קיה אקסיד 2021 בישראל – סקירה

kia xceed

עם עיצוב קופה ספורטיבי ו-5 דלתות, קיה אקסיד 2021 מגיעה אלינו לכבישי ישראל והיא תמוקם כנראה מתחת לקיה ספורטאז'.

חברת קפיטל מוטורס מזמינה אתכם לסקור את הרכב הזה מכל הכיוונים, צוות המומחים שלנו דאג לסקירה מלאה על רכב הפנאי-שטח-ספורטיבי הזה. בואו נכיר אותו. 

קיה כבר שנים רבות מייצרת רכבים פופולאריים במיוחד, שבהחלט כובשים את כבישי ישראל. מדובר בקונצרן רכבים אמין במיוחד.

גם אם אתם נדרשים להגיע עם קיה למוסך, בדרך כלל חלקי החילוף של רכב זה ה זולים למדי. יחד עם זאת, למעט טיפולים שוטפים, אין סיבה בדרך כלל להיכנס עם הרכב הזה למוסכים. אם כך, בואו נכיר אותה קצת יותר לעומק, נתחיל עם העיצוב של הרכב.

 

עיצוב קופה ספורטיבי של קיה אקסיד 2021 

העיצוב של קיה אקסיד 2021 שונה מהעיצוב שאנחנו מכירים מרכבי קיה, עד כה. בעוד שצבע הדגל של הרכב הוא חרדל, אין ספק שהיא נראית ספורטיבית גם בצבעיה הנוספים.

הרכב מגיע בעיצוב עגול במיוחד, שנראה ממש כמו רכב ספורטיבי קטן. אבל אל תטעו, מדובר ברכב שמתברג מתחת לספורטאז' המשפחתית. 

יש כאן קרוס אובר משפחתי עם חישוקים של 18 אינץ' (גלגלים לא קטנים בכלל). יחד עם זאת, יש לכם כאן שמשות אחוריות מושחרות, מדרגות לשטח לאורך הדלתות, מרווח גחון של 18 ס"מ (די גבוה) ועוד. בחלקו האחורי של הרכב של לכם פנסי לד (כמו מקדימה). עוד מאחור, יש לכם גם צמד מפלטים ספורטיביים (אגזוז כפול).

kia xceed

בעוד שצבע הדגל של הרכב הוא חרדל, אין ספק שהיא נראית ספורטיבית גם בצבעיה הנוספים (קרדיט: kia-israel.co.il).

 

קצת על תא המטען ותא הנוסעים בקיה אקסיד 2021 

נפח תא המטען הוא מכבד ביותר, כ-420 ליטר של נפח אחסון בתא המטבען. מבפנים אנחנו עדים לדיגיטציה מלאה לגמרי מכל הכיוונים. הכול דיגיטלי וזה פשוט נראה יפהפה. לוח המכוונים הוא בגודל של כ-12 אינץ' והוא משדר את כל הנתונים שהנהג צריך. כמובן, גם מצלמת רברס מובנית יש כאן, בקרת אקלים, כניסה לרכב בלי מפתח והנעה בלי מפתח, בורר מצבי נהיגה ועוד. 

קיה אקסיד מציעה לנהג סביבת נהג נעימה במיוחד. ההגה קטן וספורטיבי, בדיוק כמו שהיינו מצפים לראות ברכב בעיצוב קופה שכזה. איכות החומרים היא גבוהה למדי, כמו כן יש לכם מסך מולטימדיה מובנה ומערכות בטיחות מובנות. תוכלו להנות כאן ממערכות בטיחות מובנות כמו בקרת סטייה מנציב, התרעה בפני תמרורי עצור, הולכי רגל ועוד.

kia xceed

מבפנים אנחנו עדים לדיגיטציה מלאה לגמרי מכל הכיוונים (קרדיט: kia-israel.co.il).

 

מה יש מתחת למכסה המנוע של קיה אקסיד 2021? 

קיה אקסיד 2021 מרשימה במיוחד, בין אם מבפנים או מבחוץ. מבחינת נתוני המנוע, הם לא לגמרי תואמים את המראה הספורטיבי. קיה אקסיד מגיעה עם מנוע בנפח של 1.4 ליטר, כאשר למנוע זה משודכים כ-140 כוחות סוס. 

המנועים של קיה אקסיד משודכים גם למגדשי טורבו. תיבת ההילוכים המוצעת ברכבים אלו היא תיבה אוטומטית עם 7 הילוכים.

מבחינת נתוני תאוצה, קיה אקסיד 2021 מגיעה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-9 שניות. המהירות המרבית ברכב זה היא 200 קמ"ש. בסופו של דבר, לא מדובר ברכב ספורט, אבל כן מדובר ברכב זריז.

 

האם ניתן להזמין קיה אקסיד 4X4 בשנת 2021? 

קיה אקסיד לא תגיע לארץ בגרסאות של 4X4, אבל ייתכן שבדור הבא אנחנו כבר נזכה לראות כאן הנעות כפולות ברכבים אלו. נכון לשנת 2021, ניתן להזמין מחברת קפיטל מוטורס את קיה אקסיד בנפחי מנוע של 1.4 ליטר. אם ברצונכם לברר לגבי ייבוא מקביל או ייבוא אישי של דגמים נוספים של קיה אקסיד, אתם מוזמנים לפנות אלינו.

חברת קפיטל מוטורס הינה סוכנות רכבים ותיקה ביותר בישראל, שדרכה ניתן לייבא בייבוא מקביל ובייבוא אישי את רוב סוגי הרכבים. תוכלו לקבל מאיתנו תנאים אטרקטיביים במיוחד על עסקאות ליסינג פרטי, כמו כן מימון רכבים ב-100%.

 

רכישת רכב בסוכנות קפיטל מוטורס ליסינג פרטי 

בין אם אתם מעוניינים ברכב מסוג כזה או אחר, אתם מוזמנים לשתף אונו ולהגיד לנו מה הכיוון שלכם. אנחנו נדאג לצוות אליכם יועץ רכב מומחה מטעמנו, שבעזרתו תוכלו לבחור את רכב החלומות שלכם. גם אם הוא לא יהיה קיה אקסיד 2021, אנחנו נתאים עבורכם רכב מסוג אחר ובתנאים אטרקטיביים במיוחד. אם קיבלתם הצעת מחיר אטרקטיבית משלנו, אנחנו מזמינים אתכם לעדכן אותנו בכך. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו