מיצובישי אאוט-לנדר 2021 החדש מציע לנהג הממוצע את כל מה שהוא צריך, והרבה מעבר לזה.
ריכזנו את צוות המומחים של חברת קפיטל מוטורס בכדי לסקור באופן מקיף את מיצובישי אאוט-לנדר 2021, הנה כל הפרטים לפניכם.
מיצובישי אאוט-לנדר הוא כבר שם דבר, ממש לא מדובר ברכב חדש בשטח. למעשה מדובר ברכב שמגיע אלינו לאחר שכבש את ליבנו בדורותיו הקודמים.
כיום ב-2021, מגיע אלינו הדור הרביעי של מיצובישי אאוט-לנדר 2021, והוא נראה היטב.
עם קווי עיצוב מתוחים יותר, תא מעטן קצת יותר גדול ונתונים מרשימים מתחת למכסה המנוע, אנו מזמינים אתכם להכיר את מיצובישי אאוט-לנדר 2021 החדש, נתחיל עם קצת רקע על הרכב הנ"ל.
קצת רקע על מיצובישי אאוט-לנדר 2021 החדש
רגע לפני שמדברים על ביצועים, נתונים מכאניים ומנועים במיצובישי אאוט-לנדר 2021 , חשוב לרגע להבין את הרקע של הרכב הזה.
אמנם מדובר בדור הרביעי של מיצובישי אאוט-לנדר, אבל בפועל, מדובר למעשה ברכב הראשון שמיוצר תחת השילוב של רנו-ניסאן מיצובישי.
בשנת 2016 קונצרן מיצובישי נרכש על ידי ניסאן, מה שכיום מהווה מותג נפרד ושונה מאשר בעבר.
כיום, מיצובישי אאוט-לנדר 2021 החדש כולל רצפה ובסיס אשר מזוהים עם דגמים בשנת 2006.
למשל, דגמים כמו ניסאן X TRAIL, אחד הג'יפים הכי מוצלחים של חברת ניסאן.
העיצוב החיצוני של מיצובישי אאוט-לנדר 2021 החדש
מורגש כי העיצוב החיצוני של מיצובישי אאוט-לנדר 2021 – השתנה. קווי העיצוב נראים הרבה יותר מוארכים, והגריל של הרכב גדל באופן די משמעותי.
כמו כן, מידות הרכב כנראה השתנו מעט וכיום מוצגת לנו גרסת אאוט-לנדר המבוססת על רצפת רנו-ניסאן.
וכיאה לחברת רנו-ניסאן, מובטחות לנו כאן יכולות לא מבוטלות בכורכר ובשבילים. שכאמור, זו הפואנטה העיקרית בהחזקת רכב כמו אאוט-לנדר.
אז אם כבר הזכרנו יכולות שטח ויכולות מכאניות, הנה קצת נתונים מכאניים לפניכם.
נתונים מכאניים וביצועים של מיצובישי אאוט-לנדר 2021
אם מדברים על רכבי פנאי ושטח, חובה לדבר על רכבים פופולאריים, ומיצובישי בהחלט עונה על הסוגיה הזו.
מיצובישי אאוט-לנדר הוא דגם נפוץ מאוד בארץ, שגם נחשב מאוד אמין.
החלפים של מיצובישי אאוט-לנדר בדרך כלל זולים יותר מאשר החלקים של המתחרות בקטגוריה, כמו למשל הונדה RV-H.
כל זאת ועוד, זה מה שהופך את הרכב לפופולארי כל כך. זה, וכנראה שגם היכולות בשטח.
מיצובישי אאוט-לנדר 2021 החדש מגיעה עם מנוע בנפח 2.5 ליטר – בנזין, כאשר הוא מסוגל לייצר כ-180 כ"ס.
נכון לכתיבת שורות אלו, כנראה שהגרסה ההיברידית תגיע אלינו לישראל רק באמצע שנת 2022. וככה גם רלוונטי לגבי מחיר הכניסה של מיצובישי אאוט-לנדר 2021 החדש.
מחיר הכניסה לשוק של מיצובישי אאוט-לנדר 2021 החדש
נכון לעכשיו – אין מחיר רשמי לכניסת הרכב לשוק. יחד עם זאת, יש לצפות לכך שתהיינה התנפלות מסוימת על הרכבים האלו.
אנו ממליצים לכם לשריין את המיצובישי אאוטלנדר 2021 בחברת קפיטל מוטורס בתנאי מימון לרכב חדש עד 100% אטרקטיביים במיוחד.
מניסיון העבר, עליית המחיר של הדגם הנוכחי תנוע בין טווחים של כ-5% – 7%, מה שכמובן ימשוך קהלי יעד חדשים וגם ותיקים.
מבחינת קהלי היעד שכבר מכירים את מיצובישי אאוט-לנדר, יש להניח שחלקם יבצעו עסקאות טרייד אין על מיצובישי אאוט-לנדר ישנה יותר.
יחד עם זאת, קהלי היעד החדשים של מיצובישי אאוט-לנדר 2021 החדש, סביר להניח שהם יבצעו כבר עסקאות ליסינג פרטי על הרכבים האלו. כמובן, זו הערכה ולא קביעה מכל סוג.
קפיטל מוטורס ליסינג פרטי על מיצובישי אאוט-לנדר 2021
כשמדברים על עסקאות ליסינג פרטי בריביות נמוכות, מדברים על קפיטל מוטורס. קפיטל מוטורס היא אחת מסוכנויות הרכבים המנוסות והוותיקות ביותר בארץ.
תוכלו למצוא אצלנו את כל סוגי הרכבים. בין אם אתם מעוניינים לחכור רכב פרטי, לרכוש רכס ספורט או כל רכב אחר, אנחנו נשתדל לסייע לכם בכל מה שצריך.
כחלק מהרכישה או מהחכירה, אנחנו נצמיד לכם יועץ רכב מנוסה ומומחה.
דרך חברת קפיטל מוטורס תוכלו להשיג מחירים אטרקטיביים במיוחד על ביטוחי רכב. כמו כן, חברת קפיטל מוטור עובדת בצמוד לגורמי מימון בנקאיים וחוץ בנקאיים.
כל זאת ועוד, בכדי לאפשר ללקוחות שלנו לקבל את השירות המקיף והמקצועי ביותר.