ניסאן ג'וק היברידית – סקירה מלאה

ניסאן ג'וק היברידית הוכרזה בגרסתה בסגמנט של רכבי הפנאי הקטנים.

דגמים אלו של (B-SUV) מבוקשים במיוחד בשוק האירופאי בכלל ובשוק הישראלי בפרט, מה שגורם לנו לרצות לסקור מא' ועד ת' את ניסאן ג'וק ההיברידית.

הנה הסקירה המלאה, המשיכו לקרוא.

ניסאן ג'וק הוא רכב פנאי קטן שניתן להשתמש בו למטרות רבות, ולאו דווקא לנסיעה עירונית בלבד.

זהו רכב שטח בינוני עם עיצוב קומפקטי, ויש לו מנוע היברידי.

בתוך כך, ניסאן ג'וק ההיברידית צפויה להיות בעלת גוף אווירודינמי משופר עם שינויי עיצוב חדשים.

הרכב יכלול גם פנים משופר ומערכת ניווט מעודכנת המתחברת לאנדרואיד ואפל קאר פליי.

 

 

קצת רקע על ניסאן ג'וק היברידית

ניסאן ג'וק ההיברידית החדשה היא רכב שנועד לענות על הצרכים של רכבי פנאי קטנים.

הוא תוכנן להיות רכב איכותי ובמחיר סביר.

עם יחידת ההנעה ההיברידית שאנו מכירים מרכבי קליאו וקאפצ'ור, מדובר למעשה במערך היברידי בכלל לא סטנדרטי.

מתחת למכסה המנוע, אנו נמצא כאן שילוב בין מנוע בנזין (1.6 ל', 94 כ"ס) לחשמלי (49 כ"ס).

זאת, בעוד ששני המנועים האלו הם פיתוח של המותג ניסאן.

אל שני המנועים שציינו כאן למעלה, מתווסף מנוע חשמלי משני אשר מהווה עזר למנועי הבנזין והחשמלי.

עם הספק של 20 כ"ס, סוללה של 1.2 קוט"ש וקג"מ יחסית גבוה, יש לציין כי ההספק הכללי של הרכב עומד על כ-140 כ"ס (נתונים רשמיים עדיין לא נמסרו מהחברה).

 

תיבת ההילוכים הייחודית של ניסאן ג'וק היברידית

לאחר שהבנו מה קורה מתחת למכסה המנוע של ניסאן ג'וק ההיברידית, יש לציין כי למנועים אלו משודכת תיבת הילוכים משודרגת של החברה.

מדובר כאן על סט של שני הילוכים אשר משמשים את יחידת ההנעה החשמלית של הרכב.

בנוסף לסט הנ"ל, קיים כאן גם סט נוסף של ארבעה הילוכים אשר משמש את מנוע הבנזין של הרכב.

ומעבר לתיבת הילוכים ייחודית מאוד, לניסאן ג'וק ההיברידית קיימת גם מערכת בלימה רגנרטיבית, שיודעת לספק כושר בלימה מדויק גם במהירויות של 5 קמ"ש בלבד.

כדאי לציין, צריכת הדלק הממוצעת של הג'וק עומדת על כ-19.1 ק"מ לליטר בלבד.

 

 

שינויים בסביבת הנהג של ניסאן ג'וק היברידית

גם בסביבת הנהג תוכלו למצוא שינויים מסוימים, חלקם די מורגשים.

למשל, לוח המחוונים שודרג וכולל כעת בתוכו גם תצוגות רלוונטיות ליחידת ההנעה ההיברידית.

כמו כן, חדי האבחנה יבחינו כי נוספו פונקציות שליטה על מצב הבלימה הרגנרטיבית של הרכב.

בשל המסורבלות היחסית של מערך הסוללות החדש, נפח תא המטען עומד על 354 ליטרים, שזה 68 ליטרים פחות מאשר בגרסה הרגילה (גרסת הבנזין).

מעבר לשינויים אלו, ניסאן ג'וק ההיברידית מאופיינת באיכות הרכבת חומרים כללית טובה, בעוד שתא הנוסעים מאובזר גם עם רמקולים מקוריים בעלי איכות צליל גבוהה.

באופן כללי, מדובר ברכב שבהחלט שווה את תג המחיר הידידותי שלו בקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים.

 

למי מיועדת ניסאן ג'וק היברידית?

ה-Juke ההיברידי בעל מראה ועיצוב חיצוני קומפקטי וחלק, מה שמקל על חנייה במקומות צרים ולתמרון על הכביש.

בשל הנפח הפנימי בתא הנוסעים, פנים הרכב מיועד גם לנהגים פעילים עם דרישה להרבה מקום, לנוסעים ולציוד שלהם.

בסופו של דבר, מדובר ברכב עירוני מעולה עם LOOK של ג'יפון, מה שמקל עליכם את היציאה לכבישי כורכר בסופי השבוע.

רק שימו לב, לא מדובר כאן ברכב שטח, ככה שתוואי שטח מורכבים יותר מכורכר לא יהיו מומלצים.

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו