מותג ניו עם רכב חשמלי חדש בישראל: EL7

ניו רכב חשמלי

רק באוגוסט אשתקד (2023) נחתה ניו, מהיצרניות המסקרנות והמתקדמות בסין לרכבים חשמליים, בישראל, באמצעות יבוא מקביל מנורבגיה ע"י חברת דלק ישראל (המייבאת גם את דגמי פורד ומאזדה). קל למצוא בקטלוג של ניו רכב חשמלי יוקרתי, במחירים מתאימים לרכבי סלון מאובזרים. בסין מוכרת ניו שמונה דגמים שונים של רכבים חשמליים (ES8, ES7, ES6, EC7, EC6, ET7, ET5, ו – 5ET טורינג), בארץ מוכרת ניו רכב חשמלי בארבעה דגמים שמייד נרחיב עליהם.


חברת ניו הוקמה בשנת 2014 והשיקה את 9EP, דגם ספורטיבי חשמלי, כבר ביום ההקמה שלה. היא הונפקה בסך של 1.8 מיליארד דולר בשנת 2018, ובשנת 2023 מכרה ברחבי העולם מעל 160,000 רכבים.
עד פברואר השנה (2024) שיווקה ניו רכב חשמלי משלושה דגמים בארץ:

ניו 5ET: רכב סדאן משפחתי יוקרתי ועתיר גאדג'טים, שנמכר בישראל תמורת 344,000 ₪. הוא מגיע עם צמד מנועים המייצרים 489 כ"ס ומאפשר האצה מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתוך 4 שניות, והוא משווק בישראל בשני דגמים, הראשון עם סוללת 75 קוט"ש וטווח נסיעה של 451 ק"מ, והשני סוללת 100 קוט"ש עם טווח נסיעה מרבי של 532 ק"מ.
ניו 7ET: רכב סלון חשמלי מהודר ויוקרתי, עם רשימת אבזור ארוכה במיוחד הן בהיבט של מערכות הבטיחות והן בהיבט של אבזור טכנולוגי ומערכות עזר לנהיגה. הוא מגיע עם צמד מנועים חשמליים המייצרים 653 כ"ס והאצה מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתוך 3.8 שניות, עם סוללת 100 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של עד 580 ק"מ. ניו 7ET נמכר בישראל במחיר התחלתי של 499,000 ₪ לגרסת הבסיס.
ניו 8ES: רכב פנאי חשמלי בעל 6 או 7 מקומות ישיבה וצמד מנועים המספק 534 כ"ס עם האצה מ – 0 ל – 100 קמ"ש של 4.9 שניות וסוללות בהספק של 100 קוט"ש המספקות טווח נסיעה מרבי של 460 ק"מ. 8ES נמכר בישראל במחיר התחלתי של 465,000 ₪.

ניו EL7
ניו 7EL הוא רכב פנאי בקטגוריית קרוסאובר המגיע במידות מעט יותר צנועות ביחס לקרוסאובר נדיב הממדים 8ES

החדשה מבית ניו רכב חשמלי מפואר בקטגוריית פנאי

כאמור, בפברואר השנה (2024) הושק מבית ניו רכב חשמלי חדש בישראל, הוא ה – 7EL (שבסין משווק דווקא בשם 7ES). ניו 7EL הוא רכב פנאי בקטגוריית קרוסאובר המגיע במידות מעט יותר צנועות ביחס לקרוסאובר נדיב הממדים 8ES, הוא מציע חמישה מקומות ישיבה ומתחרה מול חשמליות יוקרה נוספות בקטגוריה כמו אאודי e-tron או במוו IX.
כמו בשאר דגמי הרכבים מבית ניו, גם כאן מדובר ברכב בעל מרחב פנימי יוצא דופן. תא המטען של ה – 7EL, לשם ההמחשה, הוא בנפח של 570 ל'. גם הוא, כמו שאר הרכבים מבית ניו, מגיע עם צמד מנועים חשמליים והנעה כפולה, כאן בהספק כולל של 653 כ"ס עם מומנט מרבי של 86.7 קג"מ, כך שהרכב גדל הממדים מסוגל להאיץ מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתוך פחות מ – 4 שניות. כמו ה – 8ES, גם ה – 7EL מגיע עם סוללת 100 קוט"ש, המציעה טווח נסיעה מרבי, על פי נתוני היצרן, של כ – 500 ק"מ. מתלי אוויר חכמים, בולמי זעזועים אדפטיביים ומערכת בלימה מבית Brembo משלימים את חוויית הנסיעה ומספקים נהיגה דינאמית ויכולות שיוט נוחות במיוחד. מעניין לציין כי גם ב – 7EL החדש, אנחנו רואים אפשרות להחלפת סוללה. כרגע בישראל אפשרות זו אינה ניתנת למימוש אולם ייתכן שבעתיד ניתן יהיה לבצע החלפת סוללה לרכבים החשמליים מבית ניו.

נזכיר גם את NOMI, העוזרת האישית המוטמעת בכל דגמי הרכבים של ניו והמאפשרת הפעלה קולית של מערכות הרכב בשפה טבעית

7EL מבית ניו רכב חשמלי מאובזר לעילא

גם בכל גרסה בסיסית של ניו רכב חשמלי מגיע באבזור פרימיום, בסין כמו גם בעולם. תג המחיר של הרכבים החשמליים שלה מתאים למוניטין היוקרה שלה, כמו גם רשימת האבזור, ודגם 7EL אינו שונה. הוא מגיע עם רשימת אבזור, מערכות עזר לנהג ומערכות בטיחות שהיא אופיינית לחברה ונדיבה ביחס למתחרים. הנה פירוט חלקי:
7EL מגיע עם מערכת 3600 של מצלמות היקפיות וחיישנים בטכנולוגיית Li-Dar עם אפשרות לשלב בעתיד נהיגה אוטונומית מלאה. עוד, הוא מגיע עם חלון שמש פנורמי בגג, וו גרירה נשלף אלקטרונית, מערכת כניסה ללא מפתח ומערכת חכמה לפתיחה חשמלית של דלת תא המטען בהנפת רגל.

ניו EL7
הוא מגיע עם חלון שמש פנורמי בגג, וו גרירה נשלף אלקטרונית, מערכת כניסה ללא מפתח ומערכת חכמה לפתיחה חשמלית של דלת תא המטען בהנפת רגל

תמצאו ברכב מערכת בקרת אקלים מפוצלת בעלת שלושה אזורי אקלים שונים, המאפשרת גם בחירה מקטלוג (מצומצם לעת עתה) של שלושה ריחות אווירה שונים. המושבים הקדמיים הם חשמליים, מאווררים ומחוממים, כולל אפשרויות עיסוי. המושבים האחוריים גם הם כוללים מערכת חימום ועיסוי, עם אפשרויות להתאמה חשמלית של זווית הישיבה, כולל הדום חשמלי לרגליים. תאורת אווירה מציעה 256 אפשרויות שונות לשילובי גוונים בתא הנוסעים, ומערכת השמע בטכנולוגיית Dolbi Atmos ש – 7EL מגיע איתה כוללת לא פחות מאשר 23 רמקולים. נזכיר גם את NOMI, העוזרת האישית המוטמעת בכל דגמי הרכבים של ניו והמאפשרת הפעלה קולית של מערכות הרכב בשפה טבעית.

ניו רכב חשמלי
מתלי אוויר חכמים, בולמי זעזועים אדפטיביים ומערכת בלימה מבית Brembo משלימים את חוויית הנסיעה

גם היצע מערכות הבטיחות של ה – 7EL הוא מרשים. בשנת 2023 קיבל ניו 7EL את הציון המרבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק NCAP. הוא מגיע עם 7 כריות אוויר, מערכת זיהוי כלי רכב בשטחים מתים, מערכת התראה על עייפות נהג, מערכת בקרה ומניעה אקטיבית של סטיה מנתיב, מערכת התראה על שכחת ילדים במושב האחורי, מערכת בקרת מהירות, מערכת בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, ועוד רבות.

ניו רכב חשמלי שמגיע במחירי יוקרה

כמו שאר הדגמים מבית ניו, גם ה – 7EL מגיע במחיר גבוה יסית לקטגוריה, ולמעשה נכון להיום, ניו 7EL הוא הרכב החשמלי היקר ביותר בארץ. הוא נמכר בגרסת הבסיס בישראל במחיר של החל מ – 555,000 ₪.
מחפשים את הרכב החשמלי הבא שלכם? קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב המובילה בישראל, מעמידה לרשותכם צוותים מקצועיים של אנשי רכב ופיננסים, שיעזרו לכם גם לבחור את הרכב המתאים לכם מקטלוג עשיר של דגמי הרכבים הנמכרים בארץ, וגם לקבל הצעות מימון שמתאימות במיוחד לכם, לצד אפשרות לטרייד אין עבור הרכב הישן! פנו לצוות המקצועי של קפיטל מוטורס, ונשמח ללוות אתכם עד לרכב הבא שלכם!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך