיגיטציה כמעט מלאה של תא הנוסעים.

מערכת המולטימדיה שצפויה להגיע כנראה תהיה בגודל של 10 אינץ', כולל תמיכה מלאה בעברית ככל הנראה.

במידה ואתם מעוניינים לייבא סרס 3 EV חשמלי לארץ תוכלו לעשות את זה בתנאי מימון לרכב משתלמים במיוחד דרך חברת קפיטל מוטורס.

 

seres ev 3 בפנים

 

קפיטל מוטורס: ליסינג פרטי סרס 3 הסיני בישראל

תוכלו להנות כאן מבקרת אקלים מפוצלת, שניתנת לשליטה גם במושבים האחוריים של הרכב.

ברמת הגימור של סרס 3 תוכלו למצוא גם לוח מחוונים דיגיטלי כמעט לגמרי, מה שנותן תחושה אמיתית של חללית.

דיבורית הבלוטוס כאן היא מקורית ומובנית ברכב, כמו גם חיישני החנייה הדמיים והאחוריים. 

בדגם הנוכחי של סרס 3 גם אמורות להגיע מצלמו היקפיות (360) למען ניטור השטחים המתים ובכלל.

בחברת קפיטל מוטורס תוכלו למצוא את התנאים האטרקטיביים ביותר למסלולי ליסינג פרטי לרכב סרס 3 החשמלי.

צרו עמנו קשר דרך אתר האינטרנט או דרך הטלפון בכדי לקבל פרטים נוספים. 

רכבים שיכולים לעניין אותך