הונדה סיוויק 2021 – סקירה

honda civic

ישנם קונצרנים של רכבים ששמם הולך לפניהם, הונדה היא אחד מהקונצרנים מאלו. הונדה סיוויק 2021 מגיעה אלינו לאחר לא פחות מאשר 10 דורות מאחוריה.

זה נתון ממש מרשים, בואו נכיר את הונדה סיוויק 2021, דור 11.  

עם 10 דורות מאחוריה כבר, הונדה סיוויק ממש לא נראית כמו שהיא יוצרה בשנת 1972.

בשנת 1972 הונדה ייצרו את הסיוויק הראשונה ומאז הכול היסטוריה. היה מדובר כבר אז ברכב קומפקטי, וכיום הונדה סיוויק היא תחת הקטגוריה של משפחתית קומפקטית.

כיאה למסורת של הקונצרן, בכל 6 שנים הונדה מייצרים דור חדש של רכב הסיוויק הנודע. מה הופך את הסיוויק לפופולארית כל כך מאז ומתמיד, מה סוד הקסם? בואו נדבר על הדור ה-11 שמגיע אלינו כבר ב-2021.

 

הונדה סיוויק 2021 מגיעה אלינו בדור ה-11 שלה 

אין צורך לבזבז הרבה זמן בכדי לנסות להבין את המראה החדש של הסיוויק. כשמסתכלים עליה מבחוץ מיד מבינים כי מדובר ברכב בעיצוב עתידני לכל דבר. עם פנסי לד מקדימה וגריל מוגדל יותר מהדורות הקודמים, הסיוויק הזו נראית מוכנה לכל נסיעה בעיר ומחוצה לה. 

על פניו, עושה רושם שהונדה החליטו לא לייצר גרסה בעיצוב קופה (כמו הדור ה-10 שהיה עד 20201). הסיוויק הקודמת, בדור העשירי, נראתה הרבה יותר עגולה מהסיוויק הנוכחית. על פי הנתונים והתמונות של האבטיפוס שהונדה שחררו לציבור, יהיה מדובר ברכב משפחתי בעיצוב חד וארוך, לא מעוגל. במילים אחרות, מרכב של סדאן.

honda civic

כשמסתכלים עליה מבחוץ מיד מבינים כי מדובר ברכב בעיצוב עתידני לכל דבר (קרדיט: carranddriver.com).

 

האם הונדה סיוויק 2021 תגיע רק במרכב סדאן? 

יחד עם זאת שהתמונות של האבטיפוס של הסיוויק מראות מרכב סדאן, הונדה הבטיחו שהם כנראה ייצרו גם מרכב האצ'בק. כידוע, מכוניות ההאצ'בק הן קטנות יותר ומעוגלות, לפעמים עם 3 דלתות ולא 5. המרכב של ההאצ'בק הוא פופולארי מאוד בקרב יצרן הונדה, זהו למעשה סוג המרכב הראשון שהסיוויק קיבלה בשנת 1972. 

כרגע, על פי מה שהונדה מדווחים, הם כנראה עומדים לייצר גרסת SI, אבל חובבי המכוניות הספורטיביות ישמחו לדעת נתון נוסף. כמובן שהונדה לא תשאיר את חובבי הנהיגה הספורטיבית מאחורה, החזיקו חזק, כנראה יהיה גם דגם TYPE R. זהו הדגם הספורטיבי של הונדה. נחזיק אצבעות.

 

קצת על העיצוב החיצוני של הונדה סיוויק 2021 

בשונה ממכוניות אחרות, שבהן יש גריל ONE PEACE, בהונדה סיוויק 2021 ישנו גריל המחולק ל-2. יש לכם את חלקו התחתון של הגריל אשר מגיע על פי רוב בצבע השחור, בעוד שחלקו העליון של הגריל נושא את סמל הרכב – H. 

כמו שאפשר לצפות ממכוניות בימינו, סביבת הנהג כנראה תהיה דיגיטלית לחלוטין. בעוד שמערכת המולטימדיה הצפויה להיות כאן היא בגודל 9 אינץ', סביבת הנהג מלאה בדיגיטציה מכל הכיוונים. לוח המכוונים כנראה יהיה דיגיטלי במלואו, כמו כן כל הנתונים שתקבלו על הרכב בצג המולטימדיה.

 

הנעה ללא מפתח בדגמים המאובזרים ומערכות בטיחות מובנות 

בדגמים המאובזרים תהיה לכם את האפשרות להניע את הרכב ללא מפתח, כשם שתהיה לכם את האפשרות להיכנס לרכב ללא מפתח. וכמובן, הונדה מציידת את הרכב במערכות בטיחות מובנות אשר ניתנות ליישום בכדי לצמצם את הסיכוי לתאונות דרכים.

 נכון לעכשיו, הונדה עדיין לא שחררו נתונים מכאניים ונתוני ביצועים על ההונדה סיוויק החדשה. ברגע שהיא תיכנס אלינו לסניף, חברת קפיטל מוטורס מזמינה אתכם להתרשם ממנה במציאות. אנחנו נשמח לייעץ לכם בנוגע לעסקאות ליסינג פרטי, כמו כן תפעולי ועסקאות מימון 100% על רכבים.

honda civic פנים רכב

בדגמים המאובזרים תהיה לכם את האפשרות להניע את הרכב ללא מפתח (קרדיט: caranddriver.com).

 

קפיטל מוטורס ליסינג פרטי להונדה סיוויק 2021 

קפיטל מוטורס עובדת אל מול גורמי מימון בנקאיים, אל מול חברות הביטוח השונות, אל מול גורמי מימון חוץ בנקאיים ועוד. כל עוד אתם מעוניינים לשלם ריבית נמוכה על הונדה סיוויק בליסינג פרטי, אנחנו כאן לסייע לכם. 

ספרו לנו על איזה סוג של רכב אתם חולמים, אנחנו כאן כדי לייעץ בעזרת מומחים בעולם הרכב. קפיטל מוטורס היא אחת מהחברות הוותיקות בארץ בתחום הליסינג הפרטי, התפעולי, מימון רכבים חדשים, טרייד אין ועוד. אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בהקדם, מעולם לא היה קל יותר לרכוש רכב חדש. אם תצטרכו מימון על סיוויק 2021, גם תוכניות מימון רכבים אנו נציע לכם. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו