קניית רכב חדש מליסינג או מהיבואן

בחורה בתוך רכב עם מפתחות

שאלת השאלות, שנהגים רבים וטובים שואלים את עצמם: קניית רכב חדש בעסקאות ליסינג, או רכישת אוטו מהיבואן? חברת קפיטל מוטורס שמחה להציג בפניכם סקירה מקיפה וכוללת על תנאי רכישת רכבים ב-100% מימון, מימון חלקי ומה שבין לבין. הנה כל המידע המעודכן ל-2020:

אם אתם מעוניינים לרכוש רכב חדש אבל לא בטוחים מהי העסקה האידיאלית בעבורכם, אתם מוזמנים לבדוק את תנאי המימון שקיימים היום בעבור רכישת רכב חדש, אין ספק שנהגים רבים וטובים לפניכם כבר עשו ועושים זאת. יכול להיות שאתם מחפשים אחר רכב משפחתי, אולי בכלל 4X4 ספורטיבי, אבל דבר אחד בטוח – על תנאי העסקה אתם לא מעוניינים להתפשר, ובצדק.

אם כך, בואו נדבר על קניית רכב חדש מליסינג, על הנושא של תנאי המימון עצמם, וההבדלים בין רכישת רכב מהיבואן לעומת רכישת אוטו בליסינג. האם הריביות נמוכות יותר מאשר אצל היבואן? אולי בכלל עדיף לקבל תנאי מימון בבנק? כל המידע: 

 

רכישת רכב בליסינג אל מול רכישת רכב מהיבואן

חשוב תמיד לזכור, רכישת רכב מהיבואן, בסופו של דבר, היא עסקה מוגבלת יותר מאשר רכישת רכב בסוכנויות אשר עוסקות בייבוא מקביל. בעוד שאצל היבואן תוכלו להנות מרמות גימור מסוימות ותו לא, אצל סוכנויות הרכב אשר עוסקות בליסינג, אתם תוכלו תמיד להתמקח על שלל אביזרים לרכב, אבזור, התקנות שונות (כמו מולטימדיה, מערכות בטיחות) ועוד.  

זאת ועוד, אצל סוכנויות הרכבים אשר עוסקות בליסינג, גם תוכלו להנות משירותים פיננסיים שונים. כדאי לציין, לא בכל סוכנויות הרכבים ישנה את האפשרות של שירות פיננסי. אבל אם אכן קיים השירות הזה בסל השירותים של סוכנות הרכב, סביר להניח שאתם תהנו מריביות נמוכות יותר מאשר אצל היבואן.

 

מעוניינים ברכב החלומות שלא רק יפנק, אלא גם יהיה בטוח ובמחיר טוב

בסופו של דבר, אתם מעוניינים לקבל רכב מפנק ובטוח, זה נכון, אבל על תנאי המימון אין שום סיבה להתפשר. במיוחד בהתחשב בעובדה, שאחוז מאוד גבוה מהרכבים על כבישי ישראל הם רכבים שניקנו בעסקאות ליסינג פרטי. 

כדאי לדעת, כשאתם רוכשים רכב בליסינג פרטי, אתם לחלוטין לא צריכים לדאוג לגבי ירידת ערך משמעותית. בסוף תקופת העסקה, אתם תוכלו לקבל אצל הסוכנות מחיר הגון ולהתקדם לרכב הבא שלכם. מאחר שנהגים רבים מחפשים אחר קניית רכב 0 ק"מ ו-00 בעלים קודמים, גם את העסקאות מהסוגים האלו תוכלו למצוא במסגרת של עסקאות ליסינג פרטי.

 

קניית רכב בליסינג ומבחר הרכבים הענק

אם אתם מחפשים אחר שירותי מכירת רכבים חדשים, אבל במקביל לכך, גם שירותי טרייד אין, טרייד אין אקספרס ועוד, אתם מחפשים כנראה ליסינג פרטי, וטוב שכך. בכל הקשור לליסינג פרטי, כדאי לקחת בחשבון את צי הרכבים הענק שיש לחברות הליסינג להציע לכם. זאת, בשונה מהיבואן אשר יחזיק מספר דגמים מסוימים של חברה אחת, או שתיים. 

חברת ליסינג פרטי בד"כ תשווק את כל סוגי הרכבים הנפוצים והפחות נפוצים בארץ ישראל, לרבות האפשרות של ייבוא אישי של רכבי נישה, רכבים ספציפיים ועוד. כדאי לדעת, מאחר שחברת קפיטל מוטורס מחזיקה בכוח קנייה משמעותי, המחירים על רכבים אצלנו הם נמוכים יותר מאשר אצל המתחרים שלנו.

 

כיצד תקבלו מחירים טובים על רכישת רכב במסגרת ליסינג?

סוכנות רכבים משמעותית ורצינית, רוכשת רכבים בכמויות נרחבות, מה שמאפשר לה תמיד להתמקח על מחירי רכישת הרכבים מהיצרנים. בסופו של דבר, מי שנהנה מזה, אלו הם הלקוחות של סוכנות הרכב, שמקבלים רכבים חדשים במחירים אטרקטיביים במיוחד. 

זאת ועוד, כוח הקנייה של סוכנות רכב עם אפשרות של ליסינג, גם מורגש בתחום הביטוח ובנושא של תנאי המימון. מאחר שסוכנות רכב גדולה מספקת עבודה נרחבת לחברות הביטוח ולגופים המממנים, היא מסוגלת "להוציא" מאותם גורמים מחירים מעולים על ביטוחים לרכבים ועל תנאי מימון לרכישת רכבים חדשים.

 

ריביות נמוכות על רכישת רכב במימון

כשמדברים על ליסינג פרטי אצל סוכנות רכב, כמובן, הריביות הן נמוכות, התנאים הם אידיאליים ואתם יכולים כבר עכשיו לחשוב על הרכב שאתם מעוניינים לנהוג בו. אין ספק שאתם יכולים לרכוש רכב חדש ישירות מהיבואן, אבל בימינו חובה קודם כל לברר עם היבואנים המקבילים של רכבים, חברות הליסינג גם כן. 

מאחר שהתחום הזה של ייבוא מקביל של מכוניות הלך ותפס תאוצה בשנים האחרונות, כיום כבר ניתן למצוא רכבים במחירים מאוד אטרקטיביים, שבפעמים רבות מציבים תחרות משמעותית ליבואנים הרשמיים של המכוניות.

 

מחירים מעולים על רכבים נפוצים ופחות נפוצים בישראל

חשוב לדעת, המחירים המעולים שחברת ליסינג פרטי מסוגלת לספק לכם על מכוניות, בדרך כלל מתייחסים למכוניות הנפוצות יותר בישראל. זהו טבעו של הליסינג הפרטי. אם אתם מעוניינים לרכוש רכבי נישה או רכבים בייבוא אישי, סביר להניח שיהיה לסוכנות קצת יותר קשה "לשחק" עם המחיר לטובתכם. חשוב לדעת את זה, שקיפות מלאה. 

בכל מקרה, גם אם תרצו לרכוש רכבי נישה, או אולי אפילו רכבים בייבוא אישי, אנחנו נעשה את כל מה שאנחנו יכולים בכדי לבוא לקראתכם במחיר, בתנאי המימון, במחירי הביטוחים ועוד.

 

ייעוץ רכישת רכב: מה חשוב לדעת לפני קניית אוטו במימון או ליסינג?

מעבר לשירותי מכירת רכבים חדשים ב-100% מימון, חברת קפיטל מוטורס גם מספקת את השירות של ייעוץ לפני רכישת רכב חדש. אם אינכם בטוחים בסוג הרכב שאתם מעוניינים לרכוש, אתם לחלוטין יכולים להרים אלינו צלצול ולדבר עמנו על כך. 

גם אם בסוף לא תרכשו אצלנו את רכב החלומות שלכם, אנחנו בכל מקרה נשמח שיכולנו לסייע לכם באחת ההחלטות החשובות שלכם. אנחנו, בחברת קפיטל מוטורס, מבטיחים לספק לכם את שירות הייעוץ האובייקטיבי ביותר והמקצועי ביותר שניתן, תוך שאנחנו תמיד ננסה להתאים בעבורכם את פתרונות התחבורה האידיאליים לצרככם. 

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום, ואחד מנציגינו ישמח לספק לכם שירות מכירת רכבים וייעוץ לפני רכישת רכב. מקסימום, רכשתם קצת ידע ומידע בחינם. בהצלחה, אתם יכולים כבר בקרוב להיכנס לתא הנהג של רכב החלומות שלכם, אל תתפשרו על כך!  

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך