רכב דיזל 7 מקומות ישיבה: אופל קומבו החדש כבר כאן

רכב דיזל 7 מקומות

אופל קומבו 2024 הגיע לישראל עם מראה מעודכן, תא נוסעים משודרג ואבזור עשיר יותר. הדגם החדש ישווק בשתי גרסאות: 5 או 7 מושבים, עם מנוע 1.5 טורבו דיזל ותיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים, במחיר החל מ-174,990 שקל. האם זה רכב דיזל 7 מקומות המשתלם בישראל?

אופל קומבו החדשה
אופל קומבו הנוכחי (2024)

מה חדש באופל קומבו?

בדור הקודם של הקומבו, אופל הייתה בבעלות קונצרן פיג'ו-סיטרואן. לאחר שתאגיד סטלנטיס הוקם ולקח תחת חסותו את פיג'ו-סיטרואן זה כלל כמובן גם את אופל. תאגיד הענק כולל בתוכו גם את קונצרן פיאט-קרייזלר ואת כל המותגים שנמצאים תחתיהם. לכן לא מפתיע שאופל קומבו החדש מבוסס על הפלטפורמה של סיטרואן ברלינגו כמו הדגם הקודם. העיצוב שלו עבר עדכון משמעותי ולטעמנו הוא נראה כמו רכב דיזל 7 מקומות מהיפים בקטגוריה. בחזית נפגוש את העיצוב החדש של המותג עם משקף שחור המחבר את הפנסים הראשיים. פנסים אלו הם בטכנולוגיית מטריקס לד אדפטיביים. בתוך תא הנוסעים ישנו שדרוג משמעותי נוסף שכולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10 אינץ', מסך מולטימדיה עם מערכת הפעלה מעודכנת (גם הוא בגודל 10 אינץ'), התנעה בכפתור, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ל-2 אזורים ועוד.

אופל קומבו 2025
אופל קומבו 2025

נוחות הנהג בראש סדר העדיפויות

רכב דיזל 7 מקומות לא תמיד מסיע נוסעים ועל כן סביבת ונוחות הנהג חשובים לא פחות מבכל רכב משפחתי אחר. באופל בחרו שלא לחסוך בעניין הזה ואבזרו את הקומבו החדשה עם חיישני גשם ותאורה, בלימה אוטונומית, אורות גבוהים אוטומטיים, חיישני חניה, מצלמת רוורס, ניטור שטחים מתים, חימום להגה ובקרת סטייה מנתיב. בנוסף לאבזור הנוחות עבור הנהג, אופל קומבו החדשה קיבלה צמד שולחנות מתקפלים ליושבים מאחור כמו בסיטרואן ברלינגו, חישוקי גלגלים בקוטר 16" ומסילות מובנות בגג.

אופל קומבו 2025
אופל קומבו 2025

רכב דיזל 7 מקומות עם הנעה חסכונית יותר

מנוע הטורבו דיזל של אופל קומבו הינו בנפח 1.5 ליטר ומייצר הספק מרבי של 130 כוח סוס ו-30.6 קג"מ. המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 17.2 ק"מ בגרסת 7 מקומות ישיבה הארוכה יותר. יחסית לרכב דיזל 7 מושבים המידות די סטנדרטיות וזה מתבטא בבסיס גלגלים של 2.9 מטר ונפח תא מטען של 209 ליטר כאשר המושבים בשורה השלישית בשימוש. אם לקפל את שני המושבים האחוריים יחד עם שורת המושבים האמצעית נקבל נפח הטענה מדהים בקיבולת של 3,500 ליטרים.

רכב דיזל 7 מקומות
אופל קומבו 7 מקומות

מחיר אופל קומבו החדש

המחיר של אופל קומבו מתחיל ב-174,990 ₪ (2024). עבור גרסת רכב דיזל 7 מקומות תצטרכו להוסיף עוד 15 אלף שקלים. לשם השוואה, המחיר של המקבילה שלה, סיטרואן ברלינגו 7 מקומות, מתחיל ב-189 אלף שקלים. 1,000 שקלים פחות אך גם נקבל פחות אבזור ולדעתנו גם העיצוב לא מרשים כמו זה של אופל קומבו החדשה.

סיטרואן ברלינגו החדשה
סיטרואן ברלינגו

היתרונות של אופל קומבו

אופל קומבו נמכרת עם 4 שנות אחריות ולא 3 כמו המתחרות בקטגוריה. כמו כן, רשימת אבזור הנוחות שלה מרשימה יותר מכל רכב אחר בסגמנט וזה כולל אבזור ייחודי כמו בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ומצלמת חנייה עם פונקציית "מבט על" לסריקת הסביבה הקרובה של הרכב בעת כניסה לחניות צרות. לאופל קומבו החדשה יש גם דלת תא מטען ייחודית שמאפשרת פתיחה נפרדת של השמשה האחורית.

פיאט דובולו החדשה

רכבי דיזל 7 מקומות נוספים

פיאט דובלו

מאחר ופיאט נכללת כחלק מתאגיד סטלנטיס, גם היא מבוססת על סיטרואן ברלינגו בדיוק כמו אופל קומבו החדש. אין ביניהן הבדלים משמעותיים מלבד האפשרות לבחור אותה בגרסה ידנית חסכונית וזולה יותר אם אינכם נרתעים מהמקל ומהדוושה השלישית.

פיאט דובולו החדשה

קיה קרניבל

נכון לרגע זה, קיה קרניבל זה רכב דיזל 7 מקומות בתצורת מיני וואן משפחתי היחיד שנמכר בישראל על ידי יבואן רשמי. קיה קרניבל מיועדת רק כרכב משפחתי ולא עבור צרכי עבודה. היא כמובן מאובזרת ויוקרתית יותר מאופל קומבו אך גם המחיר שלה בהתאם. לכן, אם יש לכם צורך לעבוד עם הרכב המשפחתי שלכם, קומבו וברלינגו מתאימות יותר לכך מהקרניבל.

קיה קרניבל החדשה

פולקסווגן קאדי

לקונצרן פולקסווגן יש מגוון רכבים מסחריים שמשמשים גם כרכבים משפחתיים גדולים וזה כולל את קאדי וטרנספורטר. האחרון הוא רכב ארוך וגדול במיוחד שלא מתאים לכל אחד ולכן לא הכנסנו אותו לרשימה זו. קאדי לעומת זאת נמצא באותה הקטגוריה עם קומבו והוא מרשים לא פחות. מחירו הגבוה מרתיע את הרוכשים וזה מתבטא בהיקף מכירות נמוך יחסית. אבל, המחיר שלו נקבע בהתאם לאיכות ההרכבה שלו, הנדסת האנוש המוקפדת שלו וכמובן רשימת האבזור המכובדת שכוללת מערכות בטיחות מתקדמות שזיכו אותו ב-5 כוכבים במבחני הריסוק (לעומת 4 כוכבים באופל קומבו וסיטרואן ברלינגו) ועיצוב אלגנטי.

פולקסווגן קאדי החדשה

פיג'ו 5008

פיג'ו 5008 הוא רכב שטח קומפקטי (SUV) 7 מושבים פופולרי, המציע שילוב מרשים של עיצוב יוקרתי, נוחות נסיעה, אבזור עשיר וביצועים חזקים. הדגם עבר מתיחת פנים בשנת 2021, אשר הוסיפה לו מראה מודרני עוד יותר ושיפורים טכנולוגיים רבים.
עיצוב: חזית אגרסיבית, פרופיל אלגנטי, פנים יוקרתי עם 7 מושבים מרווחים.
נוחות נסיעה: מתלים רכים, בידוד רעשים מעולה, מושבים נוחים, מיזוג אוויר מפוצל.
אבזור: לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מגע גדול, מערכת שמע איכותית, מערכות בטיחות מתקדמות, אבזור נוחות עשיר.
ביצועים: מנועים חזקים וחסכוניים, תיבת הילוכים אוטומטית, התנהגות כביש דינמית, הנעה קדמית או כפולה.
יתרונות: עיצוב, נוחות, אבזור, ביצועים, 7 מושבים.
חסרונות: מרווח ראש מוגבל בשורה השלישית, מחיר גבוה, צריכת דלק פחות מרשימה בדיזל. וכמו קיה קרניבל, אינו מתאים לשמש כרכב עבודה אלא בעיקר עבור צרכי המשפחה.

פיג'ו 5008 החדשה

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו