שברולט סילברדו יזכה לעיצוב תא נוסעים יוקרתי בדומה לרכבי הפנאי שטח של חברת GMC

שברולט סילברדו החדשה

מותג המכוניות הנמכר ביותר של יצרנית הרכב האמריקנית ג'נרל מוטורס (GMC), השברולט סילברדו, צפוי לקבל שדרוג משמעותי בתא הנוסעים באיכות שדומה לרכבי הפנאי שטח של החברה. בחברת האם GMC, טוענים שאנשים שקונים טנדרים מעוניינים לקבל עיצוב פנים ברמת פרימיום, ולשם הם בהחלט מכוונים.

חלפו עברו הימים שבהם טנדרים ומשאיות קטנות שימשו בתור סוסי עבודה. היום ניתן להוציא סכום כסף לרכישת טנדר עבודה חדש כמו השברולט סילברדו ולקבל ריפוד מושבי עור רך עם טכנולוגיה מתקדמת שבעבר הייתה נגישה רק בסגמנט רכבי היוקרה.

כיום יש באפשרות כל בעל טנדר עבודה מסחרי ליהנות מאופציה למערכת בידור מושבית אחורית. האם הוא באמת צריך את זה? כנראה שלא ממש. האם אנשים מסוימים רוצים את זה? בוודאי!.

נראה שהמגמה כיום היא לייצר כמה שיותר רכבי עבודה יוקרתיים מהסיבה הפשוטה שלקוחות יהיו מוכנים לחפור עמוק יותר בתוך הכיס ולשלם על כך. זה יספק להם תא נוסעים שונה ממה שהתרגלו אליו עד היום, כזה שיגרום ליום העבודה המפרך שלהם לעבור בצורה נעימה יותר.

אם חושבים על זה, כיום אנשים רוכשים טנדרים גם לצורך סגנון חיים ולא רק לצרכים שימושיים כרכב עבודה. לכן הוספה של טכנולוגיה מתקדמת וחומרי גלם איכותיים יותר לתוך רכב העבודה היא הסתכלות עסקית נבונה.

כשהדגמים האחרונים של שברולט טראוורס ו- שברולט אקווינוקס נחשפו, כמעט כולם שמו לב כיצד עיצוב הפנים ותא הנוסעים שלהם עבר שינוי מהותי בכיוון הנכון, בהשוואה לרכב העבודה סילברדו של שברולט.

אז אם קיוויתם שגם טנדר העבודה המחוספס, שברולט סילברדו יזכה לקבל כמה מאותם אלמנטים שמיושמים ברכבי ה- SUV של החברה, תשמחו לדעת שכעת הדבר הזה בהחלט עומד על הפרק. בראיון ל- Muscle Cars & Trucks אמר מנהל השיווק הבכיר של חברת G.M.C ורכבי ה- SUV שלה, סטיוארט פירס: "בקרוב אנו הולכים לראות כמה קווי דמיון ביניהם. הלקוחות שלנו מחפשים לראות רכיבי פרימיום בטנדרים של החברה".

 

שברולט סילברדו החדשה

 

שברולט סילברדו: עדכון עם מגמות השוק העולמי

לפי דיווחים אחרונים, גם השברולט סילברדו וגם השברולט סיירה (שניהם טנדרים המשמשים בעיקר כרכבי עבודה) יזכו לקבל שיפוץ פנים מתישהו לקראת שנת 2021. שינויים אלו לא יוגבלו רק להתקנת מערכות בטכנולוגיית אינפונטיינציה או בעיצוב מחודש ללוח המחוונים, אלא מהתאמות ושיפורים ברמות הגימור.

הסיבות לכך הן שתיים: הראשונה, להתאים ולעדכן את הטנדרים למגמת השוק המתפתחות. השנייה, לתת אלטרנטיבה טובה יותר אל מול דגם המתחרים, דודג' ראם 1500 שכבר זכה למספר שבחים על פניו.

השדרוגים האלו מיועדים גם לדגמי ה- HD (Heavy Duty) המשופרים של הסילברדו, אך ככל הנראה יגיעו רק במועד מאוחד יותר.

"זה לא רק פנים הרכב שיעבור עדכונים, אלא גם יבוצעו תיקונים ועדכונים מבחוץ", מוסיף מנהל השיווק בחברה, בוב קראפס. "החברה עובדת על כמה פרויקטים שכולם יקבלו דגש הן על הצד החיצוני של הרכב והן על פנים הרכב".

שברולט סילברדו החדשה

 

שברולט סילברדו: נתוני המכירות בעולם מצדיקים רענון

כל הטנדרים המוכרים של חברת האם G.M.C ישבו יותר מדי זמן ללא שינוי בכל הקשור לביצועי המכירות שלהם בשוק העולמי. ולמרות כל זאת סך מכירות הטנדרים של החברה קבעו שיא ועליה של 2.5% ל- 2.48 מיליון יחידות בשנת 2019.
יחד עם זאת, דווקא מכירות השברולט סילברדו ירדו מעט בכ- 2.6% שנכללים בירידה כללית של 7.5% מסך מכירות דגמי הטנדרים הכבדים של החברה.

ברבעון האחרון של שנת 2019 המכירות המשולבות של הטנדרים הכבדים של חברת ג'נרל מוטורס  (G.M.C) יחד עם חברת הבת, יצרנית הרכב 'שברולט', ירדו ב- 5.9%. אך יש להוסיף ולומר כי ירידה זו באה בעיקר בעקבות שביתת האיגוד המקצועי של ג'נרל מוטורס שעלתה לחברה בהכנסות אבודות של 3.6 מיליארד דולר במהלך 40 הימים שבהן התרחשה השביתה.

נכון להיום נראה כאילו לדגם הראם 1500 יש מה להציע כאלטרנטיבה לשברולט סילברדו, יחד עם זאת הסילברדו והסיירה של שברולט צפויות לעבור שינויים ושיפורים מהותיים.

 

שברולט סילברדו: מה קיים כעת?

רבות דובר על השברולט סילברדו כרכב העבודה המושלם. ישראלים רבים בהחלט אוהבים את דגם החברה האמריקנית שנחשב לרכב העבודה הנמכר בקטגוריה בעשור האחרון.

הגרסה האחרונה מציעה מנוע טורבו דיזל "דורמאקס" V8 בנפח 6.6 ליטר שמצליח לספק 445 כ"ס להניע את כובד הרכב.

תיבת 10 הילוכים יחד עם מנוע ה"דורמאקס" אמורים גם לשפר את איכות הנסיעה מבחינת זיהום האוויר שמצויד במערכת הפחתת פליטת גזים רעילים על בסיס נוזל ה"אוריאה".

למרות נכונות החברה לבצע שינויים מהותיים ברכב, כבר כעת מוצעים בו מספר אלמנטים מרכזיים מבחינת תא הנוסעים שמשפרים רבות את חווית הנסיעה של הנוסעים ברכב.

בין היתר נכללים שם מושבי עור (כאופציה), הגה כוח מתכוונן מצופה עור, כוונון חשמלי למושב הנהג, מרכז מידע דיגיטלי, מערכת שמע פרימיום, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית, שלט חכם וכפתור התנעה, חישוקי אלומיניום 18 אינצ', מערכת בקרת שיוט ועוד.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו