מימון לרכב יד שניה – ככה תשיגו את התנאים הטובים ביותר

מימון לרכב יד שנייה

מימון לרכב יד שניה יאפשר לכם לקנות רכב יקר יותר, וכנראה גם טוב וחדש יותר, בהוצאה חודשית קבועה ולעיתים, במקרים של מימון לרכב יד שניה ללא מקדמה – גם ללא ההוצאה הגדולה במעמד הרכישה. אפשרויות המימון לרכב משומש הן רבות – כך תדעו שבחרתם את האופציה המתאימה לכם ביותר.

EVEASY לימו החדשה
…זו כנראה הסיבה העיקרית לעובדה ששוק הרכבים מיד שניה פעיל כל כך

מחירי רכבים חדשים מתחילים היום במעל 100,000 ₪, אם אתם מחפשים רכב גדול ומרווח יותר מעירונית קטנה בנפח מנוע צנוע. זו כנראה הסיבה העיקרית לעובדה ששוק הרכבים מיד שניה פעיל כל כך, ומי שלא מעוניינים לרכוש רכב חדש – בוחר לרכוש רכב משומש.
אבל גם רכישה של רכב משומש שהוא חדש יחסית, בעל קילומטרז' נמוך, ובמצב מכני טוב – אינה הוצאה זניחה. אם אין לכם את כל הסכום שישמש לרכישת הרכב הבא שלכם אתם עשויים לגלות מגוון אפשרויות מימון לרכב שיקלו על הרכישה, יגדילו את טווח האפשרויות שלכם ואפילו יאפשרו לכם מרווח נשימה מבחינה פיננסית.

אפשרויות מימון לרכב בישראל הן רבות: אפשר לקבל הלוואה מהבנק, ממסגרות חוץ בנקאיות כמו חברת האשראי וחברות ביטוח, ואפשר גם לקבל הלוואות בתנאים אטרקטיביים מסוכנויות הרכב וממוסדות נוספים. התנאים משתנים: בחלק מההצעות שתקבלו תידרשו לשעבוד הרכב (מה שאומר שלא תוכלו למכור או להעביר בעלות על הרכב לאורך חיי ההלוואה), חלק מההצעות יוגבלו בסכום, כך שהן יאפשרו או לא יאפשרו לכם 100% מימון לרכב החדש, וכמובן – הריביות על ההלוואה ועמלות התפעול שלה הן נתון משמעותי בבחירת הלוואת מימון לרכב יד שניה.

ליפמוטור T03
התנאים משתנים: בחלק מההצעות שתקבלו תידרשו לשעבוד הרכב

חמש שאלות שחשוב לשאול לפני שתבחרו הלוואה למימון הרכב

כאמור, היצע האלטרנטיבות למימון הרכב שלכם הוא גדול ומגוון. במקרים כאלה, נכון לבצע סקר שוק מקיף ככל האפשר, לבחון את אפשרויות המימון העומדות בפניכם, ולבחור את זו המשתלמת עבורכם ביותר. הנה כמה שאלות שיעזרו לכם לזהות את הצעת המימון המתאימה לכם:

• #1 – מה גובה ההחזר החודשי?

גובה הסכום שתבקשו ללוות, שיעור הריבית המוצע על ידי הגוף המלווה ואורך חיי ההלוואה יגזרו את התשלום החודשי שלכם. חשוב לבחור בהצעה שהתשלום החודשי שלה אפשרי עבורכם, במיוחד כאשר אתם נוטלים הלוואות בעלות חיים ארוכים (שנתיים ומעלה). אם ההלוואה שאתם זקוקים לה גוזרת החזרים שתתקשו לעמוד בהם – זכרו כי החיים עלולים להפתיע, ואל תתחייבו להלוואה שתפריע בצורה משמעותית למאזן הכלכלי של הבית.

• #2 – מה החוסן והוותק של הגוף המלווה?

כשאתם נוטלים הלוואה, חשוב לדעת שהגוף המלווה הוא אמין, יציב ובעל די ניסיון וגם וותק בתחום. אל תתפתו ליטול הלוואות מארגונים צעירים ללא גב כלכלי.

• #3 – האם ההלוואה שלכם היא בנקאית או חוץ בנקאית?

הלוואות שתיטלו מהבנק ישפיעו על האובליגו שלכם, או במילים פשוטות, יעיבו על האפשרות שלכם להיעזר במסגרת הבנקאית להלוואות ואשראי נוספים במהלך חיי ההלוואה. הלוואות חוץ בנקאיות לא משפיעות על האובליגו, כלומר, הבנק שבו מתנהל חשבון האשראי שלכם אינו מתחשב בהלוואות חוץ בנקאיות כשהוא בוחן את "דירוג האשראי" או את מאזן החובות והיתרות שלכם.

• #4 – האם ההלוואה שאתם מתכננים ליטול דורשת שיעבוד הרכב?

כל זמן שהרכב שלכם משועבד, לא תוכלו למכור אותו או להעביר את הרכב על שמו של מישהו אחר. אין ספק ששעבוד הרכב הוא נושא שכדאי להימנע ממנו ובמידת האפשר לבחור הלוואה שאינה דורשת שיעבד של הנכס שלכם, כך שתוכלו להשתמש בו, למכור או להעביר בעלות עליו ללא הגבלות ולפי ראות עיניכם.

• #5 – האם אתם רוכשים רכב ללא הוצאות נוספות?

הוצאות נוספות ברכישת רכב נובעות הן מתהליך הרכישה והמימון עצמו, והן ממצב הרכב ותיקונים נדרשים בו. כשאתם בוחרים את ההלוואה שלכם למימון הרכב, חשוב לקחת בחשבון את כלל ההוצאות הנוספות, כולל תיקונים לרכב, מבחן רישוי אם צריך, כמו גם עמלות ותשלומים בעת נטילת הלוואת המימון (כמו עמלת הקמה או עמלת פתיחת תיק, עמלת שיעבוד לרכב וכו').

לקסוס UX החדשה
הלוואות מימון לרכישת רכב עשויות להציע פתרון כלכלי נהדר: הן חוסכות את הצורך בתשלום סכום ראשוני גבוה

איך בוחרים הלוואת מימון לרכב יד שניה בצורה המושכלת ביותר?

הלוואות מימון לרכישת רכב עשויות להציע פתרון כלכלי נהדר: הן חוסכות את הצורך בתשלום סכום ראשוני גבוה בעת רכישת הרכב ומאפשרות לכם להשתמש בתקציב עתיר יותר לבחירת הרכב המתאים ביותר לצרכים ולהעדפות שלכם. הנה כמה עקרונות לבחירת הלוואת מימון לרכב יד שניה שתתאים לכם:

• בחרו בהלוואה בסכום הכסף הנמוך ביותר שתוכלו ליטול

עלות ההלוואה למימון הרכב למשך שלוש שנים, לצורך הדוגמה, תוסיף בממוצעכ – 20% מסך ההלוואה עבור תשלומי הריבית. לכן, על אף הפיתוי בנטילת הלוואה גדולה יותר ובחירת רכב גדול, חדש ומפנק יותר – חשוב לזכור כי הלוואה היא שירות שעולה לא מעט כסף. עיקרון חשוב הוא לבחור את סכום הכסף שתוכלו ללוות ו/או את גובה ההחזר החודשי שתוכלו לעמוד בו בנוחות – ללא פיתויים, עוד לפני שהגעתם לבחור את הרכב הבא שלכם.

• בחרו בהלוואה בתנאים הטובים ביותר המוצעים לכם

אל תתפתו להלוואות ארוכות יותר או לסיסמאות שיווקיות שאין להן משמעות פיננסית אמיתית – את ההצעה הטובה ביותר בחרו לפי גובה הריבית המוצעת לכם, גובה העמלות הנוספות, שיעור ההלוואה מסך סכום העסקה לצד התשלום הראשוני שעליכם לגייס, ופרטי הגוף המלווה (בנקאי / חוץ בנקאי/ וותק ואמינות).

• השוו הצעות מימון

הדרך היחידה להשגת המימון הנכון ביותר עבורכם היא באמצעות השוואת כלל הצעות המימון האפשריות ובחירת זו המתאימה לכם ביותר.

הלוואה לרכב יד 2

קפיטל מוטורס – אנחנו כאן ללוות אתכם במקצועיות

קפיטל מוטורס לא רק מציעים קטלוג מגוון של אלפי דגמי רכבים חדשים ורכבי 0 ק"מ – צוות הפיננסים שלנו ישמח לבחון את כלל ההצעות למימון רכב יד 2 לפי הסכום שאתם מבקשים ליטול וההעדפות שלכם, ולאתר עבורכם לאחר השוואה מקצועית את ההלוואה האטרקטיבית ביותר. אפשרות טרייד אין לרכב הישן תחסוך גם היא בעלויות.
קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב הגדולה בישראל תשמח ללוות אתכם כל הדרך לרכב הבא שלכם, כולל כלל ההיבטים הפיננסיים והצעות המימון שתוכלו ליטול, בהשוואה מקיפה של הצעות מטעם מרבית הגופים הפיננסים הגדולים בארץ. צרו עימנו קשר – ובואו להתחדש ברכב הבא שלכם!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך