ב.מ.וו 7X– גרסת SUV יוקרתית – סקירה

bmw 7x

אם אתם מחפשים אחר הרכב הכי עצום, גדול מידות ומרשים שחברת BMW אי פעם ייצרה, אתם מחפשים אחר ב.מ.וו 7X חדשה. מדובר כאן ברכב מרשים במיוחד שאי אפשר לפספס אותו בשום רמזור. בואו נכיר את מכונת הנהיגה הגרמנייה הזו יותר לעומק. 

אם מדברים על מורשת קרב מפוארת ואלגנטיות אמיתית, מדברים על רכבי BMW, שלעולם לא מאכזבים. כשאנשים רוכשים רכב מסוג ב.מ.וו, הם רוכשים מותג וסטטוס. הם יודעים שהם אוחזים בהגה של מכונת נהיגה, לא משנה באיזה דגם מדובר. וכשמדובר על מכוניות SUV יוקרתיות ועוצמתיות, BMW לוקחת כאן את אחדג המקומות הראשונים בקטגוריה. אתם מוזמנים להכיר את ב.מ.וו 7X, רכב שנראה כאילו הוא מתחרה בתחרות רכבים עתידנית. אז רגע לפני רכישת ב.מ.וו 7X, מה צריך לדעת עליה?

 

עוצמתיות ואלגנטיות ביחד: המדריך לרכישת ב.מ.וו 7X חדשה 

כשמדברים על פיצ'רים באמת מגניבים, מדברים למשל על מחזיקי כוסות עם חימום וקירור. ברכב ב.מ.וו 7X יש לכם את מחזיקי הכוסות האלו, שתוכלו להשתמש בהם גם בקיץ וגם בחורף. מעבר לכך, יש לכם לוח מכוונים דיגיטלי לגמרי בגודל של 12 אינץ'. 

ומסך המולטימדיה כאן, באמת שווה לדבר עליו. שימו לב, יש לכם את האפשרות לשלוט במולטימדיה באמצעות תנועות ידיים באוויר. מכירים את הנינטנדו WII? ובכן, זה עובד ממש בדומה לנינטנדו המוכר. בעזרת תנועות ידיים ש"נזרקות" לאוויר, אתם יכולים לשלוט ברדיו ובמערכת הסאונד, במזגן, להגביר ולהנמיך ווליום, להעביר שירים אחורה וקדימה ועוד. בהחלט שימושי וייחודי מאוד לחברת ב.מ.וו.

bmw 7x
יש לכם את האפשרות לשלוט במולטימדיה באמצעות תנועות ידיים באוויר (קרדיט: edmunds.com).

 

מה עוד כדאי לדעת על ב.מ.וו 7X? 

עוד משהו שכדאי לדעת, ב.מ.וו 7X אבזרו אתכם עם מפתח רכב חכם. מפתח הרכב החכם מאפשר לכם לראות כמה דלק נשאר לכם, את המיקום של הרכב ועוד. על גבי המפתח יש צג דיגיטלי קטן, מה שמאפשר לכם לקבל את כל הנתונים הנדרשים לכם. 

כמובן, יש לכם כאן הנעה ללא מפתח. וכשמדברים על רכבים גרמניים, כמובן שבאותה הנשימה חובה להזכיר בטיחות. ב.מ.וו 7X מגיעה עם מערכות בטיחות מובנות ברכב, כמו למשל מערכת בלימה אוטונומית שעובדת גם בדרכים בינעירוניות.

 bmw 7x
יש לכם כאן הנעה ללא מפתח. וכשמדברים על רכבים גרמניים, כמובן שבאותה הנשימה חובה להזכיר בטיחות (קרדיט: edmunds.com).

 

מערכות בטיחות מובנות ב-BMW 7X 

יש לכם התרעות על סטיות מנתיבים, כמו כן התרעות בפני הולכי רגל ותמרורי עצור. בקרת האקלים כאן היא משותפת בתא הנוסעים, אבל יש במושבים האחוריים שליטה על יחידת בקרת אקלים נפרדת.

עוד בדגם המאובזר של ב.מ.וו 7X, אתם גם תהנו ממרחב פנים היסטרי. 

בכדי להתחרות ברכבים כמו מרצדס S קלאס, חברת BMW הבינה שהיא צריכה לייצר את ב.מ.וו 7X עם מרחבי פנים רציניים.

וזה בהחלט מורגש גם במושבים האחוריים, שמאפשרים לכם להתרווח בהם כאילו היה ספת סלון בביתכם.

 

רכב 7 נוסעים מפואר ואלגנטי במיוחד SUV 

במקביל למושב האחורי, יש לכם למעשה עוד מושבים שלישיים. בספת המושבים השלישית אין בקרת אקלים נפרדת, אבל ניתן להזמין כזאת בתוספת תשלום בדגמים המאובזרים. נפח תא המטען כאן הוא ענק, ואתם מקבלים לא פחות מאשר 326 ליטרים של נפח אחסון בבגאז'. 

אם תרצו, תוכלו לקפל את המושב השלישי ולקבל אפילו תא מטען גדול יותר. לגבי המידות של הרכב הזה, מדובר כאן בחתיכת מכונת נהיגה. שימו לב, אם אתם מחפשים אחר רכב עירוני שקל למצוא אתו חניה בעיר, זה ממש לא הרכב עבורכם.

 

הגודל קובע: מידות של  BMW7X 

עם יותר מחמישה מטרים לאורכו ויותר מ-2 לרוחבו, יהיה לכם קשה מאוד למצוא עם הרכב הזה חניה בעיר. יחד עם זאת, גם בעיר וגם מחוץ לעיר אתם נהנים מנוחות גרמנייה לכל דבר, יוקרתיות ופאר, אלגנטיות ואמינות. 

הרכבים של BMW מאז ומתמיד הציבו רף מדויק מאוד של אמינות וגבוה למדי.

אם אתם מעוניינים לרכוש את ב.מ.וו 7X, אנחנו ממליצים לכם לקבל מאיתנו מידע לגבי ליסינג פרטי ותנאי מימון על רכבים. בנוסף, תוכלו לקבל מאיתנו גם ייעוץ לפני רכישת רכב.

חברת קפיטל מוטורס תשמח לייעץ לכם בכדי שתוכלו להיכנס כבר בהקדם לרכב החלומות שלכם. אנחנו זמינים דרך אתר האינטרנט שלנו וגם אפשרי לפנות אלינו באופן טלפוני. אתם מוזמנים לשאול אותנו לגבי ליסינג פרטי ל-BMW 7X.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו