רכב יוקרה סיני נוסף בדרך לישראל: Jaecoo J7

Jaecoo J7

צ'רי היא יצרנית רכב סינית שהוקמה בשנת 1997 ומתמחה ברכבים ממגוון נרחב של קטגוריות, החל מרכבים עירוניים קטנים וכלה ברכבי מנהלים מפוארים. בישראל נכון לתחילת שנת 2024, נמכרים שלושה דגמים של צ'רי: רכב יוקרה סיני חשמלי המעוצב בסגנון קופה צ'רי FX, רכב הפנאי הקלאסי החשמלי צ'רי טיגו 7 פרו, ורכב הפנאי שמגיע עם 7 מושבים – צ'רי טיגו 8 פרו.


בתחילת השנה הודיעה יבואנית הרכב כי היא מתעתדת לייבא גם רכבים מבית מותג הפרמיום של צ'רי, הוא ג'אקו (Jaecoo), וגם רכבי פרימיום מהמותג אומודה, גם הוא בבעלות צ'רי. מותג היוקרה Jaecoo הושק לפני פחות משנה, באפריל 23, בעיקר לטובת שיווק רכבי יוקרה סינים לשוק הבינלאומי.
הרכב הראשון הצפוי להגיע לארצנו הקטנטונת הוא רכב יוקרה סיני בשם Jaecoo J7 – רכב פנאי שטח עירוני יוקרתי, בגרסה שתגיע ארצה מדובר לא מדובר ברכב יוקרה סיני חשמלי – ה – Jaecoo J7 הוא רכב בעל מנוע בנזין. בהמשך, מבטיחה היצרנית, צפויות להגיע גם גרסה היברידית פלאג אין של הדגם, ובשנת 2025 החברה צפויה להשיק גרסה חשמלית טהורה שלו. מה אנחנו כבר יודעים על Jaecoo J7 ועד כמה כדאי לחכות לו?

Jaecoo J7

ממדים, עיצוב ונראות

Jaecoo J7 הוא רכב קרוסאובר קומפקטי בעל נראות של רכב פנאי שטח קרבי, אולם הוא מתאים יותר לנסיעות קלות בכבישי כורכר מאשר לנסיעות שטח קשוחות. בממדיו, הוא מעט קטן יותר מהריינג' רובר ספורט מהדור השלישי, עם 4.5 מ' אורך, 1.86 מ' רוחב, 1.68 מ' גובה ו – 2.67 מ' בסיס גלגלים. הוא מגיע עם חישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינץ'.

מנוע וביצועים

Jaecoo J7 מגיע עם מנוע 1.6 ל' טורבו, אותו מנוע המשמש גם דגמים אחרים של צ'רי – אולם הפעם בגרסה מעודכנת, עם הספק מרבי של 194 כ"ס ו – 290 ננומטר, ומומנט מרבי של 29.6 קג"מ. כאמור, הדגם היחיד הצפוי להגיע כעת לארץ הוא דגם בנזין, המשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים של שבעה הילוכים עם אפשרות להנעה קדמית או הנעה כפולה. מהמידע שנמסר עד כה, אנחנו שומעים כי Jaecoo J7 מאיץ מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתוך 8 שניות, ונתוני צריכת הדלק שלו לפי דירוג WLTP עומדים על 7.48 ל' ל – 100 ק"מ, או 13.4 ק"מ לליטר דלק.
נתוני העבירות שלו לא מדהימים, אבל בהחלט לא רעים: מרווח הגחון שלו 20 ס"מ, כמעט כמו זה של סוזוקי ג'ימני ודאצ'יה דאסטר (21 ס"מ). זווית הכניסה שלו 21 מעלות וזווית הנטישה 29 מעלות, מבנה לא רע בסך הכל לטובת עבירות טובה.

ג'אקו J7

אבזור ומערכות עזר

אנחנו יודעים שבשוק דגמי הרכבים של 2024, כשמדובר בדגמי רכב סיני יוקרה ואבזור הם סטנדרט. ואכן, Jaecoo J7 הוא רכב יוקרה סיני שמגיע עם רשימה ארוכה של מערכות עזר ופינוקים לנהג, בין השאר: לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ' ועוד מסך מולטימדיה בגודל 14.8 אינץ' עם תאימות אלחוטית והרחבה לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו; תא מטען בנפח 414 ל' עם דלת בפתיחה ללא מגע, מערכת פתיחה חכמה, גג שמש פנורמי, מושבים קדמיים עם חימום ואוורור, ועוד. היצע מערכות הבטיחות שלו כולל עד 10 כריות אוויר (תלוי ברמת הגימור של הדגם), מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אזהרה לסטייה מנתיב, מערכת התחמקות חכמה, אזעקת תנועה צולבת אחורית, מערכת זיהוי נקודות עיוורות, מערכת סיוע בשינוי נתיב, מערכת מצלמות וחיישנים 3600, מערכת לניטור שטח מת, הולכי רגל ורוכבי אופניים, מערכת יציאה בטוחה מחניה – וזו היא רק רשימה חלקית.

איך תבחרו את הרכב הבא שלכם?

מחפשים רכב יוקרה סיני במחיר מפתה? רכב חשמלי שיחסוך מכם את התלות בדלק? רכב משפחתי או קרוסאובר שיאפשר לנסוע בנוחות לעבודה בימי חול ולצאת לטיולי שטח בסופ"ש?
קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב הגדולה בישראל, מציעה ליווי כולל אל הרכב המושלם הבא שלכם, כולל מגוון הדגמים החדשים שניתן להשיג בישראל עם שיתוף פעולה בין נציגי החברה לנציגי יבואניות הרכב, הצעות מימון אטרקטיביות וטרייד אין על הרכב הישן. פנו אלינו, ונשמח לעזור!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך