רכב חשמלי 0 ק"מ – 8 דגמים מומלצים לשנת 2024

רכב חשמלי 0 ק"מ

האלטרנטיבה שבין רכישת רכב חדש במחירים גבוהים לבין רכישת רכב יד 2 שכבר שומש והתבלה, היא קניית רכב 0 ק"מ – רכב מיד ראשונה, בדרך כלל של חברת ליסינג, שנרכש על ידי החברה אולם לא נמסר לחוכר ולפיכך הוא נמכר עוד לפני השימוש. מחד, רכב כזה הוא רכב יד ראשונה מחברת ליסינג, ומחירו בהתאם, אבל מאידך – מדובר ברכב חדש עם נסועה (קילומטרז') אפסי.

קפיטל מוטורס מציעים ליווי כולל בדרך אל הרכב הבא שלכם, כולל איתור הרכב ממגוון נרחב של רכבים חדשים ורכבי 0 ק"מ

כל רכבי 0 ק"מ שנמכרים מיד שניה של חברות הליסינג הם רכבים חדשים, שהוזמנו ולא נמסרו ולכן הם מועברים הלאה. ממש לאחרונה, אנחנו רואים גם רכבים חשמליים 0 ק"מ המוצעים למכירה. מדובר בהזדמנות מצויינת לרכוש רכב חשמלי 0 ק"מ, ללא בלאי משום סוג ובמחיר מופחת משמעותית. קפיטל מוטורס מציעים ליווי כולל בדרך אל הרכב הבא שלכם, כולל איתור הרכב ממגוון נרחב של רכבים חדשים ורכבי 0 ק"מ, איתור אפשרות המימון הנוחה והמתאימה לכם ביותר, וטרייד אין לרכב הישן שלכם. הנה לפניכם, ההמלצה של צוות המקצוענים מבית קפיטל מוטורס לשמונה דגמים שכדאי לשקול כשאתם מחפשים את הרכב החשמלי הבא שלכם – כל הדגמים מופיעים בקטלוג שלנו, ונשמח לסייע לכם לקבל בחירה אופטימאלית לפי הצרכים שלכם!

#1 – BYD דולפין

אם BYD אטו 3 היא מהחשמליות הפופולאריות בישראל, BYD דולפין, המכונה גם אטו 2 בחלק משווקי העולם, הוא בהחלט הקומפקטי הנגיש שמשלים את התמונה. BYD דולפין מורכב על אותה הפלטפורמה אולם בממדים צנועים יותר, עם תא מטען בנפח מצומצם (345 ל') אבל עם אבזור עשיר וביצועים מצויינים. BYD דולפין מגיעה עם מנוע 204 כ"ס, סוללת 60.4 קוט"ש וטווח נסיעה חשמלי של 427 ק"מ. רמת הגימור הבסיסית נקראת "קומפורט" ומגיעה מצויידת במערכת כניסה והנעה ללא מפתח, חישוקי 17 אינץ', מושבים קדמיים בתפעול חשמלי, מערכת בקרת אקלים, דירוג של 5 כוכבים במבחני הריסוק NCAP, והיצע מגוון של מערכות בטיחות.

רכב חשמלי 0 ק"מ
BYD דולפין מגיעה עם מנוע 204 כ"ס, סוללת 60.4 קוט"ש וטווח נסיעה חשמלי של 427 ק"מ

#2 – יונדאי קונה

רכב הפנאי שטח הקומפקטי שמגיע לישראל בדור שני, בקטגוריית C המוגדלת ביחס לקונה מהדור הראשון שהיה קטן יותר, מוצע בישראל בלא פחות מאשר 11 דגמים ורמות גימור שונות, כאשר חמישה מהם היברידיים. כל הדגמים ההיברידיים של יונדאי קונה מגיעים עם מנוע 139 כ"ס בנפח 1.6 ל', עם צריכת דלק של 18.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת וציון של 4 כוכבים במבחני NCAP. חשוב לציין כי יונדאי קונה תוכננה ועוצבה על מנת להציע גרסה חשמלית – וגרסה כזו, כפי הניראה, אכן תוצע בעתיד הקרוב.

 

#3 – וולוו EX30

ה – 30EX היא רכב הפנאי שטח הקטן, הקומפקטי, הזול והמהיר ביותר מבין כל מגוון הדגמים של יצרנית רכבי הפרמיום, והוא חשמלי לחלוטין. הוא מציע טווח נסיעה חשמלית של 448 ק"מ, טעינה מהירה מ – 10% ל – 80% בתוך פחות מחצי שעה, ותאוצה מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתוך 3.6 שניות. מערכות עזר לנהיגה מציעות שליטה בהיגוי ואפילו חניה בשליטה מלאה של הרכב.

ה – 30EX היא רכב הפנאי שטח הקטן, הקומפקטי, הזול והמהיר ביותר מבין כל מגוון הדגמים של יצרנית רכבי הפרמיום

#4 – אקספנג P7

7P מבית אקספנג, היצרנית הסינית לרכבי יוקרה חשמליים, נחת בישראל רק בסוף 2023 והוא מוצע בישראל בשתי גרסאות – Long Range בהנעה אחורית, ו – Performance בעלת הנעה כפולה. אקספנג 7P מגיע עם מנוע של 276 כ"ס בגרסת הלונג ריינג' או של 473 כ"ס בגרסת הפרפורמנס, ועם תאוצה מ – 0 ל – 100 קמ"ש של 6.7 או 4.1 שניות עבור שתי הגרסאות בהתאמה. בשתי הגרסאות, קיבולת הסוללה 82.7 קוט"ש וטווח הנסיעה 776 ק"מ.

 

#5 – SERES 5

רכב פנאי שטח 100% חשמלי בעיצוב פנימי וחיצוני מרשים, המשלב טכנולוגיות מתקדמות ומגוון עשיר של מערכות עזר ומערכות בטיחות בנהיגה. טווח הנסיעה שלו עד 500 ק"מ, הוא מאיץ מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות, הוא מגיע עם מסך מולטימדיה בגודל 15.6 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', נתוני נסיעה המוקרנים על השמשה, מערכת סאונד היקפית עם 11 רמקולים, חימום איוורור ועיסוי למושבים הקדמיים, ועוד. אם אתם מחפשים רכב חשמלי 0 ק"מ שיספק חווית נסיעה פרימיום – כדאי לשקול את 5 SERES.

סרס 5
אם אתם מחפשים רכב חשמלי 0 ק"מ שיספק חווית נסיעה פרימיום – כדאי לשקול את 5 SERES

#6 – טסלה מודל 3

אנחנו זוכרים שרק לפני שנים ספורות שוק הרכבים החשמליים הכיל בעיקר דגמי רכבים מבית טסלה, יצרנית הרכב פורצת הדרך שאולי אפשר להגיד עליה שהיא יצרה את שוק הרכבים החשמליים וללא ספק הגדירה בנצ'מארק, או מאפייני בסיס, לתחרות שהגיעה אחר כך. טסלה מודל 3 היא רכב סדאן משפחתי יוקרתי, עם עיצוב שמזכיר את זה הספורטיבי של טסלה S ומחיר נגיש יותר. היא מגיעה בעיצוב פנימי נקי ומינימליסטי, עם אפשרות לגרסת הנעה אחורית או גרסת הנעה כפולה, האצה מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתוך 6.1 שניות או 4.1 שניות בגרסת ההנעה הכפולה, טווח נסיעה של 513 ק"מ או 629 ק"מ ושליטה על הרכב גם מרחוק באמצעות אפליקציית טסלה.

 

#7 – סקודה אניאק קופה

סקודה אניאק הוא רכב פנאי שטח חשמלי שמגיע עם מפרט עשיר עם טווח נסיעה של 517 ק"מ, מנוע של 204 כ"ס וטעינה מהירה. סקודה אניאק קופה הוא רכב SUV חשמלי בעיצוב ספורטיבי, שובב וזריז יותר, עם מנוע חשמלי בהספק של 204 כ"ס ובמהירות מרבית של 160 קמ"ש, ותאוצה מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתוך 8.7 שניות. טווח הנסיעה המרבי של סקודה אניאק קופה הוא 550 ק"מ, והוא נמכר בישראל בארבע גרסאות (הבסיסית היא Loft, והבכירה Sportline).

סקודה אניאק החדשה
טווח הנסיעה המרבי של סקודה אניאק קופה הוא 550 ק"מ, והוא נמכר בישראל בארבע גרסאות

#8 – ניו ET5

ניו 5ET היא המתחרה של טסלה 3, משפחתית חשמלית מעוצבת בתצורת סדאן ובמראה מעוצב ויוקרתי של רכב ספורט חדשני. בעיצוב הפנימי של ניו 5ET אנחנו רואים מסכי מולטימדיה גדולים ומעט מאוד כפתורים מכאניים, היא מגיעה עם צמד מנועים חשמליים המייצר ביחד 489 כ"ס ומאיצה מ – 0 ל – 100 קמ"ש בתוך 4 שניות. שתי הגרסאות של ניו 5Eא מגיעות בהתאמה עם סוללות 75 או 100 קוט"ש וטווחי נסיעה של 451 או 583 ק"מ.

 

רכב חשמלי 0 ק"מ – ההרפתקה שלכם מתחילה פה

קפיטל מוטורס – סוכנות הרכב הגדולה בישראל, מזמינה אתכם לליווי מקצועי בחיפוש רכב חשמלי 0 ק"מ או חדש, עם הצעות למימון הרכב החדש וטרייד אין משתלם. פנו אלינו – ונשמח לעזור!

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך