רכב היברידי מומלץ: 5 דגמים שישאירו לכם עודף מ-160,000 ₪

רנו קפצ'ור החדשה

יש לא מעט רכבים היברידיים בישראל ולבחור רכב היברידי מומלץ שמציע תמורה מלאה למחיר שלו זו אינה משימה פשוטה. צמצמנו לכם את הרשימה לפי תקציב של עד 150 אלף שקלים לרכישת רכב היברידי חדש.

 

מה זה רכב היברידי

היום אנחנו נמצאים בעידן יוצא דופן בתחום כלי הרכב. ניתן לבחור מתוך מגוון הנעות שונות: טורבו דיזל, טורבו בנזין, אטמוספרי, היברידי מתון, היברידי מלא, פלאג-אין וחשמלי מלא. רכב היברידי הוא כל רכב שמשלב ביחידת ההנעה מנוע בערה פנימית יחד עם מנוע חשמלי. ההיברידי המתון מכיל מנוע בנזין או טורבו בנזין ואליו מוצמד מנוע חשמלי בהספק נמוך רק כדי לשמש כ"עוזר" למנוע הבנזין. רכב היברידי מלא מכיל לצד מנוע הבנזין מנוע חשמלי בהספק גדול יותר וסוללה קטנה ובכך הרכב יכול להתחיל להאיץ ללא שימוש במנוע הבנזין בכלל, לזחול בפקקים ולספק תוספת כוח למנוע הבנזין בהאצות ועקיפות ביניים. רכב היברידי נטען (פלאג-אין) מאפשר לנוע על חשמל בלבד ולהשתמש במנוע הבנזין רק כשנגמרת הסוללה או כאשר צריך תוספת כוח. לרכב ההיברידי הנטען סוללה גדולה יותר ולכן הוא יכול לנוע כמה עשרות קילומטרים בכוח החשמל בלבד.  אך יחד עם זאת הוא גם דורש להטעין את הסוללה משקע חשמל כמו ברכב חשמלי.

 

רכב היברידי מומלץ

רכבים היברידים כבר כבשו מזמן את שוק הרכב בישראל וזאת מפני שיפור איכות הנסיעה לצד הפחתת צריכת הדלק. אם אתם מתעניינים ברכישת רכב היברידי חדש, יש המון דגמים מהם תוכלו לבחור. אנחנו בחרנו את חמשת הרכבים שאנחנו בקפיטל מוטורס הכי אוהבים ונסביר על כל אחד מהם למה כדאי לבחור בו ומה חשוב שתדעו עליו.

 

סוזוקי S-Cross

מחיר 154,990 ₪
אחריות 3 שנים
הנעה מיקרו היברידי (טורבו בנזין)

סוזוקי קרוסאובר החדשה

סוזוקי S-Cross זה קרוסאובר משפחתי מבוסס על הסוזוקי SX4. זהו אחד הקרוסאוברים היפים והטכנולוגיים בקטגוריה שלו ובטווח המחירים שלו. ל-S cross הנעה היברידית המורכבת ממנוע 1.4 ל' טורבו בנזין ולצידו מנוע חשמלי קטן להספק מרבי של 129 כ"ס וצריכת דלק ממוצעת של 17.5 ק"מ לליטר. בנוסף לכך הוא משתמש בתיבת הילוכים אוטומטית מסוג טיפטרוניק (רגילה) בעלת 6 מהירויות.  כמו כן, סוזוקי S-Cross מאובזרת במרבית מערכות הבטיחות המתקדמות. בגלל סיבות אלו זה רכב היברידי מומלץ.

 

טויוטה יאריס היברידית

מחיר 133,990 ₪
אחריות 3 שנים
הנעה היברידי מלא (בנזין)

טויוטה יאריס היברידת החדשה

טויוטה יאריס היא מכונית מיני בתצורת האצ'בק. היא מהמבוקשות ביותר בקטגוריית יד שנייה בזכות האמינות והבטיחות של טויוטה.  המערכת ההיברידית שלה מלאה ומשלבת בין מנוע בנזין קטן נפח בעל 3 צילינדרים יחד עם מנוע חשמלי שיכול לעבוד במהירות נסיעה עירונית באופן עצמאי למספר קילומטרים. כמקובל בטויוטה, המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה וההספק שמתקבל הוא 116 כ"ס. צריכת הדלק של טויוטה יאריס היברידית נמוכה מאוד וניתן להגיע עד כ-35.7 ק"מ לליטר.

 

 

יונדאי באיון

מחיר 144,990 ₪
אחריות 3 שנים
הנעה היברידי מתון (בנזין)

יונדאי באיון החדשה

לבאיון בישראל יש שני מנועי בנזין, שניהם בנפח 1.0 ליטר, לשניהם 3 צילינדרים, לשניהם 100 כ"ס ולשניהם מגדש טורבו. ההבדל הוא ב מערכת הנעה מילד היבריד בעוצמה של 48V המוסיפה 20 כ"ס ומשפרת את צריכת הדלק למנוע הבכיר. תיבת ההילוכים של יונדאי באיון הינה רובוטית כפולת מצמדים עם 7 מהירויות בשתי הגרסאות.

 

רנו קאפצ'ור

מחיר 159,990 ₪
אחריות 3 שנים
הנעה היברידי מלא (בנזין)

רנו קפצ'ור החדשה

 

אי אפשר להתבלבל, כבר במבט ראשון על הרכב היפיפה הזה קל לזהות שזאת רנו קפצ'ור. קפצ'ור החדשה מעוצבת באופן יוצא דופן בהשוואה למתחרות בסגמנט ומעניקה תמורה בלתי מתפשרת עבור מחיר אטרקטיבי. כעת מוצעת גם גרסה היברידית חדשה עם מנוע 1.6 ליטר בשילוב מנוע חשמלי בעל תיבת הילוכים עצמאית ומציעה צריכת דלק של 20.8 ק"מ לליטר.

 

הונדה ג'אז היברידית

מחיר 151,900 ₪
אחריות 3 שנים
הנעה היברידי מלא (בנזין)

הונדה גאז'

הונדה ג'אז זו המכונית הקטנה ביותר בהיצע של הונדה. מדובר במכונית מיני בתצורת מיקרו-ואן והיא גדושה בטכנולוגיה.

מלבד מערכת הנעה היברידית מלאה שמספקת 109 כ"ס וצריכת דלק ממוצעת של 22.2 ק"מ לליטר, היא גם מאובזרת

מאוד טכנולוגית עבור נוחות הנהג ובטיחות הנוסעים. הונדה ג'אז מכילה 10 כריות אוויר, אורות גבוהים אוטומטיים

ומערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב. זה ללא ספק רכב היברידי מומלץ למי שמרבה בנסיעות בעיר.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך