האם העסקה תשתלם לי? ליסינג לרכבי יוקרה

ליסינג רכבי יוקרה: קפיטל מוטורס

בציבור הרחב השתרשה התפיסה המוטעית שליסינג הוא פתרון גנרי וסטנדרטי ולכן רלוונטי ומתאים למי שמחפש מכוניות בסגמנטים לא מתחכמים, כמו למשל, מכוניות משפחתיות. ואכן, עושה רושם שרוב ציי הליסינג הם בדרך כלל על טהרת מכוניות איכותיות ופשוטות כמו המשפחתיות של מאזדה, פורד או יונדאי. רוב האנשים פשוט לא מודעים לכך שיש בשוק גורמים שמציעים עסקאות ליסינג פרטי לרכבי יוקרה.

יגואר, לקסוס או מזראטי

מזראטי גיבלי החדשה

חלק מהסיבות שאנשים בוחרים רכבי יוקרה קשור למסר שהם רוצים לשדר לסביבה. המילה 'ליסינג', שכאמור מקושרת תודעתית יותר למכונית מזדה חביבה, לעיתים יוצרת דיסוננס, כי אחד המסרים המובלעים של מי שבוחר לנהוג ברכב יוקרה הוא – "תראו, יש לי מספיק כסף בשביל הרכב הזה", וזה פחות מסתדר עם מה שרוב האנשים יודעים על תחום הליסינג פרטי וליסינג מימוני. לא פלא שהצירוף: 'ליסינג לרכבי יוקרה' נשמע להרבה אנשים כמו אוקסימורון.

האמת היא שיש קבוצות רכב מובילות כמו 'קפיטל מוטורס' שדווקא מציעות ליסינג לרכבי יוקרה והמבחר צפוי להפתיע אתכם. עיון זריז בקטלוג של 'קפיטל מוטורס' יגלה לא מעט דגמים יוקרתיים של יצרנים כמו BMW, יגואר, אינפיניטי, לקסוסאלפא רומיאו ואפילו רכבים מקטגוריית-העל המצומצמת של יצרניות כמו מזראטי, פורשה ופרארי, שבאמצעות ליסינג יכולים להיות שלכם להלכה בפחות מחצי המחיר. מי שישים את האגו בצד יגלה מהר שכאשר אנשים רואים מזראטי חולפת ברחוב, הם מסובבים את הראש בהתרגשות, והדבר האחרון שעולה על דעתם הוא שמדובר על אוטו בליסינג.

i8 חשמלית

יותר משתלם ממה שאתם חושבים

באופן פרדוקסלי, בשורה הכלכלית התחתונה, ליסינג לרכבי יוקרה משתלם הרבה יותר מליסינג רגיל. בגלל ששוק רכבי היוקרה הוא קטן והביקוש להם בשוק המשומשות אפילו עוד יותר קטן (מי שיכול להרשות לעצמו, בדרך כלל יבחר במכונית חדשה ורכב יוקרה הוא רכב יקר מאוד גם באחזקה השוטפת, כך שהביקוש למכוניות יד שנייה בקטגוריה נמוך).

זה מתבטא בירידת ערך חדה ובמחירי מחירון נמוכים (בפועל רכבים רבים כאלה נמכרים במחיר נמוך ממחיר המחירון). בהיבט הכלכלי בעלות על רכב כזה אינה צעד נבון, אך מאחר שבליסינג משלמים רק על השימוש נחסכים מהנהג כאבי הראש באספקט הזה.

בפועל, מי שנוהג ברכב יוקרה בדרך כלל יעדיף לנהוג על מודל חדש. גם באספקט הזה תכנית הליסינג לרכבי יוקרה של 'קפיטל מוטורס' מאוד משתלמת.

לקחתם רכב יוקרה בליסינג ואתם רוצים מודל חדש יותר? אין בעיה, אפשר לעשות טרייד-אין ולהמשיך את הליסינג על רכב יוקרה ממודל חדש. תמיד גם עומדת בפניכם האפשרות להחליף את המזראטי בפרארי או את הלקסוס באלפא רומיאו עצבנית. בעולם הליסינג היוקרתי כל האפשרויות פתוחות כל הזמן.

קבוצת הרכב המובילה בישראל

ליסינג לרכבי יוקרה הוא אחד מהתחומים הרבים בה מתמחה 'קפיטל מוטורס', שנחשבת לקבוצת הרכב האיכותית והמובילה בישראל.

'קפיטל מוטורס' פועלת בסניפים שנמצאים בערים מרכזיות בישראל מהצפון ועד לדרום ובנוסף לכל סוגי הליסינג המימוני והתפעולי, מתפקדת כסוכנות רכב ענקית שבקטלוג שלה תמצאו עשרות דגמים של רכבים חדשים של כל היצרנים, וכגוף המוסמך בישראל בעסקאות מימון רכב.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך