ב.מ.וו X2 פלאג אין היברידי –  סקירה

bmw x2 2021

כשאתם מחפשים אחר יוקרה אמיתית ומורשת מוטורית מפוארת, אתם מחפשים ב.מ.וו X2 פלאג אין היברידי.

מדובר ברכב החלומות של כל נהג ממוצע, בין אם אתם בעניין של ג'יפונים או לא.

אמנם הוא ג'יפון, אבל אין ספק שהוא נראה כמו רכב יוקרה לכל דבר. בואו נכיר את 2X יותר לעומק. 

מאז ומתמיד, קונצרן BMW היה אחד מהקונצרנים הבולטים ביותר על הכבישים.

עם מורשת מוטורית מפוארת של מכוניות יוקרה ורכבי ספורט, החברה הזו כיכבה אפילו במסלולי הראלי העולמיים עם השנים. כיום, כשאנחנו מסתכלים על ב.מ.וו X2 פלאג אין היברידי מבחוץ, מאוד מהר מבינים שמדובר ברכב קצת אחר.

העיצוב הוא עיצוב קופה לכל דבר, אבל עם טוויסט קרבי של רכב פנאי מהדור ההיברידי החדש. הנה סקירה מלאה על BMW 2X פלאג אין היברידי, מאת קפיטל מוטורס.

 

נתונים חשובים על ב.מ.וו X2 פלאג אין היברידי

ממש כפי שחשבנו שיהיה, זמן לא מאוד ארוך לאחר ש-BMW ישראל התחילה לשווק גרסאות היברידיות לדגמים של X1, מגיעה לארץ הקודש גם BMW X2 בגרסה של xDrive25e.

בואו נכיר אותה קצת יותר לעומק. הנה כמה פרטים חשובים:

אם חשבנו שעד היום העיצובים של BMW היו מרהיבים ביופיים ובחדותם, הרי שבשנת 2021 אנחנו מקבלים הוכחה נוספת שקונצרן BMW הוא אחד מהקונצרנים הכי אלגנטיים על הכביש. ממש בדומה לדגם של ה-X1, גם ב-X2 ישנו מנוע בנזין 1.5 ליטר.

bmw x2 2021

אמנם הוא ג'יפון, אבל אין ספק שהוא נראה כמו רכב יוקרה לכל דבר (קרדיט: caranddriver.com).

 

מנוע 1.5 מספיק כדי להניע את ב.מ.וו X2 פלאג אין? 

המנוע כמובן מגיע עם מגדש טורבו, מה שמסייע לביצועים להשתפר וגם מסייע בחיסכון בדלק. ב.מ.וו X2 פלאג אין היברידי מגיעה עם 3 צילינדרים שמייצרים 125 כ"ס. לכל הנפלא הזה משודכת תיבת הילוכים אוטומטית המאפשרת לנהג לברור בין עם 6 הילוכים. 

המנוע שמאפשר להנות מ-125 כ"ס, הוא למעשה מה שמניע את הגלגלים הקדמיים של ה- ב.מ.וו X2 פלאג אין היברידי. אבל הבטחנו הנעה כפולה, לא? יופי ששאלתם. אם ככה, חשוב גם להכיר את יחידת הכוח הנוספת שמייצרת עוד 95 כ"ס. יחידת הכוח הזו, שהיא חשמלית, היא בעצם מניעה את הגלגלים האחוריים. כך נוצרת ההנעה הכפולה שמאפשרת לכם לטייל עם הרכב בשטח.

 

כמה כ"ס בסה"כ יש ב- ב.מ.וו X2 פלאג אין היברידי

כשמשלבים את 2 יחידות ההנעה והכוח, ב.מ.וו X2 פלאג אין היברידי מייצר כ-220 כ"ס בהחלט נתון ספורטיבי ומסקרן. אם תרצו ללחוץ את דוושת הגז מ-0 ל-100 קמ"ש, אתם תהנו מנתון של 6.9 שניות בלבד. זריז למדי.

אולי לא רכב ספורט טהור, אבל אין ספק שהנתונים ספורטיביים מאוד. 

בעוד שהמהירות המרבית ב- ב.מ.וו X2 פלאג אין היברידי היא 195 קמ"ש, אם אתם מעבירים את הרכב למצב חשמלי המהירות המרבית תהיה 135 קמ"ש לגבי צריכת הדלק, יש כאן הפתעות על פי חברת BMW.

על פי החברה, ב.מ.וו X2 פלאג אין היברידי צורך ליטר דלק ל-46 ק"מ בממוצע.

bmw x2 2021

אולי לא רכב ספורט טהור, אבל אין ספק שהנתונים ספורטיביים מאוד (קרדיט: caranddriver.com).

 

נתוני צריכת הדלק ב- ב.מ.וו X2 פלאג אין היברידי

האמת? נתוני צריכת הדלק של ב.מ.וו X2 פלאג אין היברידי (על פי החברה) הם משהו שצריכים לקחת בערבון מוגבל. הנתונים של צריכת הדלק, על פי החברה, עושים רושם טוב מדי מכדי להיות אמיתיים. יחד עם זאת, ייתכן שבנהיגה מאוד חסכונית אכן תוכלו להגיע לנתונים האלו. 

אנחנו אישית מעדיפים להסתייג מהנתונים האלו בכדי לא לייצר הטעיה בשיווק של ב.מ.וו X2 פלאג אין היברידי. לדעתנו האישית, צריך להיות נהג SUPE חסכוני כדי להגיע לנתוני צריכת הדלק שחברת ב.מ.וו מספקת.

 

קפיטל מוטורס ליסינג פרטי ל- ב.מ.וו X2 פלאג אין היברידי

אם הסתקרנתם ואתם מעוניינים לשבת ברכב החלומות שלכם, ב.מ.וו X2 פלאג אין היברידי נמצאת במגרש של קפיטל מוטורס ומוכנה להתרשמותכם.

אתם מוזמנים לבדוק את הרכב, להתייעץ עם מומחים בחברתנו ולהחליט את החלטותיכם. 

חברת קפיטל מוטורס מחזיקה בצי רכבים ענק של רכבי פנאי ושטח, רכבי ספורט רכבים משפחתיים ועוד.

אם אתם רוצים לשבת ברכב החלומות שלכם ולשלם על כך ריבית נמוכה בעסקת ליסינג פרטי, אנחנו כאן לסייע לכם. ניתן ליצור עמנו קשר טלפונית, בסניף שלנו ודרך אתר האינטרנט. 

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו