פורד טרנזיט קונקט החדשה תגיע עם הנעת פלאג-אין היבריד

פורד טרנזיט קונקט

פורד טרנזיט קונקט החדש הוא טנדר היברידי פלאג-אין עם טווח נסיעה מרשים של 109 ק"מ על חשמל בלבד. הדגמים הקטנים יותר של פורד טרנזיט קונקט יוצעו גם בגרסת דיזל וניתן להזמין אותו עם סט מתוחכם של מושבים אחוריים מתקפלים להגדלת שטח תא האחסון.


פורד טרנזיט הוא פס ייצור של רכבים מסחריים המיוצר מאז שנת 1965 והוא מהרכבים המסחריים הפופולאריים בעולם. בין הדגמים המוכרים יותר בקטגוריית טרנזיט ורכבים מסחריים מבית פורד נמנה את פורד טרנזיט ואן, פורד טורנאו, פורד טרנזיט קסטום ועוד. פורד טרנזיט זכה להצלחה גם בארץ, ורכבים מסחריים מפס ייצור זה משמשים בישראל מאז שנות השבעים.
בשנת 2021 חשפה יצרנית הרכב האמריקאית הגדולה את הגרסה החדשה עבור פורד טורנאו קונקט, דגם שהתכתב עם הדגם המסחרי של פולקסווגן Caddy Life ואפילו נבע מתוך הסכמה לשיתוף פעולה בין הגרמניה הוותיקה פולקסווגן לאמריקנית הגדולה פורד, עם כוונה לשתף חלקי רכב בין שתי היצרניות. עד כה, שיתוף פעולה זה לא הבשיל והדגם של פורד טורנאו קונקט בגרסת העשור הנוכחי לא המריא – עד עכשיו.

פורד טרנזיט זכה להצלחה גם בארץ, ורכבים מסחריים מפס ייצור זה משמשים בישראל מאז שנות השבעים.

מנוע PHEV חסכוני

כעת, משיקה החברה את פורט טרנזיט קונקט בגרסת פלאג אין היברידית שמציעה יכולת נסיעה נדיבה יחסית על חשמל בלבד – כאמור, עד 109 ק"מ. מן המידע שצוות הרכב המקצועי של קפיטל מוטורס הצליח לאסוף אודות הדגם ההיברידי המסקרן, מדובר על גרסת PHEV שתשלב מנוע 1.5 ל' מסוג EcoBoost המציע 148 כ"ס ומומנט מרבי של 258 קג"מ, עם סוללה בקיבולת שטרם פורסמו נתונים אודותיה. פורד טרנזיט קונקט החדשה צפויה להיות זמינה, כמקובל בדגמים מסחריים כאלה, בגרסאות בסיס גלגלים קצר או ארוך (כמו בכל דגם אחר של טרנזיט קונקט), עם יכולת נשיאת מטען של עד 770 ק"ג וכושר גרירה מרבי של עד 1,400 ק"ג. הוא צפוי להגיע עם יכולת טעינה מהירה של DC kW50, ועם מספר מצבי נהיגה בהתאם לגרסאות קודמות של הדגם.

פורד טרנזיט
הוא צפוי להגיע עם יכולת טעינה מהירה של DC kW50 (צילום מסך DPCcars)

גרסאות נוספות

כרגע, לא ידוע על השקת טרנזיט קונקט שיהיה חשמלי לחלוטין, זאת משום שהפלטפורמה שבה עושה הדגם שימוש היא מוגבלת בהיבט הזה. ביחד עם זאת, אנחנו יודעים לספר שבהמשך צפויה פורד להציג שתי גרסאות דיזל לדגם: שתי הגרסאות יגיעו עם מנוע 2 ל' מסוג EcoBlue טורבו, בגרסה הבסיסית נקבל 101 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים, ובגרסה הבכירה יותר נקבל את הטרנזיט קונקט דיזל עם 120 כ"ס בבחירה בין תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים לבין תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים של שבעה הילוכים. בגרסאות אלה, המטען המרבי יהיה 820 ק"ג ונפח הטעינה יהיה 3.1 או 3.7 מ"ר בהתאם לממדי בסיס הגלגלים של הרכב. כנראה שבחלק מגרסאות הדגם תתאפשר הנעה כפולה, ובגרסאות הבכירות העיצוב צפוי להיות "בהשראת רכבי שטח", עם מסילות גג וקשתות פלסטיק שחורות למראה קרבי יותר.

פורד קונקט
ובגרסה הבכירה יותר נקבל את הטרנזיט קונקט דיזל עם 120 כ"ס (צילום מסך DPCcars)

האבזור ומערכות העזר של פורד טרנזיט קונקט

הטרנזיט קונקט צפוי להגיע עם מסך ללוח המחוונים בגודל 10 אינץ' ועוד מסך מולטימדיה בגודל דומה. המושבים שפורד טרנזיט קונקט יגיע איתם הם מושבים אורטופדיים נוחים במיוחד, והם אף אושרו על ידי ה – AGR, הוא הארגון הגרמני המקדם מוצרים לגב בריא יותר.

הטרנזיט קונקט צפוי להגיע עם מסך ללוח המחוונים בגודל 10 אינץ' (צילום מסך DPCcars)

קומבי – גרסה עם אפשרות ייחודית לקיפול המושב האחורי

בחלק מהגרסאות של הפורד קונקט החדש תוכלו לקבל את אפשרות "קומבי" – המוסיפה מנגנון קיפול חכם שהופכת את מושבי הספסל האחורי של הרכב למחיצה בגובה מלא של תא המטען בתוך שניות ספורות.

FORD TRANSIT
מנגנון קיפול חכם שהופכת את מושבי הספסל האחורי של הרכב למחיצה (צילום מסך DPCcars)

מגוון רכבים מסחריים מחכים לכם בקטלוג

פורד טרנזיט היא בחירה פופולארית בארץ עבור רכבים מסחריים, ואין ספק שאפשרות הקיפול החכם של שורת המושבים האחורית מוסיפה שימושיות, כאשר הרכב יעיל ונוח להסעת המשפחה, עובדים וקבוצות אנשים, לצד יעילות גבוהה גם בהסעת נהג אחד וכמות גדולה של ציוד או מוצרים. אם אתם מחפשים את הרכב המסחרי הבא שלכם – קפיטל מוטורס ישמחו להציע עזרה מקצועית בבחירה ומימון.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו