פיג'ו היברידית 508PHEV – אלגנטיות יוצאת דופן

פיג'ו היברידית 508PHEV

אם יש 2 דברים שהצרפתים מתמחים בהם, הרי שאלו הם בשמים ומכוניות. יודעים מה, אין ספק שהנשים האירופאיות גם מהממות.

אבל יותר מהכול, מכוניות ובימינו מכוניות חשמליות ואולי אפילו להגיד "מחושמלות" הנה ההיסטריה סביב פיג'ו היברידית 508 PHEV החדשה, קבלו סקירה מלאה וחשמלית על אחת המכוניות המוצלחות ביותר באירופה בשנה האחרונה. 

אתם מחפשים אחר עיצוב, נוכחות, אמינות ובימינו היברידיות. אם כך, אתם מוזמנים להכיר את הדור החדש של מכוניות פיג'ו, אלו שמגיעות היברידיות ועם עיצוב שלא מהעולם הזה.

אם אתם מאז ומתמיד מכורים לעיצוב הצרפתי, כנראה שלא נצטרך לשכנע אתכם יותר מדי בכדי לעשות סיבוב ניסיון על פיג'ו 508 היברידית PHEV החדשה. יחד עם זאת, אם אתם לא נמנים בין קהל המעריצים של הצרפתיות, אתם כנראה מודעים לכך שבשנים עברו היה שם בעייתי למכוניות סיטרואן, פיג'ו ורנו בארץ.

בואו נדבר קודם כל על זה, רגע לפני שאנחנו סוקרים מכל הכיוונים את פיג'ו 508PHEV היברידית החדשה. 

 

קצת רקע על הצרפתיות ועל פיג'ו לפני סקירה על 508 PHEV היברידית

אין ספק, "בזכות" המתלים ההידראוליים הישנים של סיטרואן – כל קונצרן פיג'ו-סיטרואן ספג פגיעה אנושה בארץ הקודש. מבחינת שיווק ומכירות, כמובן. ולא בכדי.

השילוב של מתלים מאוד מורכבים יחד עם מוסכים שלא ידעו כיצד לטפל בהם, הותיר את הקונצרן מפגר מאחור בטבלאות המכירות וסובל ממוניטין מדמם אנושות. 

בימינו התמונה כבר השתנתה לגמרי.

עצם העובדה שאנחנו רואים ים של מכוניות פיג'ו וסיטרואן בחברות וארגונים, אומר דרשני. המכוניות הללו כבר אמינות ביותר בימינו, שלא לציין נטולות מתלים הידראוליים ברובן.

שלא תבינו אותנו לא נכון, המתלים ההידראוליים של סיטרואן הם פינוק אמיתי, אבל פשוט צריך לדעת כיצד לתחזק אותם במקרה של בעיה. אחרת, הם פשט נוזלים ונוזלים (דוגמת סיטרואן BX של פעם). 

פיג'ו היברידית 508PHEV 1
אין ספק שהיא אלגנטית בטירוף (קרדיט: autoexpress.co.uk).

 

בימינו הבנו שפיג'ו נחשב סמל סטטוס: 508 PHEV – אלגנטיות של רכב

טוב, לאחר שסילקנו את זה מהדרך והבנו שקונצרן פיג'ו בימינו הוא חתיכת סטטוס לכל דבר, בואו נסקור את פיג'ו 508 היברידית PHEV החדשה. פיג'ו 508 שהושקה כבר בשלהי 2017, היא למעשה מעין ריענון-עיצובי ופרשנות מחדש של מכוניות מנהלים מודרניות. 

היא אמנם מאוד שרירית ובעלת נוכחות, אבל אין ספק שהיא אלגנטית בטירוף. היא מגיעה עם מנוע של 1.6 טורבו יחד עם מנוע חשמלי. יחדיו הם מייצרים 220 כ"ס. זמן התאוצה של המקסימה הזו הוא 8 שניות מ-0 למ-100 קמ"ש.

 

איכויות החומרים שתא הנהג של פיג'ו 508 PHEV היברידית

איכות החומרים הפנימיים הם ברמה הגבוהה ביותר, סמכו על הצרפתים. העיצוב הפנימי של פיג'ו 508 לוקח ולוקח בגדול את המתחרות בקטגוריה הזו של מנהלים. זו דעתנו בלבד, כמובן. יש כאן שילוב מעולה בין מנוע בנזין למנוע חשמלי, מה שהופך את ה-508 לבעלת נהיגה חזקה, כמובן ביחס לרכב מנהלים. 

אמנם לא מדובר ברכב ספורטיבי, אבל אין ספק שעם נתונים של 8 שניות מ-0 ל-100, אתם יכולים להרגיש זריזים במיוחד על הכבישים. כשמסתכלים על הפג'ו מבחוץ, אי אפשר להתעלם מהעיצוב החדשני שקונצרן פיג'ו הבריקו אתו בדגם הזה.

 

עיצוב שרירי ואלגנטי גם יחד בפיג'ו 508 PHEV החדשה

האמת? היא אפילו מזכירה במידה מסוימת את המכוניות האמריקאיות השריריות של פעם, כמו למשל דגמי פורד הידועים עם מנועי הענק. אבל כאן לא מדובר במנוע בעל נפח מפלצתי שזולל לכם תחנת דלק שלמה בנסיעה של ת"א עד ר"ג. 

מדובר ברכב המספק לכם נתוני צריכת דלק חסכוניים במיוחד. כמובן שמדובר ברכב היברידי, ככה שאתם נהנים מתצרוכת דלק שיכולה להגיע גם לממוצע של 20 ק"מ לליטר (נתון שמשתנה מנהג לנהג). במידה מסוימת, פיג'ו 508 PHEV מעמידה סטנדרט חדש למכוניות המנהלים. 

 

רכב המנהלים ההיברידי שלך יהיה צרפתי ואלגנטי, חסכוני ואמין

שלא תבינו אותנו לא נכון, סקודה שלטו בקטגוריה במשך תקופה לא מבוטלת, ואכן בכבוד רב. יחד עם זאת, כשהצרפתים מחליטים שהם רוצים לקטוף את פרסי רכבי השנה באירופה, הם עושים את זה ובגדול.

פיג'ו 208 כבר זכתה ב-2020 ברכב השנה באירופה, מה שלא עוצר את קונצרן פיג'ו לנסות לעשות זאת גם עם פיג'ו 508 החדשה. 

בהתאם לסטנדרט הנוכחי בשנת 2021, פיג'ו 508 PHEV מגיעה עם מסך מולטימדיה מובנה בתוכה. אם חשבתם שתקבלו כאן כפתורים דיגיטליים, צדקתם, אבל רק חלקית. יש כאן ממש מפסקים פיזיים אשר לנו אישית מזכירים תא טייס – קוקפיט. 

 

אלגנטיות של תא נהג ועיצוב צרפתי שאין לו תחרות באירופה

אין ספק, התחושה בתוך פיג'ו 508 PHEV היא פשוט תחושה של מטוס קרב-מנהלים. אם אתם רוצים "להתחמש" ברכב שינייד אתכם לפגישות עסקים כמו שצריך, זה הרכב.

מדובר כאן במכונת נהיגה אמיתית, שהיכולות שלה לא נופלות מיכולות של חלק מהרכבים הספורטיביים בימינו. 

עם לא מעט כוחות סוס מתחת למנוע, מנוע בנזין ומנוע חשמלי, עיצוב צרפתי ואלגנטיות שאין לה תחרות – פיג'ו 508 היברידית PHEV הה ה-רכב ה-מומלץ ל-2021.

ואם אתם צריכים ייעוץ בנוגע לרכישת רכבים בתנאי ליסינג פרטי ותפעולי שאין להם תחרות גם כן, אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו עוד היום. חברת קפיטל מוטורס מייעדת אפשרויות מימון רבות עבור לקוחותיה, כך שגם אתם יכולים להצטייד ברכב חדש כבר בהקדם.

פיג'ו היברידית 508PHEV 1 בפנים
עיצוב צרפתי ואלגנטיות שאין לה תחרות (קרדיט: autocar.co.uk)

 

רכישת רכב פיג'ו 508 PHEV היברידי בקפיטל מוטורס

עם המון ניסיון מקצועי ומוניטין של שנים, הצוות של קפיטל מוטורס יסייע לכם להיכנס עוד בהקדם לתוך רכב החלומות שלכם.

צריכים תנאי מימון 100% על פיג'ו 508 PHEV היברידית חדשה? אנו עובדים עם גורמי מימון בנקאיים וחוץ בנקאיים, צרו עמנו קשר עוד היום. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו