יגואר F-Pace 2021 – סקירה

Jaguar s-face

הבריטים מצטיינים לא רק ביצירת מוסיקה שחוצה אוקיינוסים ומגיעה לכל העולם. הבריטים גם מצטיינים ביצירת מכוניות פאר ומכוניות עם סטטוס ושם שהולכים לפניהן.

וכשמדברים על מכוניות כאלו, אוטומטית חייבים להזכיר את יגואר F-Pace 2021 – רכב הפנאי ההיברידי של יגואר. הנה סקירה מלאה עליו.

ריכזנו את צוות המומחים של חברת קפיטל מוטורס כדי לבחון את יגואר F-Pace 2021, רכב הפנאי ההיברידי של חבר יגואר. זהו דגם המשך לדגם שיוצר לפני כ-5 שנים, שם התחיל הרומן של קונצרן יגואר עם רכבי פנאי. כיום כבר אנחנו רואים את המכוניות האלו גם בארץ הקודש, ואין ספק שקשה לפספס אותן על הכביש.

הן תופסות את העין ובצדק, מדובר ברכב עם פנסי לד צרים במיוחד שמציעים גם מערך אדפטיבי.

 

עיצוב מחודש ליגואר F-Pace 2021 2021 

עם פנסי לד מעוצבים במיוחד מקדימה, הפגושים גם הם השתנו מאד הדגם הקודם של יגואר F-Pace 2021. עם עיצוב מעט קרבי יותר מאשר העיצוב של יגואר F-Pace 2021 בדור הקודם, אנחנו רואים גם שמכסה המנוע נהפך למחודד יותר בדגם הנוכחי. 

כשפותחים את מכסה המנוע ברכב הזה, מגלים שחברת יגואר ציידה את רכביה במנועי 2.0 ליטר ו-3.0 סמ"ק. ישנן גרסאות של מנועי בנזין, בעוד שניתן גם לרכוש בחברת קפיטל מוטורס את הדגמים המבוססים על מנועי דיזל.

Jaguar s-face

עם פנסי לד מעוצבים במיוחד מקדימה, הפגושים גם הם השתנו מאד הדגם הקודם של יגואר F-Pace 2021 (קרדיט: motor1.com).

 

עוד נתונים יבשים על יגואר F-Pace 2021

בין אם תרכשו יגואר מבוססת בנזין או דיזל, בכל מקרה 2 הגרסאות כאן של יגואר מגיעות עם מערך היברידי-מתון. יחד עם 2 הגרסאות האלו, יגואר החליטו לשווק גם גרסה היברידית נטענת.

בשלוש הגרסאות שציינו כאן למעלה, אתם תוכלו להנות מתיבת הילוכים אוטומטית המייצרת 8 הילוכים. 

בעוד שניתן להנות מהנעה כפולה של 4X4 ברכבי יגואר F-Pace 2021, אפשר להנות גם מנסיעה עירונית ברכבים אלו.

מדובר ברכבים נוחים ואיכותיים במיוחד, ששמם הולך לפניהם בכל העולם. המותג של יגואר הוא מותג נחשק בכל אירופה, אבל גם בארה"ב מותג זה נכסף במיוחד.

 

נתוני מנוע ביגואר F-Pace 2021

מבחינת נתוני המנוע היבשים, יש כאן על מה לדבר בהחלט. הנתונים כאן לא פחות מרשימים מאשר העיצוב החיצוני של הרכב. בדגמים של הדיזל, אתם תהנו ממנוע בנפח של 2.0 סמ"ק, כאשר בתוך המנוע יעבדו במרץ 4 צילינדרים. 

מנוע זה מייצר עבור הנהג כ204- כ"ס. יחד עם גרסה זו, תוכלו גם לרכוש בחברת קפיטל מוטורס את הדגם שמגיע עם מנוע 3.0 ליטר. מנוע זה מצויד ב-6 צילינדרים ולא פחות מאשר 300 כ"ס. אם תעדיפו לרכוש את גרסאות הבנזין, תוכלו להנות ממנועי 2.0 סמ"ק ו-4 צילינדרים, שמפיקים 250 כ"ס  מתחת למכסה המנוע. יחד עם דגם זה, חברת יגואר גם החליטה לייצר דגם בנזין עם מנוע בנפח של 3.0 ליטרים. כאן ישנם 6 צילינדרים שעובדים בטור ומפיקים כ-340.

jaguar-f-pace-svr

בין אם תרכשו יגואר מבוססת בנזין או דיזל, בכל מקרה 2 הגרסאות כאן של יגואר מגיעות עם מערך היברידי-מתון (קרדיט: motor1.com).

 

רכב פנאי ושטח היברידי מבית מותג יגואר 

ואם מדברים על החזית החשמלית-היברידית, יגואר תשווק גם גרסה היברידית-נטענת אשר מצוידת במנוע 2.0 ליטר. גרסה זו תפיק כ-400 כ"ס. כ"ס ו-61.6 קג"מ. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 5.3 שניות, לעומת 5.4 שניות בגרסת הבנזין 400 כ"ס. 

ואם אתם נמנים בין האנשים שאוהבים תאוצות, בטח מעניין אתכם לדעת תוך כמה זמן יגואר זו מאיצה מ-0 ל100 קמ"ש. ובכן, אנחנו שמחים לבשר שמותג יגואר לא שכח מאחורה את המורשת הספורטיבית שלו. מדובר כאן בתאוצה של כ-5.5 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ברוב הגרסאות של הדגם. נתונים ספורטיביים למדי.

 

רכישת רכב בליסינג פרטי קפיטל מוטורס 

אם עשינו לכם חשק, זה לגמרי מובן. בכל זאת, מדובר כאן במותג בריטי שמציג מאחוריו מורשת מכובדת במיוחד.

בימים הטכנולוגיים של היום, הנסיעה ביגואר זו מסקרנת במיוחד. מעוניינים לקבל מידע נוסף על היגואר? אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. תוכלו להתייעץ עם אחד ממומחי הרכב בחברת קפיטל מוטורס, בין אם טלפונית או דרך אתר האינטרנט. 

צי הרכבים של חברת קפיטל מוטורס כולל, בין היתר, רכבי פנאי ושטח, רכבי קרוס אובר, רכבי 4X4, רכבי ספורט, רכבים משפחתיים, רכבי מנהלים בליסינג פרטי ועוד. אתם מוזמנים ליצור קשר בכדי לקבל הצעת מחיר בתנאי ליסינג עם ריביות נמוכות במיוחד. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו