איזה רכב משפחתי יד 2 מומלץ לקנות

הונדה סיוויק האצ'בק

אם אתם מחפשים לקנות רכב משפחתי חדש סביר להניח שכבר נתקלתם בקושי בנושא בגלל שמחירי הרכבים המשפחתיים עלו בעשרות אחוזים בתקופה האחרונה יש קשיי ייבוא שמאלצים את הרוכשים להמתין זמן רב עד לקבלת הרכב. אם התקציב שלכם לרכב עומד על פחות מ-100,000 ש"ח ואתם מעוניינים ברכב בן לא יותר מ-5 שנים תוכלו לבחור את אחד מהדגמים הבאים שאנו ממליצים עליהם כאן, כל אחד לפי קריטריון אחר:

משפחתית יד 2 המרווחת ביותר

סקודה אוקטביה –היא בעלת הממדים הנדיבים ביותר בקטגוריית המשפחתיות לאורך כל דורותיה. נפח תא המטען הינו 568 ליטרים, יותר מלכל המשפחתיות האחרות בקטגוריה ובנוסף לכך הגישה אל תא המטען נוחה במיוחד בזכות פתח גדול כמו במרכב האצ'בק.

סקודה אוקטביה

רנו גרנד קופה – הממדים שלה כמעט זהים לשל סקודה אוקטביה עם בסיס גלגלים באורך 2.71 מטר ורוחב של 1.81 מטר. גם נוחות הנסיעה בה נחשבת לאחת האיכותיות ביותר בקטגוריה. נפח תא המטען שלה הינו בנפח של 503 ליטרים.

רנו גרנד קופה

משפחתית יד 2 החסכונית ביותר

קיה נירו היברידי – צריכת הדלק העירונית הינה 26.3 ק"מ לליטר וצריכת הדלק הבינעירונית היא 25.6 ק"מ לליטר. יחידת ההנעה שלה כמעט זהה לזו שביונדאי איוניק היבריד. החיסכון בדלק מתקבל ממנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר ומנוע חשמלי בהספק משולב של 141 כוחות סוס.

קיה נירו היברידי

סקודה ראפיד – אם אינכם מעוניינים ברכב היברידי או שאינו נכס לתקציב שלכם, ראפיד זו מכונית הבנזין המשפחתית החסכונית ביותר. עם מנוע 1.0 ליטר טורבו ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים היא מספקת נתון צריכת דלק מדהים של 21.7 ק"מ לליטר.

סקודה ראפיד

משפחתית יד 2 החזקה ביותר

הונדה סיוויק האצ'בק – עם 182 כ"ס שמופק ממנוע בנפח 1.5 ליטר הופך אותה למשפחתית החזקה ביותר. ההספק מתקבל על ידי מנוע בטכנולוגיית VTEC של הונדה יחד עם מגדש טורבו. נתון התאוצה אינו מצטיין בקטגוריה אך עדיין מרשים – 8.2 שניות ל-100 קמ"ש מעמידה במקום.

הונדה סיוויק האצ'בק

משפחתית יד 2 היפה ביותר

סיאט לאון – מבוקשת מאוד על ידי צעירים בזכות העיצוב הספורטיבי שלה. בגרסת ה-FR יש תוספות שהופכות אותה למיוחדת אפילו יותר – ג'נטים מסגסוגת קלה בחתך נמוך, תאורת לד עם חתימת אור אגרסיבית וגג פנוראמי.

סיאט לאון

מאזדה 3 – גם היא מבוקשת מאוד על ידי צעירים בגלל העיצוב הספורטיבי שתמיד נשאר רלוונטי ונראה שהקדים את זמנו. סבכה גדולה ומרכזית מלפנים בין יחידות תאורה חדות, מכסה מנוע ארוך ותא מטען גבוה למראה קופה יוצרים את הסטייל המדויק והספורטיבי לרכב.

מאזדה 3

משפחתית יד 2 הזולה ביותר

אופל אסטרה – היא זולה בגלל הערך הנמוך שמותג אופל מקבל בישראל בשוק היד השנייה ואין עבורה ביקוש כמו למותגים אחרים. למעשה היא בעלת ביצועי נהיגה מצוינים, מרווח עצום בתא הנוסעים, בטיחותית מאוד ויחסית חסכונית בגרסת ה-1.4 ליטר טורבו.

אופל אסטרה

פיאט טיפו – מלכתחילה המטרה של הטיפו הייתה להיות רכב זול לציי רכב עבור שוק הליסינג וההשכרה. היא פשוטה מאוד במפרט שלה וזולה לתחזוקה. כפי שאינה הייתה מבוקשת כרכב חדש, גם כרכב יד שנייה אין עבורה ביקוש רב ולכן המחיר שתשלמו עבורה נמוך משמעותית ממה שמקובל בקטגוריה.

פיאט טיפו

מאמרים נוספים לאותו יצרן

מתעניינים ברכב חדש?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מעבר לקטלוג הרכבים החדשים שלנו

רכבים שיכולים לעניין אותך